Aan mij niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Och jeetje dat meeeen je niet
Ja ik durf het je dan bijna niet eens te vragen of je mij wilt helpen als je zo ver weg woont.
Vanelle die woont ook iets van 4,5 uur rijden ver weg en hij kwam mijn vaatwasser aansluiten.
Ik durf het gewoon niet meer te vragen
Nee aan jou niet en iemand die zo ver weg woont. Dit is echt best wel zwaar jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aan mij niet?
Qua afstand zou ik je zo weer komen helpen, heb ik totaal geen problemen mee.
Alleen is werken in de tuin niet echt een klusje voor mij, vandaar dat ik deze keer maar oversla.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef sanger het volgende:
Auto incl. trekhaak aanwezig. Ook e achter b rijbewijs dus mag met grote aanhanger rijden.
Waar is het en wanneer![]()
hihih lees eens mijn tweede post boven jouw postquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry dat ik niet het hele topic door wil spitten.
Maar waar woont de vrager?
De woningbouwvereniging kan jou ook niet aan zand helpen. Die verwezen me door naar de Gamma, die zouden dat tegenwoordig doen. Dus ik de Gamma bellen, en die lieten me weer weten dat ze het in van die bigbags kunnen leveren, alleen die kosten ¤ 55,= per big bag, plus ruim ¤ 40,= aan bezorgkosten. Dus dat is geen optie..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er zand/grond afgevoerd moet worden.
Ik heb in het hoekje zegmaar een kruidentuintje. En als er ook nog kapotte stenen/ tegels tussenzitten wilde ik daar later zelf creatief even een muurtje van stapelen zegmaar en dan kan ik een verhoogde border maken.
Dus afvoeren hoeft niet alleen de planten die er uit komen moeten wel afgevoerd.
Zeer goed idee Loecje! Wij kunnen wel even wat op tafel zetten!
[..]
Wow je bent nog actiever dan ik
Nouja ik zit nu ook alleen een beetje soep te slurpen en films te kijken.
Heb griep
Ik weet wel dat op marktplaats ook veel zand staat af te halen wat in de weg ligt.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging kan jou ook niet aan zand helpen. Die verwezen me door naar de Gamma, die zouden dat tegenwoordig doen. Dus ik de Gamma bellen, en die lieten me weer weten dat ze het in van die bigbags kunnen leveren, alleen die kosten ¤ 55,= per big bag, plus ruim ¤ 40,= aan bezorgkosten. Dus dat is geen optie..
IK heb overigens ook een autootje met trekhaak, maar daar kan ik geen héle grote aanhanger achter hangen. Maargoed, beetje normale maat kan wel, alleen kan ik hem niet volstouwen met tegels..
Heb je eigenlijk al uitgezocht hoeveel tegels je ongeveer nodig hebt?
Enne.. kunnen die planten niet in de GFT-bak?
[ afbeelding ]
Ik haal gewoon wat van marktplaats.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenHet is dat mijn bigbag helemaal aan gort gesneden is, anders had je die ook kunnen gebruiken om weer te vullen met tuinafval. Let op dat je dat niet gaat afvoeren in vuilniszakken, die moet je namelijk gewoon weer leeggooien bij het brengpunt
Je kan wel bij gamma/praxis enzo tuinafvalzakken kopen. Prijs? Geen idee
Normaal zou ik het aan mijn broertje kunnen vragen maar die ligt in het zkh met zijn 5e klaplong in 4 jaar tijd
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Skippy_ball het volgende:
FOK!'ers,
Wie is hier goed in behangen en wil helpen![]()
Ze durft het niet meer vragen
een mod die het in de TT zet? misschien helpt dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hihih lees eens mijn tweede post boven jouw post
foei dame daar mag geen GFT inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb geen GFT bak.
Ik moet al mijn afval naar zon punt brengen om de hoek.
En met zo'n pasje alles er in gooien.
moet ik eerst even weten hoeveel het is anders kunnen de plantjes misschien gewoon daarin?
Ohja ik heb dus ongeveer 15m2 meter extra nodig dacht ik zo.
Die stenen van die advertentie die ik net vond is 30 m2. Dat is dus veel te veel maar misschien mag de helft mee ? en die halve tegels kan ik een muurtje/border van maken ook nog.
En zand ophalen kan ook gewoon via marktplaats. Er is genoeg zand te vinden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Skippy_ball het volgende:
FOK!'ers,
Wie is hier goed in behangen en wil helpen![]()
Ze durft het niet meer vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te ver weg, zit met een schoolgaand kind én ik kan niet behangen...quote:
alles valt te lerenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te ver weg, zit met een schoolgaand kind én ik kan niet behangen...![]()
hihihihi komt wel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te ver weg, zit met een schoolgaand kind én ik kan niet behangen...![]()
Klopt, maar dan oefen ik liever op mijn eigen muurtje die ik mag verknallen met goedkoop behang die ik zelf heb betaal dan dat ik iemand anders op kosten jaagt omdat ik het behang vernaggel.quote:
Hihihi, Heb ook best wel mooi behang met een patroontje. Wel lastig maar ik zal het zelf wel kunnen. Alleen moet het heel rustig doen met hulp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar dan oefen ik liever op mijn eigen muurtje die ik mag verknallen met goedkoop behang die ik zelf heb betaal dan dat ik iemand anders op kosten jaagt omdat ik het behang vernaggel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |