Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef sinadO het volgende:
Mag ik iemand doodverwensen? Voor een keertje?
Het is geen kloon. Klik die topics dan gewoon niet aan, opgelost.quote:Ik ben deze user ZO moe met die KUTtopics elke keer...
Ik ben bang
En dat geldt eigenlijk voor al die kloontjes.
Prima dan niet. Maar jij gelooft dat het echt een Marokkaans meisje is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is geen kloon. Klik die topics dan gewoon niet aan, opgelost.
Dat doet er niet toe, en het interesseert me werkelijk waar ook helemaal niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Prima dan niet. Maar jij gelooft dat het echt een Marokkaans meisje is?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want moderators staan hoger op de ladder en overal boven en de sores van de gewone user deert ze niet. ANARCHIE! REVOLUTIE!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, en het interesseert me werkelijk waar ook helemaal niets.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is lelijk dan....mooie mensen zijn nooit psychisch gestoord...als het wel zo is dan hebben we een oplossing: de plastische chirurg die geneest ons weer. Nieuwe wangen of een nieuwe neus laten stoornissen verdwijnen.
Eens, het is echt ongelooflijke bagger allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef sinadO het volgende:
Mag ik iemand doodverwensen? Voor een keertje?
Ik ben deze user ZO moe met die KUTtopics elke keer...
Ik ben bang
En dat geldt eigenlijk voor al die kloontjes.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Jeugd die de jaren '90 niet heeft meegemaakt - Deel 2
Zet maar op slot: te laat.
Beiden dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef Nikmans het volgende:
Pareltje weer
Moeders die hun kinderen op youtube plaatsen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef gamezz het volgende:
Slowchat in dit topic wordt verwijderd.
Het topic heeft geen nut. Zoals je ziet (en waar je zelf al mee begint in de OP) gaat het alleen uitlopen op verwachte reacties als "Moslimsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Moslim voelt zich beledigd
Wat is hier nou het nut van??
Inhoudsloos? Hoe kan een discussie over religie nou inhoudsloos zijn. Komt me een beetje puriteins over hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het topic heeft geen nut. Zoals je ziet (en waar je zelf al mee begint in de OP) gaat het alleen uitlopen op verwachte reacties als "Moslims" "Religie
" en ander inhoudsloos gebash. Ook zitten we niet te wachten op je geflame later in het topic. Het gaat dus niets worden.
Een discussie over religie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Inhoudsloos? Hoe kan een discussie over religie nou inhoudsloos zijn. Komt me een beetje puriteins over hoor.
heilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een discussie over religie?Het leek er niet eens op. Het topic gaat nergens over en er zal ook niets uit voortkomen.
Bedankt voor deze zinvolle bijdrage. Succes met je pulserende grote dikke duim kerel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
Bakkenbaard je bent een sukkel van de eerste klasse. Je weet geen kut. Met je contactlens probleem.
Ben niet haatdragend, dus begrijp het wel in dit geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig kan het je goedkeuring wegdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |