abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101468535
Take your time, niemand kan jou vertellen wanneer je klaar bent voor een klus en dan, het is zeker tuinsgewijs toch een butzomer dus volgend jaar is vroeg genoeg :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_101469224
_O- en toen had ik ineens hier gepost zonder dat dat de bedoeling was :')

maar heel veel succes nog met alles Pam :* en beterschap *; (nou dat ik er toch ben :+)
♥ scars make us who we are ♥
pi_101553548
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Take your time, niemand kan jou vertellen wanneer je klaar bent voor een klus en dan, het is zeker tuinsgewijs toch een butzomer dus volgend jaar is vroeg genoeg :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
_O- en toen had ik ineens hier gepost zonder dat dat de bedoeling was :')

maar heel veel succes nog met alles Pam :* en beterschap *; (nou dat ik er toch ben :+)
Zekers! Danku danku. Nee het is nog niet op en top.
En ook al voel ik me zoooo slecht. Ik geniet gewoon elke dag :D Dat scheelt al heel veel als je in je koppie maar happy bent.

Nu eerst de vaatwasser aangesloten zien te krijgen :)
Ik word alleen al zo moe van de afwas :{ rotklusje :P
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_101567640
wat moet er nog gebeuren met de vaatwasser dan voordat die aangesloten is?
  zondag 4 september 2011 @ 20:59:18 #55
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101567780
Kijk eens om je heen als je boodschappen oid doet of je niet ergens een busje van een loodgieter ziet staan. Op die manier heb ik mijn vaatwasser toen aangesloten gekregen voor 2 tientjes :D De beste man kwam tussen 2 klussen door even mijn keukenkastje in duiken :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_101658316
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef loecje het volgende:
wat moet er nog gebeuren met de vaatwasser dan voordat die aangesloten is?
Heheh Jullie gaan het niet geloven. :)
Vannelle komt em aansluiten! :D
Ik nomineer hem voor FHFer van de maand!

_O_ _O_ _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 07-09-2011 00:00:01 ]
pi_101685385
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
Kijk eens om je heen als je boodschappen oid doet of je niet ergens een busje van een loodgieter ziet staan. Op die manier heb ik mijn vaatwasser toen aangesloten gekregen voor 2 tientjes :D De beste man kwam tussen 2 klussen door even mijn keukenkastje in duiken :)
Dit is even iets meer werk, waar dat ding moet komen is geen water, geen afvoer en ik weet niet zeker meer of er überhaupt al stroom ligt.
Water en afvoer dichtbij aftakken wordt em dus niet, denk dat vannelle mijnwerkertje mag gaan spelen onder de vloer. :P
  woensdag 7 september 2011 @ 21:53:00 #58
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101691048
Dat hadden wij er ook niet! Hebben wij ook allemaal moeten laten doen Hadden we een mannetje voor alleen die kwam na 2 avonden niet meer opdagen en toen zaten we inmidels wel met water aanvoer, stroomaanvoer (lees nieuwe groep) maar verder nog niets. Dat heeft de aan zijn mouw getrokken loodgieter dus afgemaakt!

(overigens, het eerste mannetje is dus helemaal niet meer komen opdagen.. terwijl we hem ook nog niets betaald hadden!)
pi_101706598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dit is even iets meer werk, waar dat ding moet komen is geen water, geen afvoer en ik weet niet zeker meer of er überhaupt al stroom ligt.
Water en afvoer dichtbij aftakken wordt em dus niet, denk dat vannelle mijnwerkertje mag gaan spelen onder de vloer. :P
:@ hopelijk lukt het wel de WC zit er achter.

Morgen komt er ook iemand bij mij thuis voor huishoudelijke hulp indicatie.
Ik zat gister te huilen bij het zorgloket van de gemeente. Ik vind het maar niks. Weer een stukje zelfstandigheid weg, maar het word op termijn alleen maar makkelijker zo dat weet ik wel.
pi_101716929
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook! :)
Zat al aan het keukenblok te denken om af te takken, nu 2 opties dus.
Moet wel heel raar gaan wil het niet lukken. ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:Morgen komt er ook iemand bij mij thuis voor huishoudelijke hulp indicatie.
Ik zat gister te huilen bij het zorgloket van de gemeente. Ik vind het maar niks. Weer een stukje zelfstandigheid weg, maar het word op termijn alleen maar makkelijker zo dat weet ik wel.
Denk dat je vooral dat laatste in gedachten moet houden.
Je krijgt het omdat je er recht op hebt, júist om het je makkelijker te maken.
Het rottige hieraan is inderdaad wel dat je met de neus op de feiten gedrukt wordt over hoe afhankelijk je in sommige situaties van anderen bent.
Zoals je weet heb ik dat ook gehad en vooral in het begin had ik daar veel moeite mee maar guess what?
Na een tijdje leg je je er bij neer en dan wordt het stukken makkelijker is mijn ervaring.
Niet dat je er dan van geniet natuurlijk, gewoon makkelijker.

Ik durf te wedden dat jij er na een tijdje meemaken ook zo over denkt. Maar dat schreef je zelf ook al. :P
pi_101718047
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Morgen komt er ook iemand bij mij thuis voor huishoudelijke hulp indicatie.
Ik zat vandaag voor hetzelfde bij het zorgloket, maar bij mij is het maar tijdelijk. Maar ik kan het me indenken wat je schrijft. Dikke :* !
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101718138
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook! :)
Zat al aan het keukenblok te denken om af te takken, nu 2 opties dus.
Moet wel heel raar gaan wil het niet lukken. ;)

[..]

Denk dat je vooral dat laatste in gedachten moet houden.
Je krijgt het omdat je er recht op hebt, júist om het je makkelijker te maken.
Het rottige hieraan is inderdaad wel dat je met de neus op de feiten gedrukt wordt over hoe afhankelijk je in sommige situaties van anderen bent.
Zoals je weet heb ik dat ook gehad en vooral in het begin had ik daar veel moeite mee maar guess what?
Na een tijdje leg je je er bij neer en dan wordt het stukken makkelijker is mijn ervaring.
Niet dat je er dan van geniet natuurlijk, gewoon makkelijker.

Ik durf te wedden dat jij er na een tijdje meemaken ook zo over denkt. Maar dat schreef je zelf ook al. :P
:P Hahaa lol je ziet het zaterdag wel.

En ja eerst morgen maar even zien. Het moet toch :D

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik zat vandaag voor hetzelfde bij het zorgloket, maar bij mij is het maar tijdelijk. Maar ik kan het me indenken wat je schrijft. Dikke :* !
pi_101834245
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

:P Hahaa lol je ziet het zaterdag wel.

Gezien, ballenbak van de Mac is kinderspeelgoed vergeleken bij wat er in jouw kruipruimte ligt. :P
Al isoleert het wel goed, eigenlijk niks mis mee TOT je ergens bij moet.
Maar gelukt, we laten ons niet tegenhouden! ;)
Veel plezier er mee. :)

En bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en zorgzaamheid, voelde me gewoon thuis. ^O^
pi_101834652
vannelle _O_ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 11 september 2011 @ 21:41:14 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101835163
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
vannelle _O_ O+
Dat dus! _O_ ^O^
pi_101836746
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
vannelle _O_ O+
Nee
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat dus! _O_ ^O^
En nee.

Maar toch bedankt, leuk om te lezen dat het goede gezien wordt maar zelf beschouw ik het als normaal.
Moest gewoon gebeuren. Punt.
En ik deed het graag, sommige mensen/situaties verdienen dat gewoon in mijn ogen.
Was meer bedoeld als update, niet om een veer in mijn eigen reet te steken want ondanks dat ik daar geen ervaring mee heb hou ik daar volgens mij niet van. :)
pi_101837767
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Gezien, ballenbak van de Mac is kinderspeelgoed vergeleken bij wat er in jouw kruipruimte ligt. :P
Al isoleert het wel goed, eigenlijk niks mis mee TOT je ergens bij moet.
Maar gelukt, we laten ons niet tegenhouden! ;)
Veel plezier er mee. :)

En bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en zorgzaamheid, voelde me gewoon thuis. ^O^
THANKS! _O_
pi_101839735
quote:
17s.gif Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

THANKS! _O_
Neuj, JIJ!

Ondanks dat ik moest werken heb ik het heel erg naar mijn zin gehad, vooral omdat het doel ook gehaald is.
Daarnaast de aftermath: ff terrasje pakken, ff kletsen, helemaal geweldig.
Ik vind dat ik m'n tijd goed besteed heb, zou het zo weer doen op deze manier.

ff voor de meelezers:
Als je iets doet voor een ander is het niet alleen je eigen inspanning die telt, wat je er voor terug krijgt weegt ook zwaar.
Zelf ben ik helemaal gelukkig, heb het toch voor elkaar gekregen.
Ik hou daar een verdomd goed gevoel aan over.

Ben voor mezelf heel blij dat ik ben geweest, en dat vind ik een aparte gedachte:
Moet men eens over nadenken:

Je helpt iemand om jezelf goed te voelen, is dat egoïstisch?

Alle diepe gedachtes daar gelaten, topweekend!!!!

Pam: *;
pi_101897904
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Neuj, JIJ!

Ondanks dat ik moest werken heb ik het heel erg naar mijn zin gehad, vooral omdat het doel ook gehaald is.

ff voor de meelezers:
Als je iets doet voor een ander is het niet alleen je eigen inspanning die telt, wat je er voor terug krijgt weegt ook zwaar.

Ben voor mezelf heel blij dat ik ben geweest, en dat vind ik een aparte gedachte:

Hahahahaha grapjas :P

Biertje doen op en terassje :7
pi_101899393
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Neuj, JIJ!

ff voor de meelezers:

Goed bezig vannelle ^O^

Hoewel ik wel van mening ben dat je iemand helpt om een ander zich goed te laten voelen, en niet jezelf.
Dat dat uiteindelijk toch gebeurt (dat je jezelf beter voelt dus), dat is een prettige bijkomstigheid :P
pi_101906979
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

Biertje doen op en terassje :7
Was best gezellig eigenlijk. :)
Jammer dat het ging regenen, al hebben we daar ook geluk mee gehad!
Kom maar op met de volgende klus, dan begin ik wat eerder en kunnen we langer op het terras zitten. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Goed bezig vannelle ^O^

Hoewel ik wel van mening ben dat je iemand helpt om een ander zich goed te laten voelen, en niet jezelf.
Dat dat uiteindelijk toch gebeurt (dat je jezelf beter voelt dus), dat is een prettige bijkomstigheid :P
Was ook niet helemaal serieus bedoeld. ;)
Tuurlijk deed ik het voor Pam!
pi_102349146
heb het idee dat ik ietsje begin op te krabbelen. misschien project tuin in de mooie nazomer? Zijn er mensen die kunnen op een zaterdag? Dan ga ik tegels zoeken online en hoe die opgehaald kunnen worden. En het afvoeren van het groen wat weg kan. Heeft er iemand nog wat dakleer over. Ivm het behoud van mijn afdakje. Ik ga alles tot in de puntjes uitzoeken. Dit is een begin. :D
pi_102391648
Waar moet dat allemaal precies gebeuren?
pi_102395618

De linkerkant hier op de foto alle planten eruit.
Rechts moet in de lengte door de helft en dan tegel tot dat houten ding. Die is nu overigens weg. Maar op de plek van het hout wil ik ook tegels.
Het liefst wil ik alle tegels eruit en dan alles opnieuw gelegd. Anders krijg ik misschien richels enzo en ik wil niet bang zijn te struikelen :@

Maar ik heb zelf geen auto+aanhangertje voor aan en afvoer van tegels zand en tuinafval :@
pi_102397711
Ik bedoel eigenlijk meer: in welke plaats moet dit gebeuren? (mag ook via PM)[/small]

Ik ben altijd wel bereid om mensen te helpen, maar zit ook gewoon een beetje met tijd/centjes enzo.. :@

Kun je voor het idee misschien eens een plattegrondje maken van je tuin, met de maten erbij?
pi_102399328
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer: in welke plaats moet dit gebeuren? (mag ook via PM)[/small]

Ik ben altijd wel bereid om mensen te helpen, maar zit ook gewoon een beetje met tijd/centjes enzo.. :@

Kun je voor het idee misschien eens een plattegrondje maken van je tuin, met de maten erbij?
Ohja sorry is las denk ik verkeerd :@
Groningen
euhm hihi ik zal eens even kijken of dat lukt :@
pi_102400415
Mijn Bazen Paint :7 hihi :@

bruin = aarde
grijs= tegel
blauw = schuur en afdak
pi_102421157
Ik vind hem knap! ^O^

Tis alleen wel een redelijke oppervlakte.. Ik schat mijn kunsten nou ook weer niet zo hoog in eerlijk gezegd.. -O-
pi_102425774
je hoeft het vast niet alleen te doen ;)

ik wil ook wel wat doen maar straten gaat hem niet worden.
pi_102430484
Nee, maar het gaat vooral om het straten. Ik kan wel wat, maar helemaal vlak en met een mooie helling zodat de regen netjes wegloopt dat wordt wat lastiger.. :o
pi_102438904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:03 schreef JK1982 het volgende:
Nee, maar het gaat vooral om het straten. Ik kan wel wat, maar helemaal vlak en met een mooie helling zodat de regen netjes wegloopt dat wordt wat lastiger.. :o
Ordos 20 wilde laatst ook helpen.
Kijk als er wat meer mensen zijn. Dan word het ook al makkelijker.
Maar het gaat nu vooral even om te kijken wie er wil helpen.
Wie wat kan doen.
En wie welke materialen ter beschikking heeft zoals even een wagentje om steentjes te kunnen halen :@
pi_102440204
Is het dan misschien een idee om hier een lijstje te maken van wie/wat om het lekker overzichtelijk te maken?
pi_102465465
Lijkt me wel handig.
Misschien een geheel nieuw topiekje [gevraagd] hulp met oerwoud :P dan kan deze dicht :Y
pi_102591331
De TT is dus aangepast omdat de verhuizing klaar is maar de tuin nog niet :@

En ik die dat mijn tuinplaatje dus niet werkt.
Hier is hij opnieuw.
Dit is een beetje het idee met de maten erbij:

Wie kan me helpen? :D
pi_102668783
Ik heb dit gezien op marktplaats.
Dit lijkt mij wel mooi voor in de tuin en het is gratis af te halen.

http://link.marktplaats.nl/482812857 waaltjes
http://link.marktplaats.nl/488427869 zand

Dit komt op ongeveer 17 vierkante meter. Dat is ongeveer wat ik nog nodig heb.
Is dit makkelijk te leggen?

Wie wil en kan dit voor mij ophalen
En wie wil dit voor mij leggen :@
pi_102677014
Kun je sowieso niet bij de gemeente informeren of je daar zand kunt krijgen?
In mijn gemeente kun je gewoon een bepaalde hoeveelheid gratis) krijgen en komen ze dat storten, ik meen 1,5 kuub per jaar.

Niets is irritanter dan dat je alles meerdere keren in je handen hebt. Zand ophalen, in de bak scheppen, uit de bank scheppen.. Stenen ophalen, in de bak gooien, uit de bak halen..
Met alle respect, maar dat is al een heel karwei op zich. Je moet aardig wat keren met een kruiwagentje heen en weer.. Dus mochten ze nou het zand thuis kunnen komen storten, dan scheelt dat in ieder geval al het inladen van de kar.

En oh ja, er moet ook een trilplaat geregeld worden voor die klinkers, die moet je echt wel een beetje gelijk hebben liggen..

Ps: waarschijnlijk moet er ook weer zand afgevoerd worden, en daar haal je zo ook heel wat kruiwagentjes uit denk ik. Want anders komt de bestrating veel te hoog te liggen.

Ik heb eerder al eens geholpen bij Ireth, maar daar lagen de stenen en het zand nota bene al in de tuin. En toen had ik het eerlijk gezegd op een gegeven moment echt wel een beetje gehad :@ (die meneer op de foto's ben ik trouwens niet..)

Laat staan dat je alle materialen nog her en der vandaan moet halen :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door JK1982 op 04-10-2011 08:21:29 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:25:12 #87
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102678220
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb eerder al eens geholpen bij Ireth, maar daar lagen de stenen en het zand nota bene al in de tuin. En toen had ik het eerlijk gezegd op een gegeven moment echt wel een beetje gehad :@ (die meneer op de foto's ben ik trouwens niet..)

Laat staan dat je alle materialen nog her en der vandaan moet halen :'(
Zelfs ik had het toen wel helemaal gehad, en dan deden jullie nog wel het zware werk :o

Maar het scheelde idd dat het allemaal (op de klinkertjes na :P ) aanwezig was. Ben er nog steeds erg blij mee! O+

@Pam: ik heb geen idee of jullie ook een vuilstortdepot hebben? Daar ben ik dus 's middags gaan staan toen duidelijk werd dat we een tekort aan stenen hadden. De eerste de beste die met een aanhanger vol stenen aan kwam rijden heb ik aangeklampt en gevraagd of ze het niet bij mij voor de deur wilden dumpen ipv op de stort. Op die manier heb ik hier een aanhanger vol klinkertjes laten bezorgen! (maar dan woon ik op krap 200 meter afstand van de stort)
pi_102700481
Hoi! :D

Ik had vanmorgen een reactie geschreven en toen kwam mijn moeder heb denk ik niet op invoeren geklikt :@

Weet niet meer precies wat ik er in had staan.
Alleen dat ik dus niet vraag aan 1 iemand om alles te doen.
Ordos wilde ook al helpen met de tuin leeg ruimen. En dat het veel werk is kan ik me ook wel bedenken. Alleen ik hoopte dat het met een paar man wel moet lukken.

Ik denk niet dat de gemeente hier aa zand storten doet?!? kan wel even rondvragen en onderzoeken.

Misschien zijn er alleen mensen die dingen willen ophalen? Zodat andere mensen het kunnen verwerken in de tuin?

Ik heb dit ook nog nooit gedaan zo'n project. Ik hoop ook dat er begrip voor is en ik wil niet dom overkomen of iets :@
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:43:35 #89
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102706130
Je hebt een pm :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:33:56 #90
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_102750845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef Ireth het volgende:
Je hebt een pm :)
JK ook.
:s)
Even afwachten wanneer hij kan en of hij mij onderweg kan oppikken.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_102767530
Ik weet nog steeds niet waar het een en ander moet gebeuren. Wil je mij je woonplaats eens laten weten Pam (mag per PM) Heb je toevallig nog contact gehad met iemand van de gemeente voor het zand?

En heb je evt. mensen die de steentjes kunnen halen voor je?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:45:32 #92
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_102767688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar het een en ander moet gebeuren. Wil je mij je woonplaats eens laten weten Pam (mag per PM) Heb je toevallig nog contact gehad met iemand van de gemeente voor het zand?

En heb je evt. mensen die de steentjes kunnen halen voor je?
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 15:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ohja sorry is las denk ik verkeerd :@
Groningen
euhm hihi ik zal eens even kijken of dat lukt :@
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_102767804
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Pagan het volgende:

[..]

[..]

:o |:( 8)7

Dank u! :P
pi_102769396
hallo! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Rucky het volgende:

[..]

JK ook.
:s)
Even afwachten wanneer hij kan en of hij mij onderweg kan oppikken.
Nou dat klinkt al supergoed!!!

Heb nog niks gehoord van ordos die wilde toen al een begin komen maken met planten verwijdereren etc.

En ik heb nog niks van mensen gehoord die misschien stenen willen ophalen.
Ik zoek hier ook echt stenen in de stad/regio dus ver hoeven ze niet. Maar het loopt nog niet erg hard :@
pi_102770652
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo! :D

[..]

Nou dat klinkt al supergoed!!!

Heb nog niks gehoord van ordos die wilde toen al een begin komen maken met planten verwijdereren etc.

En ik heb nog niks van mensen gehoord die misschien stenen willen ophalen.
Ik zoek hier ook echt stenen in de stad/regio dus ver hoeven ze niet. Maar het loopt nog niet erg hard :@
Probleem is gewoon dat er écht heel wat tijd in gaat zitten.. Als ik die kant op kom ben ik, alleen al aan reistijd, zeker
3 (!) uur van de dag kwijt. :'( Als ik Rucky ergens onderweg moet oppikken nog ietsje langer zelfs. Je woont ook zo'n takke-eind weg :P

Dit moet je echt met een paar man doen inderdaad, en liefst ook met wat mensen uit de regio, die bijvoorbeeld ook vast van tevoren een trilplaatje kunnen regelen..

Maar het begint ergens wel te kriebelen hoor, als ik zo dat tuintje van je zie..
pi_102772882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:16 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Probleem is gewoon dat er écht heel wat tijd in gaat zitten.. Als ik die kant op kom ben ik, alleen al aan reistijd, zeker
3 (!) uur van de dag kwijt. :'( Als ik Rucky ergens onderweg moet oppikken nog ietsje langer zelfs. Je woont ook zo'n takke-eind weg :P

Dit moet je echt met een paar man doen inderdaad, en liefst ook met wat mensen uit de regio, die bijvoorbeeld ook vast van tevoren een trilplaatje kunnen regelen..

Maar het begint ergens wel te kriebelen hoor, als ik zo dat tuintje van je zie..
Och jeetje dat meeeen je niet :o

Ja ik durf het je dan bijna niet eens te vragen of je mij wilt helpen als je zo ver weg woont.
Vanelle die woont ook iets van 4,5 uur rijden ver weg en hij kwam mijn vaatwasser aansluiten.
Ik durf het gewoon niet meer te vragen :@

Er zijn toch vast wel hele lieve mensen hier in de buurt die mij willen helpen :@ ?!?!

En inderdaad als ik zo naar buiten kijk is het een treurig uitzicht. Oerwoud en modderpoel haha :P
pi_102774273
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Och jeetje dat meeeen je niet :o

Ja ik durf het je dan bijna niet eens te vragen of je mij wilt helpen als je zo ver weg woont.
Vanelle die woont ook iets van 4,5 uur rijden ver weg en hij kwam mijn vaatwasser aansluiten.
Ik durf het gewoon niet meer te vragen :@

Er zijn toch vast wel hele lieve mensen hier in de buurt die mij willen helpen :@ ?!?!

En inderdaad als ik zo naar buiten kijk is het een treurig uitzicht. Oerwoud en modderpoel haha :P
Ach, het gaat mij helemaal niet om de afstand, maar meer om het feit dat ik wel een beetje resultaat wil zien als ik zo'n eind gereden heb. En ja, als we dan eerst nog ergens stenen moeten halen, zand moeten halen, trilplaatje moeten halen, planten eruit moeten halen, grond moeten afgraven en afvoeren, egaliseren, trillen, bestraten..

Dat red je echt nooit in één dag, tenzij je meerdere mensen hebt, liefst met minimaal 2 kruiwagens en een flinke aanhanger. Ik ben echt niet te beroerd om te helpen, graag zelfs, maar dan moet het wel heel strak georganiseerd worden :P

Waar zit die milieustraat ergens bij jou, voor de grond die evt. afgevoerd moet worden?
Het kan ook zijn dat je het gewoon kunt egaliseren, maarja.. je terras moet ook niet te hoog komen te liggen. Anders gaat je deur naar buiten niet meer open :P
pi_102774507
pam moet er wel grond afgevoerd worden?
er zit nu een hoogteverschil dat opgelost moet worden (=extra zand )
plus (verhoogde) borders, dus op de borders kan ook nog extra zand gedumpt worden toch?

als ik nu aanbied om iets lekkers te eten te maken samen met pam dan komt iedereen toch helpen?? O-)
pi_102775550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef loecje het volgende:
plus (verhoogde) borders, dus op de borders kan ook nog extra zand gedumpt worden toch?

als ik nu aanbied om iets lekkers te eten te maken samen met pam dan komt iedereen toch helpen?? O-)
:Y

Hoewel, ze heeft wel enge plaatjes in haar FB.. :@

Anyway, ik heb even de gemeente Groningen gebeld, maar die leveren geen zand meer. Ze verwezen me naar de woningbouw. Dus heb ik Nijestee gebeld, waarvan ik vermoed dat je daar huurt Pam, maar die schijnen het ook al een hele tijd niet meer te doen. Volgens haar kun je hiervoor bij de Gamma terecht, dus ik ga hun even bellen nu. Wordt vervolgd.

Ben pas later vanavond weer online, ben pas laat thuis..

[ Bericht 17% gewijzigd door JK1982 op 06-10-2011 16:58:24 ]
pi_102778351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef loecje het volgende:

Ik denk niet dat er zand/grond afgevoerd moet worden.
Ik heb in het hoekje zegmaar een kruidentuintje. En als er ook nog kapotte stenen/ tegels tussenzitten wilde ik daar later zelf creatief even een muurtje van stapelen zegmaar en dan kan ik een verhoogde border maken. :D
Dus afvoeren hoeft niet alleen de planten die er uit komen moeten wel afgevoerd.

Zeer goed idee Loecje! Wij kunnen wel even wat op tafel zetten!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef JK1982 het volgende:

[..]

:Y

Hoewel, ze heeft wel enge plaatjes in haar FB.. :@

Anyway, ik heb even de gemeente Groningen gebeld, maar die leveren geen zand meer. Ze verwezen me naar de woningbouw. Dus heb ik Nijestee gebeld, waarvan ik vermoed dat je daar huurt Pam, maar die schijnen het ook al een hele tijd niet meer te doen. Volgens haar kun je hiervoor bij de Gamma terecht, dus ik ga hun even bellen nu. Wordt vervolgd.

Ben pas later vanavond weer online, ben pas laat thuis..
Wow je bent nog actiever dan ik _O_
Nouja ik zit nu ook alleen een beetje soep te slurpen en films te kijken.
Heb griep ;(

Ik weet wel dat op marktplaats ook veel zand staat af te halen wat in de weg ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')