Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.quote:
De macht die de Chinezen daaraan kunnen ontlenen valt behoorlijk tegen inderdaad. De voordelen liggen voor China voornamelijk intern: ze kunnen veel mensen aan het werk houden en daarmee grootschalige opstanden voorkomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bovendien wordt gedaan alsof Amerika volledig in handen van China is. Dat is gedeeltelijk zo, maar als zij Amerika laten 'vallen' dan vallen ze zelf ook. Dus wat dat betreft hebben ze elkaar nodig.
Hij bedoelt dat zoveel goederen uit China komen tegenwoordig. Ik zie dat alleen niet als probleem, als het ergens goedkoper kan gaan we daar massaal produceren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.
Ze zijn overal met hun restaurants, toko's er zijn geen nederlandse cafetaria's meer te bekennen. Allemaal overgenomen door de Chinezen. Ik maan jullie allen om maar voorzichtig te zijn bij het volgende menuutje 34 met mihoen en extra pindasaus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Leg uit, aangezien ik hier niet veel van weet.
En als Amerika valt, valt een kwart van die werkgelegenheid weg. Gezien daar zowat alle iPods, iPads en al die andere producten die Amerikanen (en Europeanen) voor tig miljarden per jaar inkopen in China gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef waht het volgende:
[..]
De macht die de Chinezen daaraan kunnen ontlenen valt behoorlijk tegen inderdaad. De voordelen liggen voor China voornamelijk intern: ze kunnen veel mensen aan het werk houden en daarmee grootschalige opstanden voorkomen.
Goed argument dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ze zijn overal met hun restaurants, toko's er zijn geen nederlandse cafetaria's meer te bekennen. Allemaal overgenomen door de Chinezen. Ik maan jullie allen om maar voorzichtig te zijn bij het volgende menuutje 34 met mihoen en extra pindasaus.
Daar worden ze niet rijk doorquote:
Nee, vooral landen met veel grondstoffen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daar worden ze niet rijk door![]()
Ze hebben landen nodig met veel geld... de VS, EU, Australië en Rusland dus
Maar dat heeft met inkoop te maken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, vooral landen met veel grondstoffen.De grondstofprijzen zijn enorm hoog sinds hun economie het zo goed doet.
Ja oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar dat heeft met inkoop te maken...
Niet met verkoop.
Zeg ze!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:17 schreef Arcadia het volgende:
Haat aan de Chinezen, bevrijd de Oeigoeren, laat Oost-Turkestan weer van de Turken zijn. Steek elke spleetoog neer!!1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |