quote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Take your time, niemand kan jou vertellen wanneer je klaar bent voor een klus en dan, het is zeker tuinsgewijs toch een butzomer dus volgend jaar is vroeg genoeg
Zekers! Danku danku. Nee het is nog niet op en top.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
en toen had ik ineens hier gepost zonder dat dat de bedoeling was
maar heel veel succes nog met alles Pamen beterschap
(nou dat ik er toch ben
)
Heheh Jullie gaan het niet geloven.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef loecje het volgende:
wat moet er nog gebeuren met de vaatwasser dan voordat die aangesloten is?
Dit is even iets meer werk, waar dat ding moet komen is geen water, geen afvoer en ik weet niet zeker meer of er überhaupt al stroom ligt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
Kijk eens om je heen als je boodschappen oid doet of je niet ergens een busje van een loodgieter ziet staan. Op die manier heb ik mijn vaatwasser toen aangesloten gekregen voor 2 tientjesDe beste man kwam tussen 2 klussen door even mijn keukenkastje in duiken
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit is even iets meer werk, waar dat ding moet komen is geen water, geen afvoer en ik weet niet zeker meer of er überhaupt al stroom ligt.
Water en afvoer dichtbij aftakken wordt em dus niet, denk dat vannelle mijnwerkertje mag gaan spelen onder de vloer.
Oh ja, da's waar ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]hopelijk lukt het wel de WC zit er achter.
Denk dat je vooral dat laatste in gedachten moet houden.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:Morgen komt er ook iemand bij mij thuis voor huishoudelijke hulp indicatie.
Ik zat gister te huilen bij het zorgloket van de gemeente. Ik vind het maar niks. Weer een stukje zelfstandigheid weg, maar het word op termijn alleen maar makkelijker zo dat weet ik wel.
Ik zat vandaag voor hetzelfde bij het zorgloket, maar bij mij is het maar tijdelijk. Maar ik kan het me indenken wat je schrijft. Dikkequote:Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]hopelijk lukt het wel de WC zit er achter.
Morgen komt er ook iemand bij mij thuis voor huishoudelijke hulp indicatie.
Ik zat gister te huilen bij het zorgloket van de gemeente. Ik vind het maar niks. Weer een stukje zelfstandigheid weg, maar het word op termijn alleen maar makkelijker zo dat weet ik wel.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook!
Zat al aan het keukenblok te denken om af te takken, nu 2 opties dus.
Moet wel heel raar gaan wil het niet lukken.
[..]
Denk dat je vooral dat laatste in gedachten moet houden.
Je krijgt het omdat je er recht op hebt, júist om het je makkelijker te maken.
Het rottige hieraan is inderdaad wel dat je met de neus op de feiten gedrukt wordt over hoe afhankelijk je in sommige situaties van anderen bent.
Zoals je weet heb ik dat ook gehad en vooral in het begin had ik daar veel moeite mee maar guess what?
Na een tijdje leg je je er bij neer en dan wordt het stukken makkelijker is mijn ervaring.
Niet dat je er dan van geniet natuurlijk, gewoon makkelijker.
Ik durf te wedden dat jij er na een tijdje meemaken ook zo over denkt. Maar dat schreef je zelf ook al.
Thanksquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zat vandaag voor hetzelfde bij het zorgloket, maar bij mij is het maar tijdelijk. Maar ik kan het me indenken wat je schrijft. Dikke!
Gezien, ballenbak van de Mac is kinderspeelgoed vergeleken bij wat er in jouw kruipruimte ligt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaa lol je ziet het zaterdag wel.
Neequote:
En nee.quote:
THANKS!quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gezien, ballenbak van de Mac is kinderspeelgoed vergeleken bij wat er in jouw kruipruimte ligt.
Al isoleert het wel goed, eigenlijk niks mis mee TOT je ergens bij moet.
Maar gelukt, we laten ons niet tegenhouden!
Veel plezier er mee.
En bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en zorgzaamheid, voelde me gewoon thuis.
Neuj, JIJ!quote:
Hahahahaha grapjasquote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuj, JIJ!
Ondanks dat ik moest werken heb ik het heel erg naar mijn zin gehad, vooral omdat het doel ook gehaald is.
Daarnaast de aftermath: ff terrasje pakken, ff kletsen, helemaal geweldig.
Ik vind dat ik m'n tijd goed besteed heb, zou het zo weer doen op deze manier.
ff voor de meelezers:
Als je iets doet voor een ander is het niet alleen je eigen inspanning die telt, wat je er voor terug krijgt weegt ook zwaar.
Zelf ben ik helemaal gelukkig, heb het toch voor elkaar gekregen.
Ik hou daar een verdomd goed gevoel aan over.
Ben voor mezelf heel blij dat ik ben geweest, en dat vind ik een aparte gedachte:
Moet men eens over nadenken:
Je helpt iemand om jezelf goed te voelen, is dat egoïstisch?
Alle diepe gedachtes daar gelaten, topweekend!!!!
Pam:
Goed bezig vannellequote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuj, JIJ!
Ondanks dat ik moest werken heb ik het heel erg naar mijn zin gehad, vooral omdat het doel ook gehaald is.
Daarnaast de aftermath: ff terrasje pakken, ff kletsen, helemaal geweldig.
Ik vind dat ik m'n tijd goed besteed heb, zou het zo weer doen op deze manier.
ff voor de meelezers:
Als je iets doet voor een ander is het niet alleen je eigen inspanning die telt, wat je er voor terug krijgt weegt ook zwaar.
Zelf ben ik helemaal gelukkig, heb het toch voor elkaar gekregen.
Ik hou daar een verdomd goed gevoel aan over.
Ben voor mezelf heel blij dat ik ben geweest, en dat vind ik een aparte gedachte:
Moet men eens over nadenken:
Je helpt iemand om jezelf goed te voelen, is dat egoïstisch?
Alle diepe gedachtes daar gelaten, topweekend!!!!
Pam:
Was best gezellig eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Biertje doen op en terassje
Was ook niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed bezig vannelle![]()
Hoewel ik wel van mening ben dat je iemand helpt om een ander zich goed te laten voelen, en niet jezelf.
Dat dat uiteindelijk toch gebeurt (dat je jezelf beter voelt dus), dat is een prettige bijkomstigheid
Ohja sorry is las denk ik verkeerdquote:Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer: in welke plaats moet dit gebeuren? (mag ook via PM)[/small]
Ik ben altijd wel bereid om mensen te helpen, maar zit ook gewoon een beetje met tijd/centjes enzo..
Kun je voor het idee misschien eens een plattegrondje maken van je tuin, met de maten erbij?
Ordos 20 wilde laatst ook helpen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:03 schreef JK1982 het volgende:
Nee, maar het gaat vooral om het straten. Ik kan wel wat, maar helemaal vlak en met een mooie helling zodat de regen netjes wegloopt dat wordt wat lastiger..
Zelfs ik had het toen wel helemaal gehad, en dan deden jullie nog wel het zware werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb eerder al eens geholpen bij Ireth, maar daar lagen de stenen en het zand nota bene al in de tuin. En toen had ik het eerlijk gezegd op een gegeven moment echt wel een beetje gehad(die meneer op de foto's ben ik trouwens niet..)
Laat staan dat je alle materialen nog her en der vandaan moet halen![]()
JK ook.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar het een en ander moet gebeuren. Wil je mij je woonplaats eens laten weten Pam (mag per PM) Heb je toevallig nog contact gehad met iemand van de gemeente voor het zand?
En heb je evt. mensen die de steentjes kunnen halen voor je?
quote:Op maandag 26 september 2011 15:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja sorry is las denk ik verkeerd
Groningen
euhm hihi ik zal eens even kijken of dat lukt
Nou dat klinkt al supergoed!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
JK ook.
![]()
Even afwachten wanneer hij kan en of hij mij onderweg kan oppikken.
Probleem is gewoon dat er écht heel wat tijd in gaat zitten.. Als ik die kant op kom ben ik, alleen al aan reistijd, zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo!
[..]
Nou dat klinkt al supergoed!!!
Heb nog niks gehoord van ordos die wilde toen al een begin komen maken met planten verwijdereren etc.
En ik heb nog niks van mensen gehoord die misschien stenen willen ophalen.
Ik zoek hier ook echt stenen in de stad/regio dus ver hoeven ze niet. Maar het loopt nog niet erg hard
Och jeetje dat meeeen je nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat er écht heel wat tijd in gaat zitten.. Als ik die kant op kom ben ik, alleen al aan reistijd, zeker
3 (!) uur van de dag kwijt.Als ik Rucky ergens onderweg moet oppikken nog ietsje langer zelfs. Je woont ook zo'n takke-eind weg
Dit moet je echt met een paar man doen inderdaad, en liefst ook met wat mensen uit de regio, die bijvoorbeeld ook vast van tevoren een trilplaatje kunnen regelen..
Maar het begint ergens wel te kriebelen hoor, als ik zo dat tuintje van je zie..
Ach, het gaat mij helemaal niet om de afstand, maar meer om het feit dat ik wel een beetje resultaat wil zien als ik zo'n eind gereden heb. En ja, als we dan eerst nog ergens stenen moeten halen, zand moeten halen, trilplaatje moeten halen, planten eruit moeten halen, grond moeten afgraven en afvoeren, egaliseren, trillen, bestraten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Och jeetje dat meeeen je niet
Ja ik durf het je dan bijna niet eens te vragen of je mij wilt helpen als je zo ver weg woont.
Vanelle die woont ook iets van 4,5 uur rijden ver weg en hij kwam mijn vaatwasser aansluiten.
Ik durf het gewoon niet meer te vragen
Er zijn toch vast wel hele lieve mensen hier in de buurt die mij willen helpen?!?!
En inderdaad als ik zo naar buiten kijk is het een treurig uitzicht. Oerwoud en modderpoel haha
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef loecje het volgende:
pam moet er wel grond afgevoerd worden?
er zit nu een hoogteverschil dat opgelost moet worden (=extra zand )
plus (verhoogde) borders, dus op de borders kan ook nog extra zand gedumpt worden toch?
als ik nu aanbied om iets lekkers te eten te maken samen met pam dan komt iedereen toch helpen??
Ik denk niet dat er zand/grond afgevoerd moet worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef loecje het volgende:
pam moet er wel grond afgevoerd worden?
er zit nu een hoogteverschil dat opgelost moet worden (=extra zand )
plus (verhoogde) borders, dus op de borders kan ook nog extra zand gedumpt worden toch?
als ik nu aanbied om iets lekkers te eten te maken samen met pam dan komt iedereen toch helpen??
Wow je bent nog actiever dan ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Hoewel, ze heeft wel enge plaatjes in haar FB..![]()
Anyway, ik heb even de gemeente Groningen gebeld, maar die leveren geen zand meer. Ze verwezen me naar de woningbouw. Dus heb ik Nijestee gebeld, waarvan ik vermoed dat je daar huurt Pam, maar die schijnen het ook al een hele tijd niet meer te doen. Volgens haar kun je hiervoor bij de Gamma terecht, dus ik ga hun even bellen nu. Wordt vervolgd.
Ben pas later vanavond weer online, ben pas laat thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |