Ik kom. Adres?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
ik ga slapen. kom morgen allemaal bier halen, wordt het misschien nog gezellig.
quote:
okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal je dan een linkje sturen, maar houdt privé gegevens aub. wel voor je.
Ik zag laatst een Amerikaanse versie van probleemwijken(het leek erop), ik lag helemaal dubbelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eindelijk weer lachen om uitkeringstrekkers
ha ha ja... maar hey riag viel me gister lastig ze zeiden : hey edwin wil je een seksuele diensverlener ha ha gewoon een hoer van de staat hey dus ha ha maar ik zei gewoon nee want ik heb er geen beheofte aan hey ? nouja het is weer erg warm in mijn flat en de buurman is dronken ha haquote:
MATTIe ben je nog in zweden? kom binnekort richtin rdam zuid gaan we richting de a15 ff racen hahaquote:
Kijken of Plastic_zak nog leefdequote:
Link / naam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Amerikaanse versie van probleemwijken(het leek erop), ik lag helemaal dubbel
Nee, helaas, RIP.quote:
aight is goed man richting gorinchemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef amenth het volgende:
[..]
MATTIe ben je nog in zweden? kom binnekort richtin rdam zuid gaan we richting de a15 ff racen haha
Dat weet ik dus niet... was op zo'n digitaal kanaal en kreeg nog net de laatste paar minuten meequote:
haha wou ik zegge ja die weg naar gorinchem zo ja op gegeve moment 2 baans daarzo iedereen van de weg bumperklevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
aight is goed man richting gorinchemdaarna na holly
Bah, veel te ver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Groningen, binnenstad. Tot morgen!
Jáááh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet... was op zo'n digitaal kanaal en kreeg nog net de laatste paar minuten mee
echt he, en van die 50 jarige vrouwen die naar links gaan zonder te kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef amenth het volgende:
[..]
haha wou ik zegge ja die weg naar gorinchem zo ja op gegeve moment 2 baans daarzo iedereen van de weg bumperkleven
Hoi!quote:
I feel you bro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
Niets persoonlijks, maar ik krijg echt hoofdpijn van het lezen van amenths posts
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
Niets persoonlijks, maar ik krijg echt hoofdpijn van het lezen van amenths posts
quote:
quote:
dets wat she sedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef Dalando het volgende:
ITS HUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tikkie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Iedereen mag mij aanraken. Iedereen. Behalve mubarak en ConscienceNL.
Nouja je kan wel meerdere topics aanmaken maar de andere zijn dan nog niet vol.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Iedereen mag mij aanraken. Iedereen. Behalve mubarak en ConscienceNL.
Maar ik ben niet blauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |