Maar ik ben niet rood.quote:
hahaha ja man irritand is dat ik reeed net op een lange dijk rijd er heel de weg zon gare citroen voor me 35 ofzo kan niet inhalen daar lekker 14 km 35 km per uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt he, en van die 50 jarige vrouwen die naar links gaan zonder te kijkendoen we net als mytroen op snelweg chille
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha ja man irritand is dat ik reeed net op een lange dijk rijd er heel de weg zon gare citroen voor me 35 ofzo kan niet inhalen daar lekker 14 km 35 km per uur
Eerst blauw en dan rood, doet Dalando goed.quote:
Jij zou pas terugkomen in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst blauw en dan rood, doet Dalando goed.
Omg deze post is geniaal amenth guldurdun beni omg hahahahahaha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef amenth het volgende:
[..]
ik vroeg je wat wwaarom doe je net of je turk ben als je het niet ben?
Ik kwam nog even glurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zou pas terugkomen in de herfstvakantie
Ah, Docter pepper is here.quote:
Bij de c van Chloroform, in die kast daar staat een potje.quote:
NEDEN BU KADAR KOTU TURKCE KNOUSYUORSUN?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef coban het volgende:
[..]
Omg deze post is geniaal amenth guldurdun beni omg hahahahahaha.
'sup?quote:
Niks, maar de nachtbagger is zo onnachtbaggerig zonder jouquote:
gut amana sikim dalyarak baltaryarak cen çirkinsinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef amenth het volgende:
[..]
NEDEN BU KADAR KOTU TURKCE KNOUSYUORSUN?
verliefd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niks, maar de nachtbagger is zo onnachtbaggerig zonder jou
hey ik kwam net mn diploma tegen vmbo Theoretischquote:
DAT IS MIJN ZINNETJEquote:
Nee.quote:
Google'ın çevirmek için garip Türk dili sayesindequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
hey ik kwam net mn diploma tegen vmbo Theoretisch
nederlands: 6.3
niet slegt toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |