Tof man, waar stond het naast? Was het duur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een blikje Coca-Cola gekocht.
Het stond naast nog veel meer blikjes Coca-Cola. Aan de linkerkant begrenst door de stellagepilaren en aan de rechterkant de Fanta.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof man, waar stond het naast? Was het duur?
Ik vind het zo leuk dat je ook nog serieus antwoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het stond naast nog veel meer blikjes Coca-Cola. Aan de linkerkant begrenst door de stellagepilaren en aan de rechterkant de Fanta.
Prijs was 52 cent, maar doordat ik contant betaalde heb ik de effectieve kostenpost weten terug te dringen naar 50 cent!
Netjes man. Besparen op een simpel blikjes, netjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het stond naast nog veel meer blikjes Coca-Cola. Aan de linkerkant begrenst door de stellagepilaren en aan de rechterkant de Fanta.
Prijs was 52 cent, maar doordat ik contant betaalde heb ik de effectieve kostenpost weten terug te dringen naar 50 cent!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HAHA JIJ WORDT KAALquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt net alsof ik een kale plek op me kop heb hier
[ afbeelding ]
Heb jij ook, join the clubzzzquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt net alsof ik een kale plek op me kop heb hier
[ afbeelding ]
Bahquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Sjees, kreeg een berichtje via twitter over een nieuwtje en of ik dat al gehoord had. Blijkt dat een goede ex-collega van me overleden is op vakantie.
*&%^$#%$)&*#@T$P*@#($*#@(*$@$)_#@*)
ik wil wel mee doen, maar ik ga dat niet redden ivm vakantie enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran, snel je kan je nog inschrijven voor maffia.. tot 22.30
Dat is naar om te horenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Sjees, kreeg een berichtje via twitter over een nieuwtje en of ik dat al gehoord had. Blijkt dat een goede ex-collega van me overleden is op vakantie.
jeetje, wat een heftig bericht..quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Jammer, gecondoleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Heus wel!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil wel mee doen, maar ik ga dat niet redden ivm vakantie enzo
Kut man..quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |