goede vraagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:02 schreef micth5005 het volgende:
gaan jullie nog wat doen als je zo wakker word ?
Bennyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
Goedenacht
Na een weekje ben ik er weer
Kotsmisselijk, een brandende lul ( ja ik wou stiekem even fappenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Kindje in Afrika: Mama ik heb het koud!
Moeder: Nee, kindjes in Europa, die hebben het pas koud!
Wat is er?quote:
Yep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Saisai het volgende:
hey monkeyyy waarom heb je deze UI nu weer? had je weer gezeik?
Mhuahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Gewoon, trieste mensen.quote:
Oke.quote:
Ik weet wat je bedoeltquote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Nu ga ik slapen, doein.
Je hebt een tagjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vreemd, het was een systeemnotificatie
Kijk eens, heb je een lege...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vreemd, het was een systeemnotificatie
1 | javascript:$.jGrowl("leeg dus", { sticky: true, header: 'empty' } ); |
Dank. Nu kan ik mijzelf DM's sturen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk eens, heb je een lege...
[ code verwijderd ]
Moet je hem natuurlijk wel eerst in je adresbalk pleuren en op enter drukken
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Kan sowieso.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dank. Nu kan ik mijzelf DM's sturen.
[ afbeelding ]
marokkaanse kipquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Omg kan datik ga mijzelf nu elke dag lieve dm's sturen, dan lijkt het alsof er mensen van mij houden
.
Ik wil je ook wel dm's sturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Omg kan datik ga mijzelf nu elke dag lieve dm's sturen, dan lijkt het alsof er mensen van mij houden
.
niet nodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef coban het volgende:
.
Omdat mannen die niet nodig hebben, dat zijn mannen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Als vrouwen een venusheuvel hebben, waarom hebben mannen geen marsheuvel?
Leuk dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk eens, heb je een lege...
[ code verwijderd ]
Moet je hem natuurlijk wel eerst in je adresbalk pleuren en op enter drukken
Fatih.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
marokkaanse kipga morgen al naar nederland gelijk door naar tilburg naar me vriendin mss kom ik is langs in me audi bij venlo
klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
onee jij was met die dikke kont ;P
fatassquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
onee jij was met die dikke kont ;P
Is optijd trouwens 1 woord?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:30 schreef RobertVH het volgende:
[..]
't duurde ff....... krijg de ##
Dit gaat hét programma van het jaar wordenquote:
ja echt te gek, die jongens spelen briljantquote:
Dit is de nieuwe probleemwijken ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit gaat hét programma van het jaar worden
Flink wat memes en de livetopics
XD XD XD XDquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Omg ik kreeg net een dm, mijn hart maakte 3 miljoen salto's ik wist niet meer wat ik moest doen ik werd zo nerveus en het bleek de liefde van mijn leven te zijn. İk zit nu echt in de 7e hemel..
İk ben niet meer forever alone mensen. Party party like rebecca black!
FUN FUN FUN FUNquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Omg ik kreeg net een dm, mijn hart maakte 3 miljoen salto's ik wist niet meer wat ik moest doen ik werd zo nerveus en het bleek de liefde van mijn leven te zijn. İk zit nu echt in de 7e hemel..
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
EN ALLEEN SV ZEI HOI TEGEN MIJ WAT IS DIT
van hoeveel verschillende users kreeg je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
hoi ho i hoi hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Ik zag je post over het hoofd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
ik heel veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
ik krijg nooit DM's en dat is lekker rustig
Was het een plaatje van Monopoly's piem0l? mono.rar zou tegenwoordig rondzwarrelen in het vrouwen-mod circuit namelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Het gaat alleen om jou saisaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
van hoeveel verschillende users kreeg je?
Sowiesoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit gaat hét programma van het jaar worden
Flink wat memes en de livetopics
Dimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens, 'sup? Lukt het een beetje met je sites?quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe probleemwijken ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:33 schreef coban het volgende:
[..]
Het gaat alleen om jou saisai. Wil je met me trouwen?
Jezus wat ben ik een aandachtshoer..
uit rotterdam ha ha bij de ghettoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okidoki toi toi toi
gr gr
edwin posse
Site is af op wat content na, binnenkort online.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens, 'sup? Lukt het een beetje met je sites?
oke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Site is af op wat content na, binnenkort online.
Ik wil hem dan wel even testen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Site is af op wat content na, binnenkort online.
Paul ik herkende je UI niet maar wel die smileyquote:
Serious?quote:
Hoiquote:
Asjeblieftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Hey Dalando, wat is mijn FOK!-status?
Yvonne wat doe jij hier?quote:
tot ziensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
ik ga slapen. kom morgen allemaal bier halen, wordt het misschien nog gezellig.
Ik kom. Adres?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
ik ga slapen. kom morgen allemaal bier halen, wordt het misschien nog gezellig.
quote:
okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal je dan een linkje sturen, maar houdt privé gegevens aub. wel voor je.
Ik zag laatst een Amerikaanse versie van probleemwijken(het leek erop), ik lag helemaal dubbelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eindelijk weer lachen om uitkeringstrekkers
ha ha ja... maar hey riag viel me gister lastig ze zeiden : hey edwin wil je een seksuele diensverlener ha ha gewoon een hoer van de staat hey dus ha ha maar ik zei gewoon nee want ik heb er geen beheofte aan hey ? nouja het is weer erg warm in mijn flat en de buurman is dronken ha haquote:
MATTIe ben je nog in zweden? kom binnekort richtin rdam zuid gaan we richting de a15 ff racen hahaquote:
Kijken of Plastic_zak nog leefdequote:
Link / naam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Amerikaanse versie van probleemwijken(het leek erop), ik lag helemaal dubbel
Nee, helaas, RIP.quote:
aight is goed man richting gorinchemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef amenth het volgende:
[..]
MATTIe ben je nog in zweden? kom binnekort richtin rdam zuid gaan we richting de a15 ff racen haha
Dat weet ik dus niet... was op zo'n digitaal kanaal en kreeg nog net de laatste paar minuten meequote:
haha wou ik zegge ja die weg naar gorinchem zo ja op gegeve moment 2 baans daarzo iedereen van de weg bumperklevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
aight is goed man richting gorinchemdaarna na holly
Bah, veel te ver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Groningen, binnenstad. Tot morgen!
Jáááh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet... was op zo'n digitaal kanaal en kreeg nog net de laatste paar minuten mee
echt he, en van die 50 jarige vrouwen die naar links gaan zonder te kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef amenth het volgende:
[..]
haha wou ik zegge ja die weg naar gorinchem zo ja op gegeve moment 2 baans daarzo iedereen van de weg bumperkleven
Hoi!quote:
I feel you bro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
Niets persoonlijks, maar ik krijg echt hoofdpijn van het lezen van amenths posts
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
Niets persoonlijks, maar ik krijg echt hoofdpijn van het lezen van amenths posts
quote:
quote:
dets wat she sedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef Dalando het volgende:
ITS HUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tikkie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Iedereen mag mij aanraken. Iedereen. Behalve mubarak en ConscienceNL.
Nouja je kan wel meerdere topics aanmaken maar de andere zijn dan nog niet vol.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Iedereen mag mij aanraken. Iedereen. Behalve mubarak en ConscienceNL.
Maar ik ben niet blauwquote:
Maar ik ben niet rood.quote:
hahaha ja man irritand is dat ik reeed net op een lange dijk rijd er heel de weg zon gare citroen voor me 35 ofzo kan niet inhalen daar lekker 14 km 35 km per uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt he, en van die 50 jarige vrouwen die naar links gaan zonder te kijkendoen we net als mytroen op snelweg chille
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha ja man irritand is dat ik reeed net op een lange dijk rijd er heel de weg zon gare citroen voor me 35 ofzo kan niet inhalen daar lekker 14 km 35 km per uur
Eerst blauw en dan rood, doet Dalando goed.quote:
Jij zou pas terugkomen in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst blauw en dan rood, doet Dalando goed.
Omg deze post is geniaal amenth guldurdun beni omg hahahahahaha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef amenth het volgende:
[..]
ik vroeg je wat wwaarom doe je net of je turk ben als je het niet ben?
Ik kwam nog even glurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zou pas terugkomen in de herfstvakantie
Ah, Docter pepper is here.quote:
Bij de c van Chloroform, in die kast daar staat een potje.quote:
NEDEN BU KADAR KOTU TURKCE KNOUSYUORSUN?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef coban het volgende:
[..]
Omg deze post is geniaal amenth guldurdun beni omg hahahahahaha.
'sup?quote:
Niks, maar de nachtbagger is zo onnachtbaggerig zonder jouquote:
gut amana sikim dalyarak baltaryarak cen çirkinsinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef amenth het volgende:
[..]
NEDEN BU KADAR KOTU TURKCE KNOUSYUORSUN?
verliefd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niks, maar de nachtbagger is zo onnachtbaggerig zonder jou
hey ik kwam net mn diploma tegen vmbo Theoretischquote:
DAT IS MIJN ZINNETJEquote:
Nee.quote:
Google'ın çevirmek için garip Türk dili sayesindequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
hey ik kwam net mn diploma tegen vmbo Theoretisch
nederlands: 6.3
niet slegt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |