Mooi, ik had dat van Steve tot op heden niet echt begrepen, maar het zal wel ....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb de Op aangepast... Nieuwe foto en het geheim van Steve bij "nog te raden" gezet...
Inderdaad, ik hoop dat hij nog even voor de groep te kakken wordt gezet voor het bedreigen van een mede-bewoner.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:12 schreef akveor het volgende:
![]()
Bij Steve is echt een steekje los hoor. Hij zou zelfs een arm of been willen verliezen
om te kunnen winnen. Wat is die gast door de mand gevallen vanavond.
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat hij nog even voor de groep te kakken wordt gezet voor het bedreigen van een mede-bewoner.
Zou mooi zijn, maar dat zie ik ook weer niet gebeuren ......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.
Als ze nog voor reuring willen zorgen dan zetten ze um morgen het huis uit.
Met een waarschuwing kan ik het wel eens zijn, hij zat op het randje... Maar hij heeft face to face met Jacqi niets gedaan of gezegd... Het was niet genoeg agressie dat ze hem uit het huis zouden moeten gooien...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.
Als ze nog voor reuring willen zorgen dan zetten ze um morgen het huis uit.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben. Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zit ze te ouwehoeren .....![]()
Vanaf morgen een dag of vier in SB zal er goed doen .......
[ afbeelding ]
Heb ook geen hekel aan haar, ben ook wel blij dat zij is gebleven in plaats van Florian.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben.
Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.
En vast niet alleen vandaag... Dit lijkt mij een veel belovende week te worden... Opeens is alles veranderd en staan de dingen op scherp...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, we hebben nog streams om drie uur .......
Hetzelfde, allemaal valt wel mee, twee ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream heeft het begeven, ik bijna ook... Slaap lekker allemaal...
Dat zal het hem juist zijn...mooi weer spelen met luxe eten,een pool en mooi huis kan iedereen..mensen veranderen en laten hun ware ik zien als er iets niet naar hun zin gaat..net het echte leven..pak maar iemands luxeartikelen weg..een pc,tv,auto of halveer het geld ,bb is eigentlijk een heel doeltreffend middel voor klagers die niet beseffen hoe goed ze het niet hebben in hun dagelijkse leventjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben. Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.
SB snap ik helemaal niks van. Wat schiet je er als kijker mee op. Ze worden er alleen maar chagrijnig van,.
Dat is ook het eerste wat ik dacht, helemaal toen ze begon te pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze doet me trouwens heel erg aan Kelly denken, het zal toch niet .....![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze doet me trouwens heel erg aan Kelly denken, het zal toch niet .....![]()
Ja dat zei ze gister al, ze blijft maar 1 nachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten allemaal naar MR. Daar gaat je ontbijt Daggi.
[ afbeelding ]
Ze krijgen een catwalk-training van Gina-Lisa.
Hoorde ik het nou goed, ze gaat vandaag alweer naar huis?![]()
Ok thanx, dat heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef Darklight het volgende:
Ja dat zei ze gister al, ze blijft maar 1 nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |