Verhuis danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:21 schreef sanasoufi het volgende:
Ben het met je eens!!!! Het westen is zooooo saai!!!! Het oosten is gewoon het best!!!!
Meisa Kuroki, Farzonai Khurshed, Mona Abou Hamze, Trisha Krishnan, Anarkalli Akarsha, Zara Sheikh en zo kan ik nog even doorgaan.
Chinezen zijn gewoon de ultieme werkers.quote:
klopt, ze hebben nu ook last van de crisis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verhuis dan
OT : Als wij (het westen) vallen, valt China ook.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit topic heeft ook geen zak te maken met jouw achterlijke kutleventje noch heeft het te maken met de mensen van wie jij, als hersenloze idioot, wel of geen last hebt.
Bovendien heeft China ook nog eens een gigantische vastgoedbubbelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
klopt, ze hebben nu ook last van de crisis...
Als 1 grootmacht slecht gaat, neemt hij ze allemaal mee.
aan wie moeten ze dan alle producten verkopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef boekenplank het volgende:
Ze gaan ons vergiftigen, zie mijn eerder post. Sambal bij?
De Afrikanen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
aan wie moeten ze dan alle producten verkopen?
Afrikanen consumeren drie soorten producten: oorlog, honger en seksueel geweld.quote:
Doen ze al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef Triptamine2 het volgende:
Deels eens met TS, al verwacht ik nu ook weer niet dat ze ons over gaan nemen
Niet in militaire zin. China is zwak in militair opzicht. Ze proberen wat ze kunnen middels economische middelen, heimelijke activiteiten ondersteund door Chinezen die overal heengaan en meer economische middelen.quote:
Van Japan waren we ook overtuigd destijds, die zouden ons volledig over nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef Triptamine2 het volgende:
Deels eens met TS, al verwacht ik nu ook weer niet dat ze ons over gaan nemen
Bovendien wordt gedaan alsof Amerika volledig in handen van China is. Dat is gedeeltelijk zo, maar als zij Amerika laten 'vallen' dan vallen ze zelf ook. Dus wat dat betreft hebben ze elkaar nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef waht het volgende:
[..]
Niet in militaire zin. China is zwak in militair opzicht. Ze proberen wat ze kunnen middels economische middelen, heimelijke activiteiten ondersteund door Chinezen die overal heengaan en meer economische middelen.
Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.quote:
De macht die de Chinezen daaraan kunnen ontlenen valt behoorlijk tegen inderdaad. De voordelen liggen voor China voornamelijk intern: ze kunnen veel mensen aan het werk houden en daarmee grootschalige opstanden voorkomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bovendien wordt gedaan alsof Amerika volledig in handen van China is. Dat is gedeeltelijk zo, maar als zij Amerika laten 'vallen' dan vallen ze zelf ook. Dus wat dat betreft hebben ze elkaar nodig.
Hij bedoelt dat zoveel goederen uit China komen tegenwoordig. Ik zie dat alleen niet als probleem, als het ergens goedkoper kan gaan we daar massaal produceren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.
Ze zijn overal met hun restaurants, toko's er zijn geen nederlandse cafetaria's meer te bekennen. Allemaal overgenomen door de Chinezen. Ik maan jullie allen om maar voorzichtig te zijn bij het volgende menuutje 34 met mihoen en extra pindasaus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.
En als Amerika valt, valt een kwart van die werkgelegenheid weg. Gezien daar zowat alle iPods, iPads en al die andere producten die Amerikanen (en Europeanen) voor tig miljarden per jaar inkopen in China gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef waht het volgende:
[..]
De macht die de Chinezen daaraan kunnen ontlenen valt behoorlijk tegen inderdaad. De voordelen liggen voor China voornamelijk intern: ze kunnen veel mensen aan het werk houden en daarmee grootschalige opstanden voorkomen.
Goed argument dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ze zijn overal met hun restaurants, toko's er zijn geen nederlandse cafetaria's meer te bekennen. Allemaal overgenomen door de Chinezen. Ik maan jullie allen om maar voorzichtig te zijn bij het volgende menuutje 34 met mihoen en extra pindasaus.
Daar worden ze niet rijk doorquote:
Nee, vooral landen met veel grondstoffen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daar worden ze niet rijk door![]()
Ze hebben landen nodig met veel geld... de VS, EU, Australië en Rusland dus
Maar dat heeft met inkoop te maken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, vooral landen met veel grondstoffen.De grondstofprijzen zijn enorm hoog sinds hun economie het zo goed doet.
Ja oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar dat heeft met inkoop te maken...
Niet met verkoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |