abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102779094
alleen nog en kar+auto+ O+persoontje
pi_102779153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef loecje het volgende:
alleen nog en kar+auto+ O+persoontje
Die meldt zich vast nog wel. :)
pi_102779351
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Och jeetje dat meeeen je niet :o

Ja ik durf het je dan bijna niet eens te vragen of je mij wilt helpen als je zo ver weg woont.
Vanelle die woont ook iets van 4,5 uur rijden ver weg en hij kwam mijn vaatwasser aansluiten.
Ik durf het gewoon niet meer te vragen :@

Aan mij niet?
Qua afstand zou ik je zo weer komen helpen, heb ik totaal geen problemen mee. :)
Alleen is werken in de tuin niet echt een klusje voor mij, vandaar dat ik deze keer maar oversla. ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:34:47 #104
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_102779455
Auto incl. trekhaak aanwezig. Ook e achter b rijbewijs dus mag met grote aanhanger rijden.

Waar is het en wanneer :D :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_102779604
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Aan mij niet?
Qua afstand zou ik je zo weer komen helpen, heb ik totaal geen problemen mee. :)
Alleen is werken in de tuin niet echt een klusje voor mij, vandaar dat ik deze keer maar oversla. ;)
Nee aan jou niet en iemand die zo ver weg woont. Dit is echt best wel zwaar ja :)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef sanger het volgende:
Auto incl. trekhaak aanwezig. Ook e achter b rijbewijs dus mag met grote aanhanger rijden.

Waar is het en wanneer :D :P
_O_
:D Groningen. De rest doe ik wel eens over DM ofzo snapjewel he :@
Euhm nou wanneer weet ik ook nog niet precies.
Het weer zit niet echt mee op het moment. Maar stenen halen en zand zou mooi zijn als dat hier alvast komt te liggen. Ik weet alleen niet of loszand mooi blijft liggen en of dat misschien in zon zak moet. De ruimte die ik vrij heb om iets neer te leggen is niet echt veel namelijk.

Die waaltjes die ik op het oog had zijn al weg. Die advertentie bestaat niet meer. Dus ik moet even verder zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 06-10-2011 18:52:41 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_102779720
Er staan in hoogezand halve en hele stoeptegels.
op 2 adressen maar allebei in hoogezand
dat is ideaal dat je dan al halve tegels hebt. Ook voor het muurtje van de border.

Kunnen deze zo snel mogelijk opgehaald worden anders zijn ze misschien ook weer weg. :@ _O_ Dan kan ik bellen met die mensen.

http://link.marktplaats.nl/489113762
http://link.marktplaats.nl/488622088
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:49:27 #107
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102779910
Sorry dat ik niet het hele topic door wil spitten.
Maar waar woont de vrager?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102779975
quote:
19s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry dat ik niet het hele topic door wil spitten.
Maar waar woont de vrager?
hihih lees eens mijn tweede post boven jouw post ;)
pi_102780695
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er zand/grond afgevoerd moet worden.
Ik heb in het hoekje zegmaar een kruidentuintje. En als er ook nog kapotte stenen/ tegels tussenzitten wilde ik daar later zelf creatief even een muurtje van stapelen zegmaar en dan kan ik een verhoogde border maken. :D
Dus afvoeren hoeft niet alleen de planten die er uit komen moeten wel afgevoerd.

Zeer goed idee Loecje! Wij kunnen wel even wat op tafel zetten!

[..]

Wow je bent nog actiever dan ik _O_
Nouja ik zit nu ook alleen een beetje soep te slurpen en films te kijken.
Heb griep ;(

Ik weet wel dat op marktplaats ook veel zand staat af te halen wat in de weg ligt.
De woningbouwvereniging kan jou ook niet aan zand helpen. Die verwezen me door naar de Gamma, die zouden dat tegenwoordig doen. Dus ik de Gamma bellen, en die lieten me weer weten dat ze het in van die bigbags kunnen leveren, alleen die kosten ¤ 55,= per big bag, plus ruim ¤ 40,= aan bezorgkosten. Dus dat is geen optie..

IK heb overigens ook een autootje met trekhaak, maar daar kan ik geen héle grote aanhanger achter hangen. Maargoed, beetje normale maat kan wel, alleen kan ik hem niet volstouwen met tegels..
Heb je eigenlijk al uitgezocht hoeveel tegels je ongeveer nodig hebt?

Enne.. kunnen die planten niet in de GFT-bak?

pi_102780789
:P Ik heb geen GFT bak.
Ik moet al mijn afval naar zon punt brengen om de hoek.
En met zo'n pasje alles er in gooien.
moet ik eerst even weten hoeveel het is anders kunnen de plantjes misschien gewoon daarin?

Ohja ik heb dus ongeveer 15m2 meter extra nodig dacht ik zo.
Die stenen van die advertentie die ik net vond is 30 m2. Dat is dus veel te veel maar misschien mag de helft mee ? en die halve tegels kan ik een muurtje/border van maken ook nog.

En zand ophalen kan ook gewoon via marktplaats. Er is genoeg zand te vinden.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:24:49 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102784385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef JK1982 het volgende:

[..]

De woningbouwvereniging kan jou ook niet aan zand helpen. Die verwezen me door naar de Gamma, die zouden dat tegenwoordig doen. Dus ik de Gamma bellen, en die lieten me weer weten dat ze het in van die bigbags kunnen leveren, alleen die kosten ¤ 55,= per big bag, plus ruim ¤ 40,= aan bezorgkosten. Dus dat is geen optie..

IK heb overigens ook een autootje met trekhaak, maar daar kan ik geen héle grote aanhanger achter hangen. Maargoed, beetje normale maat kan wel, alleen kan ik hem niet volstouwen met tegels..
Heb je eigenlijk al uitgezocht hoeveel tegels je ongeveer nodig hebt?

Enne.. kunnen die planten niet in de GFT-bak?

[ afbeelding ]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen :P Het is dat mijn bigbag helemaal aan gort gesneden is, anders had je die ook kunnen gebruiken om weer te vullen met tuinafval. Let op dat je dat niet gaat afvoeren in vuilniszakken, die moet je namelijk gewoon weer leeggooien bij het brengpunt :D Je kan wel bij gamma/praxis enzo tuinafvalzakken kopen. Prijs? Geen idee :D Normaal zou ik het aan mijn broertje kunnen vragen maar die ligt in het zkh met zijn 5e klaplong in 4 jaar tijd :{
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_102786214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat had ik je ook wel kunnen vertellen :P Het is dat mijn bigbag helemaal aan gort gesneden is, anders had je die ook kunnen gebruiken om weer te vullen met tuinafval. Let op dat je dat niet gaat afvoeren in vuilniszakken, die moet je namelijk gewoon weer leeggooien bij het brengpunt :D Je kan wel bij gamma/praxis enzo tuinafvalzakken kopen. Prijs? Geen idee :D Normaal zou ik het aan mijn broertje kunnen vragen maar die ligt in het zkh met zijn 5e klaplong in 4 jaar tijd :{
Ik haal gewoon wat van marktplaats.
En hopelijk zijn de mensen die met een auto/aanhanger komen zo lief dat ze even naar de millieustraat willen met mijn bultje plantjes. Wel zo effectief en gemakkelijk. :@
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:00:22 #113
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102786314
FOK!'ers,

Wie is hier goed in behangen en wil helpen :P

Ze durft het niet meer vragen :D
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_102786428
skippy ;( :@ nouhou hoeft niet :@
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:04:02 #115
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102786499
Jawel, jij hebt je behang nog niet geplakt en kunt het zelf niet alleen doen... Wat is er moeilijk aan vragen :@

(Ik kan het niet trouwens, heb daar de geduld niet voor :@ )
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:16:06 #116
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102787045
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Skippy_ball het volgende:
FOK!'ers,

:o :D
pi_102787189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef Ireth het volgende:

[..]

:o :D
:@
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:20:38 #118
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102787238
quote:
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:22:04 #119
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102787300
Dus wie? :D

Morgenmiddag is goed :P
pi_102788366
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

hihih lees eens mijn tweede post boven jouw post ;)
een mod die het in de TT zet? misschien helpt dat?

quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
:P Ik heb geen GFT bak.
Ik moet al mijn afval naar zon punt brengen om de hoek.
En met zo'n pasje alles er in gooien.
moet ik eerst even weten hoeveel het is anders kunnen de plantjes misschien gewoon daarin?

Ohja ik heb dus ongeveer 15m2 meter extra nodig dacht ik zo.
Die stenen van die advertentie die ik net vond is 30 m2. Dat is dus veel te veel maar misschien mag de helft mee ? en die halve tegels kan ik een muurtje/border van maken ook nog.

En zand ophalen kan ook gewoon via marktplaats. Er is genoeg zand te vinden.
foei dame daar mag geen GFT in

quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Skippy_ball het volgende:
FOK!'ers,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:45:23 #121
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102788449
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Dus wie? :D

Morgenmiddag is goed :P
Ik zit te ver weg, zit met een schoolgaand kind én ik kan niet behangen... :o :@
pi_102788826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zit te ver weg, zit met een schoolgaand kind én ik kan niet behangen... :o :@
alles valt te leren
pi_102788845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Ireth het volgende:

[..]

hihihihi komt wel goed :)
Ik kan het wel alleen ben nu gewoon veel te ziek nog.
Wel even iemand die dus dingen aan kan geven. Loecje en ik kunnen het mss wel :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:56:53 #124
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102789123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef loecje het volgende:

[..]

alles valt te leren
Klopt, maar dan oefen ik liever op mijn eigen muurtje die ik mag verknallen met goedkoop behang die ik zelf heb betaal dan dat ik iemand anders op kosten jaagt omdat ik het behang vernaggel.
pi_102789343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef Ireth het volgende:

[..]

Klopt, maar dan oefen ik liever op mijn eigen muurtje die ik mag verknallen met goedkoop behang die ik zelf heb betaal dan dat ik iemand anders op kosten jaagt omdat ik het behang vernaggel.
Hihihi, Heb ook best wel mooi behang met een patroontje. Wel lastig maar ik zal het zelf wel kunnen. Alleen moet het heel rustig doen met hulp.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:09:46 #126
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102789894
Geen werkje voor mij :@
pi_102789962
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:
Geen werkje voor mij :@
Hihihi :D loecje komt helpen :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:13:14 #128
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102790099
Top, en was dat zo moeilijk? :@
pi_102790153
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Top, en was dat zo moeilijk? :@
viel mee :@
pi_102794054
Anders had ik ook nog wel willen helpen met behangen hoor.. Alleen dan zaterdag.. :P
pi_102794317
Wat vind je hiervan: waaltjes - Ik heb die persoon al even gemaild met de vraag of ze er nog zijn, heb nog geen reactie terug.

Zand 1 in Groningen.

Zand 2 in Groningen.
pi_102795617
ik vind die waaltjes zo mooi! Liefst m'n hele tuin ermee hihi. Maar die moet je er zelf uithalen. Dat is weer meer werk toch? Is er nergens een stapel die al bij de weg staat?
pi_102795684
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik vind die waaltjes zo mooi! Liefst m'n hele tuin ermee hihi. Maar die moet je er zelf uithalen. Dat is weer meer werk toch? Is er nergens een stapel die al bij de weg staat?
Ik heb ze gevraagd of ze er inmiddels al uit zijn, maar heb dus nog geen respons gehad.
Anders hadden we inderdaad ook kunnen zeggen van: we gaan dit weekend vast voorbereidingen treffen: zand halen, stenen halen, plantjes uitgraven.. En het betegelen kan dan evt een ander weekend. Het wordt toch pokkeweer.
En behangen kan dan ook nog tussendoor :)

Hoeveel dakleer heb je nodig eigenlijk? (Ik weet het, veel vragen. Maar ik wil op alles voorbereid zijn.. :P)
pi_102795845
Nou er ligt nu een oude deur op het als afdak. weet niet of het nog zin heeft of dat ik ook even een ander plankachtig ding moet zoeken. Zou fijn zijn als ik dat dakje daar kan houden. :) voor bereiding treffen is heel fijn! :D :D :D dat zand in die zak is ook mooi. Heb ook geen idee hoeveel er nodig is.en dom paar posten hierboven had ik dus betontegels gevonden die kunnen we halen in hoogezand. Is dichtbij
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:09:20 #135
65960 sanger
pi_102798914
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
_O_
:D Groningen. De rest doe ik wel eens over DM ofzo snapjewel he :@
Ik snap het :P

Wel een uithoek maar goed :P

quote:
Euhm nou wanneer weet ik ook nog niet precies.
Ik hoor het wel, maar graag wel enige tijd van tevoren zodat ik het kan inplannen :)

quote:
Het weer zit niet echt mee op het moment. Maar stenen halen en zand zou mooi zijn als dat hier alvast komt te liggen. Ik weet alleen niet of loszand mooi blijft liggen en of dat misschien in zon zak moet. De ruimte die ik vrij heb om iets neer te leggen is niet echt veel namelijk.
Los zand blijft wel redelijk liggen. Zakt iets in meestal. Maar als je weinig ruimte hebt zou ik voor zo een zak gaan als je die kan regelen :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:12:38 #136
65960 sanger
pi_102798977
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Er uit halen is niet zo heel erg :P Het leggen daarentegen :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:16:39 #137
65960 sanger
pi_102799039
Is er een aanhanger beschikbaar? of moet daar nog iets voor geregeld worden?
pi_102801555
Aanhangertje is evt. wel te huren hier of daar..

Maargoed, gezien de combinatie van het gebrek aan extra handjes, de weersverwachtingen en ziekte moeten we de boel toch even vooruit schuiven. Ik had morgen evt. wat tijd over, alleen dat is een beetje kort dag om nog vanalles te regelen...
pi_102801866
het was ook meer mijn bedoeling om in stappen te werken. Eerst dingen uit de tuin. Ruimte voor stenen en zand te halen. En dan kijken wie tijd heeft en dan alles regelen op een mooie dag.
pi_102829544
Is er misschien iemand in Groningen die mij kan helpen met managen van het tuin plan? :@ Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 08-10-2011 00:04:17 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:53:03 #141
65960 sanger
pi_102831280
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Is er misschien iemand in Groningen die mij kan helpen met managen van het tuin plan? :@ Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. ;(
Je moet ook geen bomen nemen ;)

Maar, kom niet uit Groningen dus ik val af :P
pi_102831635
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Je moet ook geen bomen nemen ;)

Maar, kom niet uit Groningen dus ik val af :P
haha nee geen bomen aub :P
Maar nee ik moet gewoon eerlijk zijn.
Ik vind dit ook niet fijn maar ik wil heel graag dat het dan ook een beetje soepel loopt enzo.
Ik ben nu gewoon niet in staat om dit te doen.
Vind het best moeilijk om dit toe te geven enzo open en bloot etc :@

Maar uhm nouja ik zie dus door het onkruid de tuin niet meer, ;( help.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:18:52 #143
65960 sanger
pi_102832152
Doel je nu puur op de planning?
pi_102832199
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef sanger het volgende:
Doel je nu puur op de planning?
Ja iemand die wil helpen managen, overzien en regelen.
Jij had het over bomen ;) ik heb dus even het spreekwoord aangepast op de tuin :@
pi_102847775
Ik ben een beetje brutaal geweest..

Ik heb 2 mensen in groningen gemaild die zand aanbieden, met de vraag of ze het niet naar jou toe willen brengen. :@ Heb (nog) geen adres doorgegeven uiteraard.

Fingers crossed...
pi_102848278
zo krijg ik mijn spullen ook vaak thuis. gewoon vragen of ze het langs willen brengen.
hopelijk lukt het :D scheelt weer een kar regelen/huren.

[ Bericht 24% gewijzigd door loecje op 08-10-2011 20:30:50 ]
pi_102853159
Heb nog geen reactie gehad.. -O-
pi_102886344
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

haha nee geen bomen aub :P
Maar nee ik moet gewoon eerlijk zijn.
Ik vind dit ook niet fijn maar ik wil heel graag dat het dan ook een beetje soepel loopt enzo.
Ik ben nu gewoon niet in staat om dit te doen.
Vind het best moeilijk om dit toe te geven enzo open en bloot etc :@

Maar uhm nouja ik zie dus door het onkruid de tuin niet meer, ;( help.
Bij deze neem ik 1 zorg bij je weg, je afdak.
Ik heb nog dakleer, een brander en de motivatie om het te doen.
Als er niemand anders zich aanbiedt is dit mijn project, I'll be there. ;)
pi_102898127
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Bij deze neem ik 1 zorg bij je weg, je afdak.
Ik heb nog dakleer, een brander en de motivatie om het te doen.
Als er niemand anders zich aanbiedt is dit mijn project, I'll be there. ;)
Ik weet niet hoeveel werk je daarmee hebt, maar misschien is het een idee om dan wat af te spreken, zodat we misschien ook nog wat in de tuin kunnen doen? Of is dat niet echt jouw ding?
En ik weet niet of Rucky t.z.t. misschien tijd/zin heeft om mee te gaan?
pi_102901742
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel werk je daarmee hebt, maar misschien is het een idee om dan wat af te spreken, zodat we misschien ook nog wat in de tuin kunnen doen? Of is dat niet echt jouw ding?
En ik weet niet of Rucky t.z.t. misschien tijd/zin heeft om mee te gaan?
Ik wil best helpen in de tuin maar dan verwoest ik mezelf, hoe graag ik het ook wil: mijn rugprotheses vinden dat niet zo fijn.
Afdakje doen gaat wel, ik weet hoe groot die is. Ik weet waar ik aan begin en ik weet wat ik beloof.

Moet er wel bij zeggen dat als iemand anders dat wil doen die dichterbij woont dat mijn voorkeur heeft.
Komt dat aanbod niet dan sta ik er garant voor. Afdak gaat gewoon gebeuren.
Maar volgens mij is de tuin belangrijker dus als je daarin iets kan betekenen denk ik dat je iemand heel gelukkig maakt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')