Of proppenschieters, met eikels erinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef ArnosL het volgende:
De tijd waarin wij thuis een usb stick hadden van 64 mb, die het hele dorp wilde lenen, omdat niemand anders zoiets had![]()
En mais schieters maken, dat was ook altijd lachen.
bah, eckte bazen hadden een N64. Nintendo was baas toentertijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan de gay-versie plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is de ekte ekte playstation.
Dat is denk ik wel het meest kenmerkende van m'n jeugd, opkomende technologie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of die tijden dat je familie leden gebrande cdtjes kon verkopen voor een tientje (of 5 euro als je aardig was)Gekopieerd van het origineel natuurlijk want downloaden duurde te lang.
Nintendoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, stoere jongens hadden een N64. Nintendo was mooi toentertijd
Baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het meest kenmerkende van m'n jeugd, opkomende technologie.
En spelletjes als Mortal Kombat, GTA en Carmageddon.
?quote:
Zie het de huidige jeugd nog niet doen. Vroeger kon je precies zien wanneer de Wehkamp een nieuwe editie bezorgd had. er lagen meer pijltjes buiten.quote:
Dat denk ik dan ook. Een baas is iemand met een eigen bedrijf of een leidinggevende.quote:
Ik was één van de weinige uit mijn vriendengroep die echt goede pijltjes kon draaien, altijd uit de veronica gids en dan een pagina in 3 verdelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef baaart het volgende:
Pokemon Red/Blue![]()
Knex![]()
Pijltjesblazen
Power unlimitted Mortal Kombat moves niet snappen omdat je LK en HK niet begrijpt etc.![]()
Wij hadden laatst een erwtenschieterstrijd met een stel van die kleine pikkies. Prachtig was dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zie het de huidige jeugd nog niet doen. Vroeger kon je precies zien wanneer de Wehkamp een nieuwe editie bezorgd had. er lagen meer pijltjes buiten.
spelletjes van vroeger,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een erwtenschieterstrijd met een stel van die kleine pikkies. Prachtig was dat.
Nouja, het blijft een begripquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zie het de huidige jeugd nog niet doen. Vroeger kon je precies zien wanneer de Wehkamp een nieuwe editie bezorgd had. er lagen meer pijltjes buiten.
Een of andere verkoper op een rommelmarkt heeft mij er ooit eens eentje aangesmeerd voor 15 euro; ik wist van niks. Dat was dan al wel in 2000 of 2001, maar goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of die tijden dat je familie leden gebrande cdtjes kon verkopen voor een tientje (of 5 euro als je aardig was)Gekopieerd van het origineel natuurlijk want downloaden duurde te lang.
Oplichtingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Een of andere verkoper op een rommelmarkt heeft mij er ooit eens eentje aangesmeerd voor 15 euro; ik wist van niks. Dat was dan al wel in 2000 of 2001, maar goed.
'Hé, da's goedkoop, voor die cd!' (het was er eentje die pas net uit was, en die in de winkel wel wat meer kostte)
Dat was m'n eerste kennismaking met het fenomeen 'gebrande cd's'. Kort erna kwam ik erachter dat er iets niet klopte.
Guldens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Een of andere verkoper op een rommelmarkt heeft mij er ooit eens eentje aangesmeerd voor 15 euro; ik wist van niks. Dat was dan al wel in 2000 of 2001, maar goed.
'Hé, da's goedkoop, voor die cd!' (het was er eentje die pas net uit was, en die in de winkel wel wat meer kostte)
Dat was m'n eerste kennismaking met het fenomeen 'gebrande cd's'. Kort erna kwam ik erachter dat er iets niet klopte.
Ja het was wel stoer als je het zelf goed konquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was één van de weinige uit mijn vriendengroep die echt goede pijltjes kon draaien, altijd uit de veronica gids en dan een pagina in 3 verdelen
Van welk jaar ben jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Superthomas het volgende:
ik kan me nog herinneren toen ik mijn playstation 2 slim kreeg. man, ik sprong een gat in de lucht. ik kon eindelijk 3d gamen! de spelletjes waren best wel moeilijk, maar ik heb ze toch allemaal uitgespeeld. nu heb ik ook net een PS3 gekocht, en de spelletjes zijn niet meer wat ze vroeger waren.
voor de PS2 had ik ook nog de gameboy advance met pokemon leafgreen. ik heb daar zó vaak op sitten spelen. ik heb ook nog dat wireless ding, dat was ook baas mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |