http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697583quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
Zo kijk een neushoorn naar dit topic.... http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697571
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Ik kijk nooit bij AT.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dan zie je een geinige TT en wilt reageren, staat het in R&P ofzo.
Kun je je tekst weer weghalen en hij was net zo enorm lollig
Ik heb dat vaak bij BNW topics, of SEXquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dan zie je een geinige TT en wilt reageren, staat het in R&P ofzo.
Meestal reageer ik dan gewoon, om later pas te ontdekken dat het in F&F was ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697583
...en zo naar dit topic
Nee, ik zit bijna altijd in ONZ dus ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Een van de mooiste dames op FOK! lelijk noemen is ook belachelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?
echt, ik ben zwaar aan het tilten hiero
Wtf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?
True, true.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Wut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Je kan beter de trein nemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:37 schreef Faux. het volgende:
Laatste nummer en dan neem ik de boot naar dromenland.
Morgen luister ik pas Guus.quote:
Best triest datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
iBenny is de mod van dienst vannacht.
Braaf zijn
Insert godwin here.quote:
Trusten Yvonnequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
Braaf zijn
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
Braaf zijn
echt ik kan niet eens meer recht vooruit kijken zo pissig ben ik, waarschijnlijk heeft hij zelf het gezicht waar een moeder niet van kan houden.quote:
Wat een bullshit dat, waarom mag je niet reageren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
echt ik kan niet eens meer recht vooruit kijken zo pissig ben ik, waarschijnlijk heeft hij zelf het gezicht waar een moeder niet van kan houden.
Hou je vooral rustig, en begin je niet net zoals haar te gedragen, daar los je niks mee op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
echt ik kan niet eens meer recht vooruit kijken zo pissig ben ik, waarschijnlijk heeft hij zelf het gezicht waar een moeder niet van kan houden.
Ja, dat is niet "ontopic"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat, waarom mag je niet reageren?
Maar niet om het een of het ander, je hebt wel het internet nodig om je zelfvertrouwen te boosten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef SawIt het volgende:
[..]
Maar niet om het een of het ander, je hebt wel het internet nodig om je zelfvertrouwen te boosten.
En dat is altijd triest.
Voor de rest geen haat en alleen maar liefde!
Rustig, haal adem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote kans ja. Mannetjes met de grootste mond qua vrouwen op het internet hebben er waarschijnlijk in het echt nog nooit 1 aangeraakt en proberen op deze manier hun frustraties te uiten. Of zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vadsige moeder.quote:
Ik denk dat mijn FOK!-account mijn zelfvertrouwen eerder zal verminderen als het mij wat uitmaaktequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef SawIt het volgende:
[..]
Maar niet om het een of het ander, je hebt wel het internet nodig om je zelfvertrouwen te boosten.
En dat is altijd triest.
Ik gebruik het internet ook voor meer zelfvertrouwen. Vooral in de nachtbagger voel ik me zelfvertrouwen groeien en groeienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef SawIt het volgende:
[..]
En dat is altijd triest.
Ga slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik gebruik het internet ook voor meer zelfvertrouwen. Vooral in de nachtbagger voel ik me zelfvertrouwen groeien en groeien
Het doet pijnquote:
Lolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik gebruik het internet ook voor meer zelfvertrouwen. Vooral in de nachtbagger voel ik me zelfvertrouwen groeien en groeien
Hier, een leuke piet piraat pleister voor je wondje.quote:
M'n been bloedtquote:
Wat deze kip zegtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is dit. Doe lief tegen elkaar en wel meteen..
Moet je je been hoog houden. Gaat het beste als je ligt. In bed bijvoorbeeld.quote:
Mijn hele knie ligt open van 't voetballen, heb je me 1x horen janken?quote:
Kom niet met haat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je je been hoog houden. Gaat het beste als je ligt. In bed bijvoorbeeld.
Ik wil een Disneypleister.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hier, een leuke piet piraat pleister voor je wondje.
Da's dan kut voor je.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je je been hoog houden. Gaat het beste als je ligt. In bed bijvoorbeeld.
Zegt de kakkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:44 schreef sciter het volgende:
Het feit dat iemand zich al schaamt dat hij in de NB post zegt al dat diegene geen zelfvertrouwen heeft.
Als je zelfverzekerd bent dan maakt je het allemaal geen fuck uit.
Ja maar ja maar er komt bij mij ook bloed uit. Zeg maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mijn hele knie ligt open van 't voetballen, heb je me 1x horen janken?
Ga slapen.
Het is pas 1:45 hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef SawIt het volgende:
Huh is het al 1:44 ik dacht dat het 0:44 was
Ben je x-rated dingen van plan dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:44 schreef Omdatappel het volgende:
Faux., misschien is het maar beter als je gaat slapen, oké?
Ik gedraag me alleen kakker, vind ik leuk. Ik voel me echt niet beter dan (de meeste) mensen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zegt de kakkerGrootste falers van het land die het alleen zelf niet inzien
Whut?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ben je x-rated dingen van plan dan?
Dan maak je het schoon, doet er iets van een pleister op of wacht dat het dicht is....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er komt bij mij ook bloed uit. Zeg maar.
Bij mij ook..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er komt bij mij ook bloed uit. Zeg maar.
Ik zeg altijd tegen mn moeder dat ze haar bek moet houden, dan trapt ze me in elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij moet slapen van mams Chloro.
M'n been bloedt. Als ik nu ga slapen zit straks m'n hele bed onder het bloedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:44 schreef Omdatappel het volgende:
Faux., misschien is het maar beter als je gaat slapen, oké?
Ik zeg altijd; En jij dan? En dan kijk ik zo:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mn moeder dat ze haar bek moet houden, dan trapt ze me in elkaar
Doe er verband om dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
M'n been bloedt. Als ik nu ga slapen zit straks m'n hele bed onder het bloed
Ik swag gewoon twee kleuren. Wit en zwart bitches van alle rassen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Jij hebt nu de meeste swag in dit topic.
Doe er dan een pleister op en ga slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent dertien. Minder FOK!ken, meer huilen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
En het is gewoon leuk om in overhemd enzo een beetje te brallen enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:45 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik gedraag me alleen kakker, vind ik leuk. Ik voel me echt niet beter dan (de meeste) mensen.
Aardige gozer welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Zucht, ik begin die Drommeldaris steeds meer te waarderen nu Faux. terug is.
Weet niet wie het is maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Nee. Het is maar een klein sneetjequote:
Dan valt het dus allemaal wel mee, en moet je je niet aanstellen en gewoon gaan slapen. Gedraag je eens naar je leeftijd..quote:
Slaap lekker.quote:
Kwam het er goed uit?quote:
Ik heb geen idee wie dat is maar dan ben ik in ieder geval voor iets goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Dan sluit ie zich op en gaat in een hoekje huilen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je ook zo doen als je je later gaat scheren en je per ongeluk snijdt?
Nu het toch over scheren gaat, is er iemand die mij kan vertellen hoe moeilijk het is om met een scheermes te scheren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je ook zo doen als je je later gaat scheren en je per ongeluk snijdt?
Jemig, iets minder depressief mag wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar dan ben ik in ieder geval voor iets goed
Welterusten haterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
Mja ik ga ook maar eens echt nu.
Trusten.
Heb je het ook in een potje gedaan? Kun je SpermaDonor nog ff helpen.quote:
Doegquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
Trusten.
Doei kiddo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
Trusten.
Dat dan weer niet.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je het ook in een potje gedaan? Kun je SpermaDonor nog ff helpen.
Het is moeilijk om je te snijden met hedendaagse mesjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu het toch over scheren gaat, is er iemand die mij kan vertellen hoe moeilijk het is om met een scheermes te scheren?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Jemig, iets minder depressief mag wel.
Nee hoor, helemaal niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu het toch over scheren gaat, is er iemand die mij kan vertellen hoe moeilijk het is om met een scheermes te scheren?
Tenzij diegene puistjes heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is moeilijk om je te snijden met hedendaagse mesjes.
Ik bedoel een klassiek scheermes. Niet van die gilette-dingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is moeilijk om je te snijden met hedendaagse mesjes.
LudeauxSaunders nog gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
Een topic van Chloro, daar verwacht ik betere OP's van. Je hebt de lat zo hoog gelegd namelijk gisteren.
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
LudeauxSaunders nog gefeliciteerd man.
Met een krabbertje is ook nog goed te doen, een straight razor is wel moeilijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel een klassiek scheermes. Niet van die gilette-dingen.
Liefde.quote:
Té slecht gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:52 schreef FreezePop het volgende:
Ludo ben je familie van Ben Saunders?
Wuutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:52 schreef FreezePop het volgende:
Verklaar u nader, weledelgestelde heer Sanders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
Een topic van Chloro, daar verwacht ik betere OP's van. Je hebt de lat zo hoog gelegd namelijk gisteren.
Ik ben ook één van de gelukkigenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Nooit gehad ook gelukkig.
Geloof mij; de eerste keren zul je je zeker snijden en de jaren daarna ook zeker nog regelmatig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een bedoel ik dus. Ik wil dit vet graag kunnen, maar ik ken niemand die het ooit gedaan heeft
Dat schitterende felicitatietopic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verklaar u nader, weledelgestelde heer Sanders.
Dat waren bij mij de computernerdjes die toch niet schoren en een vlassnorretje hadden enzo en ook niet douchten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben ook één van de gelukkigen
Ik had vroeger wel medelijden met klasgenootjes die er helemaal onder zaten.
Doe maar niet, er zijn wel handigere dingen te koop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een bedoel ik dus. Ik wil dit vet graag kunnen, maar ik ken niemand die het ooit gedaan heeft
Zelfs professionele barbiers snijden nog weleens met die dingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Geloof mij; de eerste keren zul je je zeker snijden en de jaren daarna ook zeker nog regelmatig.
Nee, ik heb namelijk daadwerkelijk talent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:52 schreef FreezePop het volgende:
Ja, mijn vader gebruikt zoiets al meer dan 10 jaar en snijdt zichzelf nog wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef SawIt het volgende:
[..]
Zelfs professionele barbiers snijden nog weleens met die dingen
Wat danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk daadwerkelijk talent.
Zoals?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doe maar niet, er zijn wel handigere dingen te koop.
Ah! Maar daar heb ik ook uren op lopen zwoegen. Bloed, zweet, tranen, alles. Speciaal voor jou uiteraard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat schitterende felicitatietopic.
Ik ben een 657348 delig Zwitsers talentenmes.quote:
Een vriend van me was dat niet maar zijn ouders toch een vermogen bij de dermatoloog moeten uitgeven. Zodat ie later niet van die putten in zijn gezicht zou krijgen. Is goedgekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat waren bij mij de computernerdjes die toch niet schoren en een vlassnorretje hadden enzo en ook niet douchten.
Als je scheren saai vindt worden, trek de volgende keer dan eens een jurk aan en doe lippenstift op.quote:
Jij snijdt, schroeft, knipt, tanden stokert, ed. ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben een 657348 delig Zwitsers talentenmes.
Doe eens geen 9.gif steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Faux. het volgende:
Mijn been kan zo admin worden want hij is rood van al het bloed. En met deze slechtste grap van vanavond ga ik slapen. Kusjes.
Welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Faux. het volgende:
Mijn been kan zo admin worden want hij is rood van al het bloed. En met deze slechtste grap van vanavond ga ik slapen. Kusjes.
Ah, je talent is dus dat je 657348 talenten hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben een 657348 delig Zwitsers talentenmes.
Dat zou wel een oplossing zijn tegen de vakantieverveling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je scheren saai vindt worden, trek de volgende keer dan eens een jurk aan en doe lippenstift op.
Het leven is 9.gifquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
Ook maar slapen, goede groetjes en een kusje,
quote:
Faux., jochie, zal ik je eens blij maken?quote:
Ik heb iemand die het zelf ging doen en heeft nu van die putjes, en hij word nu al kaal. Erg jammer..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een vriend van me was dat niet maar zijn ouders toch een vermogen bij de dermatoloog moeten uitgeven. Zodat ie later niet van die putten in zijn gezicht zou krijgen. Is goedgekomen gelukkig.
Die is nog een uur wakker van blijdschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Faux., jochie, zal ik je eens blij maken?
Ik moest lachen om deze opmerking van je.
Zo, en nu naar bed jij.
Het is Faux.quote:
Groetjes aan je bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
Ook maar slapen, goede groetjes en een kusje,
Van mij mag jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
SV, ik heb zin om die slaapfoto van jou te posten
Hoe oud is die?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb iemand die het zelf ging doen en heeft nu van die putjes, en hij word nu al kaal. Erg jammer..
Ik houd mijn hoofd liever.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echte bazen scheren hiermee;
[ afbeelding ]
SPAGHETTI ZOALS IK HEM KENquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, heb ik weer even mijn lachmomentje
[ afbeelding ]
Het was eigenlijk de bedoeling dat je om mijn admingrap moest lachen maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Faux., jochie, zal ik je eens blij maken?
Ik moest lachen om deze opmerking van je.
Zo, en nu naar bed jij.
Spaghettivreter ziet er normaal uit voor een fokkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glimlachend slapen? Hoe doe je dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie dromen hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Glimlachend slapen? Hoe doe je dat.
Ik slaap altijd met een 9.gif-uitdrukkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Glimlachend slapen? Hoe doe je dat.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef FreezePop het volgende:
Spaghetti vs Ragboer dance battle 2011 nooit vergeten.
Jezus man, houd op met dat depressieve gedoequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met een 9.gif-uitdrukking
Alle ARG7-mensen zien er wel normaal uit volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Spaghettivreter ziet er normaal uit voor een fokker
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met een 9.gif-uitdrukking
ARG7quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alle ARG7-mensen zien er wel normaal uit volgens mij
ja he euroshopper ijs hoofdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef FreezePop het volgende:
Spaghetti vs Ragboer dance battle 2011 nooit vergeten.
Zo is het leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Jezus man, houd op met dat depressieve gedoe
Ja, precies. Gevangen door deprimerende gevoelens en gedachtes.quote:
Het idee was dat je bang weg zou rennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, precies. Gevangen door deprimerende gevoelens en gedachtes.
Aaahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klopt, was in de ONZ Radio-tijd toen nog tijdens een marathon
Was dat maar zoquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
toen je nog niet geëvolueerd was en een scizor was, noemde je je toen jezelf sizor ?
Op deze leeftijd al depressief zijnquote:
gast accelereert het gewon je bent een arme sloeberquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alsof de prijs iets zegt over de kwaliteit of smaak
In het geval van Euroshopper wel.... die pizza'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alsof de prijs iets zegt over de kwaliteit of smaak
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
[..]
Op deze leeftijd al depressief zijn
Kom op zeg, ga morgen gezellig met je vrienden naar de Mac donalds () om daarna stiekem een sigaret te roken ofzo..
Kan zijn dat je een keer een bui hebt, maar de vorige keren in NB was het ook al 9.gif dit, 9.gif dat.quote:
Gast, stop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef Faux. het volgende:
Gevangengenomen door gevoelens,
achternagezeten door gedachtes,
weerhouden mij van het zien van het zonlicht,
en dwingen mij in de leegte van de schaduw te gaan staan.
Je ging slapen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef Faux. het volgende:
Somebody get him a woman! Damn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef Faux. het volgende:
Dit inderdaad. Ik ben nooit depressief geworden en ik ben mijn pubertijd al zo goed als voorbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan zijn dat je een keer een bui hebt, maar de vorige keren in NB was het ook al 9.gif dit, 9.gif dat.
Niet gezond op je 13de.
lees mijn voorgaand,post, dyslextquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat doet de jeugd tegenwoordig toch?
Niemand wilt hem als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Somebody get him a woman! Damn!
Zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat doet de jeugd tegenwoordig toch?
Sup mi mang.quote:
Meld je als vrijwilliger, Kippie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand wilt hem als hij zo doorgaat.
Eet het op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
Urgh nu moet ik deze zooi weer opruimen
Grapjasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Meld je als vrijwilliger, Kippie.
Whut whut?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
lees mijn voorgaand,post, dyslext
Nee, ik doneer het aan SpermaDonor's organisatiequote:
Ging goed trouwens hey 't was hard..quote:
Sup !?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over 994 posts zit ik op de 20.000 posts
Je zou het haast denken ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:12 schreef Tchock het volgende:
Trollt Faux. niet gewoon over zowel zijn leeftijd als psychische gesteldheid?
Kijk, vaste bazen zijn er allemaal nog.quote:
Beter stop je met baggeren..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:14 schreef Faux. het volgende:
De leegte is mijn beste vriend,
en voor mij komt een regenboog pas tot zijn recht in de duisternis.
Tranen doen mij niks meer,
kwade gedachtes vergeet ik snel.
Maar toch zal het leed me blijven achtervolgen,
zodat het me snel weer te pakken kan nemen,
op momenten dat het minder gaat.
Haal wat vruchtenwater uit je eigen bronquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 augustus 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
mijn drank is op
Aight echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ging goed trouwens hey 't was hard..![]()
Was gister niet thuis toen je tegen me praten.
[..]
Sup !?
Interressante quotes.quote:
Slecht dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:15 schreef Tchock het volgende:
Als het te bagger is voor de Nachtbagger doe je iets fout
looking at you, Faux
Ga dit lekker in TTK of R&P lopen baggeren. Of als je grappig wilt zijn, stop. Want dat ben je niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:14 schreef Faux. het volgende:
De leegte is mijn beste vriend,
en voor mij komt een regenboog pas tot zijn recht in de duisternis.
Tranen doen mij niks meer,
kwade gedachtes vergeet ik snel.
Maar toch zal het leed me blijven achtervolgen,
zodat het me snel weer te pakken kan nemen,
op momenten dat het minder gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |