http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697583quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
Zo kijk een neushoorn naar dit topic.... http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697571
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Ik kijk nooit bij AT.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dan zie je een geinige TT en wilt reageren, staat het in R&P ofzo.
Kun je je tekst weer weghalen en hij was net zo enorm lollig
Ik heb dat vaak bij BNW topics, of SEXquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dan zie je een geinige TT en wilt reageren, staat het in R&P ofzo.
Meestal reageer ik dan gewoon, om later pas te ontdekken dat het in F&F was ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rhino.vidfu.net/forum.fok.nl/topic/1697583
...en zo naar dit topic
Nee, ik zit bijna altijd in ONZ dus ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Een van de mooiste dames op FOK! lelijk noemen is ook belachelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?
echt, ik ben zwaar aan het tilten hiero
Wtf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?
True, true.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Wut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |