Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
EN ALLEEN SV ZEI HOI TEGEN MIJ WAT IS DIT
van hoeveel verschillende users kreeg je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Omg ik kreeg net een dm, mijn hart maakte 3 miljoen salto's ik wist niet meer wat ik moest doen ik werd zo nerveus en het bleek de liefde van mijn leven te zijn. İk zit nu echt in de 7e hemel..
İk ben niet meer forever alone mensen. Party party like rebecca black!
hoi ho i hoi hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Ik zag je post over het hoofd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
ik heel veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
ik krijg nooit DM's en dat is lekker rustig
Was het een plaatje van Monopoly's piem0l? mono.rar zou tegenwoordig rondzwarrelen in het vrouwen-mod circuit namelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Omg ik kreeg net een dm, mijn hart maakte 3 miljoen salto's ik wist niet meer wat ik moest doen ik werd zo nerveus en het bleek de liefde van mijn leven te zijn. İk zit nu echt in de 7e hemel..
İk ben niet meer forever alone mensen. Party party like rebecca black!
Het gaat alleen om jou saisaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
van hoeveel verschillende users kreeg je?
Sowiesoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit gaat hét programma van het jaar worden
Flink wat memes en de livetopics
Dimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens, 'sup? Lukt het een beetje met je sites?quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe probleemwijken ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:33 schreef coban het volgende:
[..]
Het gaat alleen om jou saisai. Wil je met me trouwen?
Jezus wat ben ik een aandachtshoer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |