twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
heldquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)ie-te-vroeg-gestopt/
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://twitter.com/#!/albertostegeman niks weg hier hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
Er stond bij het deactiveren in beeld dat het mogelijk nog enkele dagen zichtbaar blijft.
Ik heb Alberto gister nog gemailt, hij mailde niet terugquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga een excuusmailtje naar Alberto sturen. Lijkt me wel op z'n plaats.
1200quote:
Waar zegt hij dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valt mee Juicyhill, hij zegt geen aangifte te doen als je je account gewoon verwijderd
Laat even weten als hij terugantwoordt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
Hier een link naar fok, alberto kan zich afvragen hoe je dit weetquote:albertostegeman Alberto Stegeman
Ik heb een fles wijn gekregen van een stel fans. FOK!kers sturen Alberto Stegeman cadeau
Ahja, had alleen de tekst gelezen. Wel tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)ie-te-vroeg-gestopt/ ergens in het midden
Lieve Alberto,quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer was die dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar kan ik de kwakzalvers aflevering van alberto terug zien?
Geen idee, het was gister bij de 25 meest hilarische geweldige spraakmakende paranormale TV momenten aller tijdenquote:
Ik heb hem verstuurd. Ook nog even een zinnetje neergezet dat het niet echt slim is om met het officiële account te verwijzen naar het nepaccountquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lieve Alberto,
Sorry ik zal het niet meer doen, kusje op je bolletje.
gr gr
Juicyhil
Allebij niet gezien...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef Flitskikker het volgende:
Er was "Kwakzalverij" in 2005 en "Alternatieve genezers" in 2009.
Welke?
Ik heb ook geen bij gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allebij niet gezien...
Kwakzalvers kan ik niet vinden, wel die tweede:quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allebij niet gezien...
Prachtig volk die op alberto reageert altijdquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
https://twitter.com/#!/search/albertostegeman
Die reacties
twitter:Mikevdkruk twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:29:29@SBSNieuws Opmerkelijk nieuws in #shownieuws @albertostegeman is niet de echte Alberto! misschien kunnen jullie ook iedereen waarschuwen? reageer retweet
Waarschuwenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
twitter:Mikevdkruk twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:29:29@SBSNieuws Opmerkelijk nieuws in #shownieuws @albertostegeman is niet de echte Alberto! misschien kunnen jullie ook iedereen waarschuwen? reageer retweet
Dat was vandaag tochquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb Alberto gister nog gemailt, hij mailde niet terug
Die heeft nog niet naar Shownieuws gekekentwitter:JustinMachiels twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:45:04Vet! Krijg gewoon een RT van Alberto Stegeman! reageer retweet
Haha awwquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Maraca het volgende:
Die heeft nog niet naar Shownieuws gekekentwitter:JustinMachiels twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:45:04Vet! Krijg gewoon een RT van Alberto Stegeman! reageer retweet
Awwquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef Maraca het volgende:
Mijn kansen om met Alberto te trouwen zijn nu wel echt voorbij
Wil je dat dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef Maraca het volgende:
Mijn kansen om met Alberto te trouwen zijn nu wel echt voorbij
Nee, maar nu is het definitiefquote:
Dat hoeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik anders nog een fake Alberto identiteit aannemen en met Maraca trouwen.
Nee?quote:
Wil sowieso niet trouwenquote:
Hij stuurde mij een mailtje vanaf een ander e-mail adresquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens naar het albertostegeman.nl adres gestuurd. Goed toch?
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
Volgens mij vond albertostegeman het geen eens een probleem dat het account bestond, voor de tweet van gisteravond. Althans, dat maak ik eruit op.
Ik ben er al heel snel mee gestoptquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Maraca het volgende:
3 spaanse pepers moeten eten #2
Om even ergens anders aan te denken
Alberto Stegeman is een verzinsel van de overheid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Wie zegt dat die Alberto Stegeman op tv de echte Alberto Stegeman is?
PWAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Wie zegt dat die Alberto Stegeman op tv de echte Alberto Stegeman is?
Heeft hier de officiele SBS-twitter nou serieus naar jouw account gelinkt?twitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 21:20:03Red Mijn Vakantie is terug met @albertostegeman en @robgeus_sbs. Vanavond 1e afl. over rampvakanties in Spanje, Nederland & Bulgarije. #SBS6 reageer retweet
Neequote:
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef megamandy het volgende:
Heeft hier de officiele SBS-twitter nou serieus naar jouw account gelinkt?twitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 21:20:03Red Mijn Vakantie is terug met @albertostegeman en @robgeus_sbs. Vanavond 1e afl. over rampvakanties in Spanje, Nederland & Bulgarije. #SBS6 reageer retweet
We kunnen hem nu beter met rust latenquote:
Ons? Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
Inderdaad. Voordat hij nog een turbospoedappèl tegen ons start.
Jij bent medeplichtig schat.quote:
Krijgen we wel een computer in onze cel?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
Als het goed is niet. Maar anders wens ik je succes. Gaat hij jou aangeven
Oke, wanneer is de zitting? Dan zet ik het alvast in mijn agenda. We komen natuurlijk wel allemaal kijken.quote:
Als je moet werken in het callcenter, krijg je inderdaad een PC.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijgen we wel een computer in onze cel?
Ja leuk dubbelop, criminelen die mensen telefonisch lastigvallen. Briljant!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je moet werken in het callcenter, krijg je inderdaad een PC.
Leuk ook voor mensen die gewoon in een callcenter werken. Je baan wordt gezien als een taakstrafquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja leuk dubbelop, criminelen die mensen telefonisch lastigvallen. Briljant!
Neequote:
Undercover op z'n eigen zitting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
Zou Alberto dan met z'n plaksnor op in de rechtszaal komen?
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NeeM'n geduld is op. Een beetje lopen dreigen met een rechtszaak en gevangenisstraf, maar reageren op mijn lieve mailtje ho maar.
Wat een baas is het toch ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Undercover op z'n eigen zitting.
Maar Frans heeft die promotie gekregenquote:
Fuck Fransquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar Frans heeft die promotie gekregen
Hij heeft waarschijnlijk wel een leven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NeeM'n geduld is op. Een beetje lopen dreigen met een rechtszaak en gevangenisstraf, maar reageren op mijn lieve mailtje ho maar.
Of hij is nu undercoverquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk wel een leven.
Wie is hetquote:
Het onderwerp ging over de afgekapte afleveringquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
Echt, heeft Shownieuws nou niks beters te melden dan een fake twitter account
Ja maar het grote nieuws was ik natuurlijk. ACTIE!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het onderwerp ging over de afgekapte aflevering
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
Echt, heeft Shownieuws nou niks beters te melden dan een fake twitter account
Je bent niet eens met je hoofd op tv geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar het grote nieuws was ik natuurlijk. ACTIE!
Zoals een echte FOK!ker betaamt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent niet eens met je hoofd op tv geweest.
Hier welquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent niet eens met je hoofd op tv geweest.
Good jobquote:
Dat gezicht van hem, geweldig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier wel
FOK!fotograaf trotseert Van Tellingen
Nu is het voor nieuwelingen alleen niet gelijk duidelijk dat JH alberto isquote:
Die gast is echt een eikelquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gezicht van hem, geweldig!
Dat is ook het doel. Ik ben underkofferquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu is het voor nieuwelingen alleen niet gelijk duidelijk dat JH alberto is
Good jobquote:
Ik hoop dat volgend jaar weer magquote:
Wesley een bj gegevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha, hoe de fuck kom je naast Yolanthe terecht?
Oooh, dus jij was datquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef Studiotje het volgende:
Dus @albertostegeman is... dus ik.. wat.. nee.. mijn leven
Dwergensexquote:
Snap hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hihihihih ik weet niet waar je het over hebt
Vooral hihihihih zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hihihihih ik weet niet waar je het over hebt
[ img=breedte,hoogte]test[/img ]quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Maraca het volgende:
Wat is trouwens de code om plaatjes te verkleinen of te vergroten?
Je UI past perfect bij deze postquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef Studiotje het volgende:
Dus @albertostegeman is... dus ik.. wat.. nee.. mijn leven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ img=breedte,hoogte]test[/img ]
MEt reclamequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Maraca het volgende:
Wat is trouwens de code om plaatjes te verkleinen of te vergroten?
Foto's? Geretweet? Ik heb echt wat gemist?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snap hetGeen zorgen de foto's zijn maar een paar keer geretweet
Hihiquote:
Heimweequote:
Dat zijn bazen die altijd hun hond aan de riem hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
Wat doen Georgios en Diana in de OP trouwens
Oh met die kale zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zijn bazen die altijd hun hond aan de riem hebben
Dan schaam je je toch als je er openlijk voor uitkomt dat je Shownieuws kijkt?twitter:Mikevdkruk twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:22:57@albertostegeman IS NEP! NET OP SHOWNIEUWS GEZIEN! ALBERTOSTEGEMAN TWITTERT HELEMAAL NIET!! #faketwitter #unfollowen reageer retweet
Nee ik schaam me niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Dan schaam je je toch als je er openlijk voor uitkomt dat je Shownieuws kijkt?twitter:Mikevdkruk twitterde op maandag 15-08-2011 om 19:22:57@albertostegeman IS NEP! NET OP SHOWNIEUWS GEZIEN! ALBERTOSTEGEMAN TWITTERT HELEMAAL NIET!! #faketwitter #unfollowen reageer retweet
Die gast die dacht me gisterenavond al de hele tijd te kunnen ontmaskerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Jij bent een speciaal gevalquote:
't is hem gelukt, uiteindelijk, met de hulp van Shownieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die gast die dacht me gisterenavond al de hele tijd te kunnen ontmaskeren
Maar hij viel steeds van z'n kruk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die gast die dacht me gisterenavond al de hele tijd te kunnen ontmaskeren
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HeimweeNu is ie boos en verdrietig.
Hoe moeten we dat nou goedmaken.quote:
We kunnen hem bloemen sturenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat nou goedmaken.Het komt nooit meer goed he?
Een nieuwe plaksnorquote:
Ja en bijna afgelopenquote:
Fok speelt zich de laatste tijd echt veel op TC afquote:
Oke.quote:
Ik vind dit niet zo'n bijzondere aflevering. Het is veel toffer als ze echt bij de grens bezig zijn en mensen oppakkenquote:
Dit zijn ze al maanden aan het herhalenquote:
Schandalig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit zijn ze al maanden aan het herhalen
Het lijkt SBS wel.quote:
Lieve Alberto,quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Met een kaartje dat we juicyhil zullen terugstoppen in z'n hok.
Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lieve Alberto,
Het leek nog maar kort geleden dat je nog van ons hield.
Alhoewel we ons goed beseffen dat we dat gevoel zelf hebben vernield.
Door een verkeerde tweet is dat allemaal doorzeefd.
Ik hoop dat je het ons vergeeft.
Maar maak je maar geen zorgen over Juicyhil,
Die is voorlopig wel even stil.
Liefs, TV SC
Dunno, hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie mijn rekeningnummer nog?
Doet ie toch niet.quote:
Preciesquote:
Oooh I want to see THAT!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga wel met een gitaar voor het huis van Alberto op de knieën een serenade spelen.
Nee hoorquote:
Ja, maar Alberto leest het nu nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hoorHet is zo'n mooi gedicht.
Zing ik het tochquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Alberto leest het nu niet
Dan moet je zorgen dat hij het leest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Alberto leest het nu niet
Ik denk dat hij dan een gehoorbeschadiging oploopt.quote:
Je hebt zin in een rechtszaak?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef PiRANiA het volgende:
Sorry, 'albertostegeman' has already been taken
Ib4 rickroll oidquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.megafileupload(...)bertoliedje-wma.html
Iewl, viespeukquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen dan?
Ik wilde twitteren: "ik hou van piemels"..
Is het de moeite waard om te downloaden?quote:
Speciaal voor jou gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te downloaden?
Dat klinkt toch voor geen meter.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.megafileupload(...)bertoliedje-wma.html
Dat gaat Alberto hartstikke leuk vinden joh!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt toch voor geen meter.
Als je wilt lachen, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te downloaden?
Als ie een kwijlende mongool zou zijn wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat gaat Alberto hartstikke leuk vinden joh!
Even downloaden danquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat gaat Alberto hartstikke leuk vinden joh!
quote:
Alberto zit in een hoekje te huilen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alberto zit in een hoekje te huilen.
Ja hij hield van ons, krijgt ie dit.quote:
Eerst verliest hij zijn vriendin, dan onsquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij hield van ons, krijgt ie dit.
Maar hey, ik ben ook vrijgezel, dat schept een band.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerst verliest hij zijn vriendin, dan onsoch arme, arme man..
ja en jullie zijn even oud..quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hey, ik ben ook vrijgezel, dat schept een band.
Nu impliceer je dat Alberto gewoon een mens is zoals iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
Zijn vriendin? Jij?
Hij kijkt vast 's ochtends zijn mail en zit 's avonds gewoon voor de tv / bed.
PARDON??!! PARDON??!! Hij is 8 jaar ouder.quote:
Alberto en ik schelen 17 jaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
PARDON??!! PARDON??!! Hij is 8 jaar ouder.![]()
Maar dat geeft niet![]()
Niet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat Alberto gewoon een mens is zoals iedereen
Geeft niks, mijn scharrel is 18 jaar ouder, voel je niks van.quote:
Die kan al bijna met pensioenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn scharrel is 18 jaar ouder, voel je niks van.
quote:
Enige echte waarheidquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alberto is van een planeet met lekkere mannen gekomen (waar ik toch eens heen moet) om ons te plezieren.
quote:
Ja mag dat niet danquote:
Ik kan hem wel verhuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:48 schreef Maraca het volgende:
Natuurlijk wel! Zou willen dat ik een scharrel had
Wel opmerkelijk dat ze zeggen 'een man' en niet 'iemand'quote:
Ik heb al iemand op het oogquote:
Dan komen ze zelf de volgende keer bij de 25 para-abnormale tv-momenten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat ze zeggen 'een man' en niet 'iemand'
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb al iemand op het oognee, niet Alberto
Doe mijn best. Zie hem morgen waarschijnlijk weerquote:
Ja undercover.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef Doler12 het volgende:
Ik vraag mij af zal Alberto steeds deze topic lezen als er weer iets met hem gebeurt, zo als de nep twitter account.
Ffffuuuquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef Doler12 het volgende:
Ik vraag mij af zal Alberto steeds deze topic lezen als er weer iets met hem gebeurt, zo als de nep twitter account.
Gaat het lukken denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe mijn best. Zie hem morgen waarschijnlijk weer
Komt nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef Juicyhil het volgende:
Was dat weer hetzelfde filmpje? Of met een update dat ik het account heb verwijderd?
Hoop het.quote:
Wtf doe jij hier dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef Juicyhil het volgende:
Was dat weer hetzelfde filmpje? Of met een update dat ik het account heb verwijderd?
Trainen met wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoop het.Krijg tijdens trainen altijd een knipoogje van hem
Sportschool. Hij werkt daar als instructeurquote:
Statistisch valt dat nog mee als je kijkt hoeveel fokkers er zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer dat een fokker hem pwnd!
Ja m'n juicyhil alert ging af op m'n mobielquote:
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sportschool. Hij werkt daar als instructeur
Pfff.. zal ergens tussen de 24 en 26 zijn denk ikquote:
Ik heb in 7 jaar tijd en 3 sportscholen verder nog nooit een lekkere instructeur gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sportschool. Hij werkt daar als instructeur
Ik zit nu in een sportschool met alleen maar lekkere instructeursquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb in 7 jaar tijd en 3 sportscholen verder nog nooit een lekkere instructeur gezien.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef tralalala het volgende:
Nep Alberto heeft het account verwijderd
Lol, live verslagquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef tralalala het volgende:
Nep Alberto heeft het account verwijderd
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:00 schreef tralalala het volgende:
Whaha, rond half 8 heeft neppe Alberto het account verwijderd.
Godverdomme, pikt hij hem van me inquote:
Waarschijnlijk heeft Alberto doorgegeven "ik maak er zelf wel een keer een aan". Maarja SBS hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan hem ook niet vinden
Ja, het is een letterlijke kopiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Doler12 het volgende:
Zie ze vliegen gewoon gejat van de BBC
Rechtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kan ik Paradise Lost niet terugkijken![]()
![]()
![]()
Vond het wel een gaaf programma, net zoals locked up abroad van NatGeo, over drugsdeals en vastzitten in een ander land, heb alle eps gedownload en gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rechten
Blijkt ook zo'n onbekend programma te zijn
Originele titel van gisteren is Paradise Lost: Baby Snatcher
Maakt mij niet uit, ga het nu wel elke zondag volgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
Ja gaf wel eenzelfde indruk. Maar jammer dat het niet zo bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |