abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100926776
Bekijk deze YouTube-video

En

En nu gauw werken :)

Joey blijft wrs gewoon Joey!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:09:48 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_100926784
Merkt ze zelf toch niet :P

Zo even kijken, eerst even dit afmaken, dan kijken, dan boodschappen doen en dan personeelsdag :)

- edit - toch gekeken :') |:(

Hahaha, die Siep!!! Wat is ie lief voor d'r. En wat is Joey goed bezig *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100926848
:D Lief he O+

Kontje is schoon nu! En uit het oogje kwam volgens mij alleen een restje zalf en wat bloed, volgens mij omdat zo wild is dat ze zelf het wondje steeds beschadigd :{

En de zalf hadden we heul niet nodig gehad, we kwamen nog net uit met de oude :'(
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:30:44 #206
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_100926861
Wat 'n blij kitten O+

Als je die nieuwe zalf niet aangebroken hebt willen ze 'm misschien terugnemen?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_100926873
Gaan we vanmiddag proberen idd, vind het erg zonde! Tis al duur zat allemaal :P
pi_100927354
Weet niet wat t gekost heeft maar anders wil ik m wel.van je overnemen?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:52:30 #209
83087 Stepho
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_100928772
De zalf kostte 12 euro bij de praktijk aan de overkant. Dit vonden we dus vrij duur maar we weten niet wat de zalf bij onze eigen DA kost.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:47:34 #210
184769 crew  Deisyy
pi_100930474
Wat is Joey lekker levendig zonder kap en wat groeit ze goed. Leuk ook dat Siep haar nu meer opzoekt, heel voorzichtig dat wel, maar Joey is voor Siep nu lang zo eng niet meer nu ze geen kap meer op heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_100930561
Oh, ik wil filmpje kijken maar dat kan niet op het werk }:|
pi_100930812
Nick Drake heeft ooit een liedje geschreven genaamd Joey over een meisje.

quote:
Where she may come from
Where she may go
Who she may run from
No one will know
Why she was late may trouble you some
Still you wait for joey to come.

vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:14:39 #213
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_100931546
quote:
Helaas :
quote:
This video has been removed because it is too long.
Sorry about that.
quote:
Die arme Siep vindt het allemaal zo eng, maar gelukkig is ze heel voorzichtig (haast alsof Joey een rat is).
Joey is duidelijk nog wat zwakjes, als ze ergens vanaf springt komt ze wat minder elastiek-achtig over dan zou moeten voor een kitten van die leeftijd, maar goed, dat komt wel weer als alle ontstekingen over zijn en ze heeft kunnen aansterken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_100932095
Toepasselijk
pi_100932176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef Banshee_Beat het volgende:
Nick Drake heeft ooit een liedje geschreven genaamd Joey over een meisje.

[..]

Dat is dus toepasselijk ;-)
pi_100932379
Ik vind Joey er echt onwijs goed uit zien! Hij is al lekker gegroeid en zijn buikje ziet er ook goed gevuld uit. En wat is Siep lief O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:26:15 #217
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100936240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef mvdejong het volgende:

Die arme Siep vindt het allemaal zo eng, maar gelukkig is ze heel voorzichtig (haast alsof Joey een rat is).
Joey is duidelijk nog wat zwakjes, als ze ergens vanaf springt komt ze wat minder elastiek-achtig over dan zou moeten voor een kitten van die leeftijd, maar goed, dat komt wel weer als alle ontstekingen over zijn en ze heeft kunnen aansterken.
Misschien dat Joey nog niet heel soepel springt omdat het landen wat druk en pijn geeft op het oog maar goed, verder is ze toch behoorlijk levendig.
Ze ziet er goed uit in elk geval ^O^
pi_100937308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Joey lekker levendig zonder kap en wat groeit ze goed. Leuk ook dat Siep haar nu meer opzoekt, heel voorzichtig dat wel, maar Joey is voor Siep nu lang zo eng niet meer nu ze geen kap meer op heeft.
Die kap maakt Siep niks uit hoor. Ook met kap gaat het net zo goed. Hij heeft altijd alleen ff wat tijd nodig om te wennen.
pi_100937360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet niet wat t gekost heeft maar anders wil ik m wel.van je overnemen?
Bij onze eigen dierenarts kost ie de helft hoor ik net :? Heb je de zalf nodig dan?
pi_100937378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Wat het groot of klein zijn betreft.. het is een echte kitten wat betreft onmundig spelen en het miauwtje is geen miauwtje maar een piepje. De miauw ontwikkelt zich toch wel gewoon ondanks ondervoeding?
Bij sommige katten ontwikkeld zich geen miauw. Ik heb er hier thuis een die alleen maar iep-iep zegt en dat is toch echt een poes en geen muis. En dat dan nog alleen maar op fluisterniveau dus als die eens opgesloten zit kan dat best even duren voor we haar gevonden hebben :@ gelukkig plakt ze aan ons vast zo'n beetje dus we missen haar best wel snel.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_100937402
:D Wat lief :D
pi_100938910
Stepho is geweest en we mogen stoppen met spoelen. Hij was tevreden! Zalf is dus nu echt voor noppes gehaald :P En dinsdag gaan de hechtingen eruit! Kap moet tot die tijd wel omblijven.
Het is echt een meisje en met de onderkant was niks mis volgens hem, was rommel van urine en het niet kunnen wassen :) Er is sinds gister ook niks meer uitgekomen.
Dus jeej *O*
pi_100938986
Oh wat fijn! *O* *O*
Ben blij dat de rommel uit de fruttepetut :D gewoon wat viezigheid is omdat het dametje zich niet kan wassen. Nog een paar daagjes en dan lekker zonder kap de wereld in!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Go Joey, go Joey.....
pi_100939010
Gaat lekker met dat stoere ventje meiske! *O*
Fijn! :Y
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_100939137
Geweldig nieuws! *O*

Ik moet nog steeds wel een klein beetje wennen aan het feit dat het toch een meisje is hoor, maar dat zal wel aan mij liggen :')
pi_100939221
Wat een held op sokken, die Siep _O-

En wat fijn dat het zo goed gaat! *O* Nog 4 daagjes en dan kan hij ze met een gerust hart de wereld gaan ontdekken zonder de toeter en kan ze eindelijk de reserves die naar wondgenezing gaan gebruiken om een flinke poes te worden :Y
pi_100940823
Joey een meisje :o , ach zolang ze maar gezond wordt en een lekker lang leven bij jullie mag doorbrengen *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:55:24 #228
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100943565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Wat het groot of klein zijn betreft.. het is een echte kitten wat betreft onmundig spelen en het miauwtje is geen miauwtje maar een piepje. De miauw ontwikkelt zich toch wel gewoon ondanks ondervoeding?
Ik heb een poesje gehad (Pippi) die altijd de volgende geluiden maakte: piep-piep of rrr-rrr O+ Zelden hoorde ik miauw (en dan alleen als ze kater Bram kwijt was). Kater Bram miauwde ook nooit, kon hij vlgs mij niet :D Het geluid wat hij maakt kwam een beetje neer op: wahwah _O- Joost en Guido hebben echt een uitgebreid repertoire, dat zijn echte babbelkatten!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 19-08-2011 17:01:28 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:58:21 #229
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100943654
Filmpje is weer enorm schattig! Joey is lekker de wereld aan het ontdekken, nou ja, een stukkie huiskamer en mand :P Ik vind Joey het supergoed doen! Siepie is trouwens ook een schatje O+
*O* Hiep hiep hoera dat je mag stoppen met zalven *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Pippi op 19-08-2011 20:59:25 ]
pi_100943801
Sommige katten hebben echt te grappige mieuwtjes, een hier mauwt bijna nooit maar als ze 't doet klinkt 't meer als een vogeltjes tsjilp ofzo, en 'n ander kan goed mauwen, maar heeft als bijnaam geitje omdat ie soms loopt te mekkeren als ie miauwt :') O+ Gelukkig maakt de derde het goed met fatsoenlijk gemiauw :P

Erg lief om te zien hoe Siep voorzichtig doet, en wat ontzettend fijn dat jullie mogen stoppen met spoelen *O* Hopelijk is ze nu snel echt helemaal beter :)
pi_100944206
wat lief joey&siep O+ O+ O+ ze doen best leuk samen :)
en gelukkig dat het zo goed gaat met joey-girl
haken is cool
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:33:42 #232
83087 Stepho
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_100944780
Het stoppen met zalven is inderdaad goed nieuws. Maar ik zag vanmiddag toch weer gele viezigheid uit haar vagina komen. Ik heb het eerst schoongemaakt en toen maar weer de DA gebeld. Die zei goed op haar plas letten, alleen plast ze niet zoveel: ongeveer 1 keer per dag. Ook mochten we die zalf daar een beetje smeren, en moeten we het aankijken tot dinsdag als ze goed en speels blijft.

Ik ben er toch niet zo gerust op.
pi_100945809
1x per dag plassen is inderdaad wel heel weinig. Plaste ze voorheen wel vaker dan 1x per dag? En vindt de dierenarts 1x plassen wel genoeg?
pi_100946241
Liggen er ergens ands misschien wat plasjes?
pi_100946390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Bij onze eigen dierenarts kost ie de helft hoor ik net :? Heb je de zalf nodig dan?
Cafzalf is altijd makkelijk om op voorraad te hebben, mijn cavia's hebben nog al eens een oogontsteking doordat er een hooitje in hun oog geprikt heeft... En als jij hem niet terug kunt brengen wil ik mijn steentje wel bijdragen om hem over te nemen :)

Goed nieuws dat je mag stoppen met zalven, de infectie is ver genoeg verdwenen om nu volledig te focussen op genezen! Ik kan niet wachten tot we een paar maanden verder zijn en jullie foto's gaan plaatsen van een luie, dikke, verwende en tevreden poes die zalig op de bank ligt te slapen oid ;)
pi_100946476
Nope.. we houden haar aardig in de gaten als de los is. Het vervelende van ons kattenbakspul is dat het niet duidelijk is hoeveel ze plast. We hebben haar niet constant in het vizier als ze in de bench zit waar de bak staat..

Dendert nu weer met Siep door het huis O+ Maar dat gerommel daaronder zint me niks :{

Misschien toch idd maar dat spul om de boel te reinigen?

* heaven7 zoekt even terug

En die kattenmiauwverhaaltjes zijn cute :D
pi_100946896
Heeft ze vandaag de kap afgehad om zich te kunnen wassen?
pi_100946915
Ja
pi_100947561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja
Dat kan het dan niet zijn, jammer!
pi_100949463
Nou jawel want Stepho heeft haar voor hij naar de dierenarts ging niet zonder kap gehad.. Dus ze heeft zich daar toen niet kunnen wassen. Ook vanochtend niet (geen tijd wegens werk) dus dat zou nog wel kunnen. Nu net heeft ze zich wel gewassen.
pi_100949582
Korter filmpje van vanavond dan :)
pi_100950035
Ze is echt levendig nu zeg :o O+
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_100950066
Wat lief en Siep O+
pi_100950190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze is echt levendig nu zeg :o O+
dat was ook mijn eerste gedachte: lekker actief en levendig bezig. gaat goed zo Heaven!!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_100950671

Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:32:08 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_100951226
Wat lijkt ze opeens groot :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100951574
O+ lekker ding O+
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:47:04 #249
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_100951777
't Ziet er ook niet uit, één zo'n groot oog en verder niets O+ ;( O+ . Zal wel minder opvallend worden als ze groot is.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:53:35 #250
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100952063
Wat een lieve filmpjes en foto's alweer! :D O+ Ze zijn echt wel cute samen, Siep en Joey! *;
Joey ziet er echt al helemaal opgeknapt uit, lijfje ook al wat mooier in proportie. Jullie zijn echt wel haar redders. *O* *O* *O*

Vroeger in Dawsons Creek heette dat ene meisje ook Joey. Ik vind het mooi. O+
Are you fokking to me?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:57:33 #251
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100952243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Stepho is geweest en we mogen stoppen met spoelen. Hij was tevreden! Zalf is dus nu echt voor noppes gehaald :P En dinsdag gaan de hechtingen eruit! Kap moet tot die tijd wel omblijven.
Het is echt een meisje en met de onderkant was niks mis volgens hem, was rommel van urine en het niet kunnen wassen :) Er is sinds gister ook niks meer uitgekomen.
Dus jeej *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100952656
Te cute O+
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:14:50 #253
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100952984
Leuke filmpjes :Y En Siep en Joey gaat denk ik een lekker stelletje worden samen.
Goed te horen dat het goed met haar gaat
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100953596
*O* *O* *O* *O* stoppen met zalf

:o Ik zie net ineens wat. Mijn iep-iep meisje is ook blind aan een oog (het rechter) maar dat zit er nog wel in de zenuw is beschadigd.

En dom dat ze af en toe is }:| Klettert vrolijk van alles van de kast omdat ze er wil zitten. Gaat lomp bovenop kind zitten omdat ze kriebeltjes wil van hetzelfde kind. *;
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:50:34 #255
45 SiGNe
pi_100954281
Overigens kunnen katten met 1 oog nog prima diepte zien.
Helemaal precies gaat dat natuurlijk niet maar door met hun hoofd opzij te bewegen kunnen ze diepte prima inschatten.
Met hoofd opzij bewegen bedoel ik de Oprah "Talk to the hand" hoofdbeweging :{w

Een vriend van me kan ook met maar 1 oog zien maar die staat er dus ook af en toe als een negert bij :{w _O-
pi_100954421
Nou snap ik waarom ze perse alles overal vanaf wil lopen/zitten/liggen/schuiven. :{w ze kijkt nooooit naar oprah. :P
pi_100954466
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef nieslief het volgende:
Nou snap ik waarom ze perse alles overal vanaf wil lopen/zitten/liggen/schuiven. :{w ze kijkt nooooit naar oprah. :P
ik denk eerder dat het komt omdat haar hoofdje niet helemaal de normale vorm heeft zus :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:57:48 #258
45 SiGNe
pi_100954585
Katten hebben sowieso vaak zo'n houding van "wat moet je nou?"
Morgan ook, heb je een nieuw speeltje voor m'n gekocht (Cat-It "knikkerbaan"), ben je daar zelf helemaal enthousiast over omdat je hoopt dat ie dat ook leuk vindt, kijkt ie je aan met zo'n blik van "speel er lekker zelf mee" }:|
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:00:20 #259
45 SiGNe
pi_100954684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk eerder dat het komt omdat haar hoofdje niet helemaal de normale vorm heeft zus :P
Naah, bij kittens zijn de hersenen nog iets te groot voor het koppie waardoor de ogen dus wat naar buiten gaan staan.
Koppie kan ook niet te groot zijn want dan ontstaan er problemen bij de bevalling (zoals bij bulldogs die alleen nog met een keizersnee op de wereld kunnen komen)
Als ze groeien groeit de schedel vrij snel waardoor de ogen meer op de normale plek terecht komen.
pi_100955096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Naah, bij kittens zijn de hersenen nog iets te groot voor het koppie waardoor de ogen dus wat naar buiten gaan staan.
Koppie kan ook niet te groot zijn want dan ontstaan er problemen bij de bevalling (zoals bij bulldogs die alleen nog met een keizersnee op de wereld kunnen komen)
Als ze groeien groeit de schedel vrij snel waardoor de ogen meer op de normale plek terecht komen.
sorry ik had het over de kat van mijn zus :P en dat is een volwassen kat die een ongeluk heeft gehad (nieslief kan er meer over vertellen)

ontopic: ik denk dat Joey er geen problemen mee gaat hebben omdat ze het al vanaf jongs af aan gewent is
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:16:33 #261
45 SiGNe
pi_100955310
Dan heeft die een gebroken schedeltje gehad gok ik zo.
Zielig.. sowieso zielig als ze een ongeluk krijgen omdat je je dan zo hulpeloos voelt.
Ik heb zelf dan altijd het idee dat ze geen idee hebben waarom ze "gestrafd" worden met pillen, spuitjes, enge ritten naar de dierenarts, e.d.
Aan de andere kant zijn ze het ook wel weer zo vergeten als het allemaal achter de rug is.
pi_100957177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Dan heeft die een gebroken schedeltje gehad gok ik zo.
Zielig.. sowieso zielig als ze een ongeluk krijgen omdat je je dan zo hulpeloos voelt.
Ik heb zelf dan altijd het idee dat ze geen idee hebben waarom ze "gestrafd" worden met pillen, spuitjes, enge ritten naar de dierenarts, e.d.
Aan de andere kant zijn ze het ook wel weer zo vergeten als het allemaal achter de rug is.
*geheel offtopic: Lilly is een ex-zwerver die zwanger en wel gevonden is op straat. Bevallen in een gastgezin, kittens opgevoed en lekker bij ons komen wonen. De DA vermoed dat ze niet behandeld is na de aanrijding. Ze sluit haar re.oog niet (ziet hier vermoedelijk niks mee, gebruikt het derde ooglid om te kunnen slapen) , haar re.schedel kant is flink ingedeukt, re.oor werkt niet en haar staart is 1/3 korter ongeveer. Al met al mag ze blij zijn dat ze nog leeft.

Goed en nu weer on-topic. Katten met 'iets' zijn m.i. altijd heel speciaal en bijzonder en dat gaat Joey ook worden. :Y :Y
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:42:05 #263
45 SiGNe
pi_100963014
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef nieslief het volgende:
Goed en nu weer on-topic. Katten met 'iets' zijn m.i. altijd heel speciaal en bijzonder en dat gaat Joey ook worden. :Y :Y
Eigenlijk heb je meer kat als je een kat met een gebrek hebt, je kan er meer van houden, ze krijgen meer aandacht en je doet er eigenlijk meer moeite voor.
pi_100963645
Ze heeft wel beetje o-beentjes aan de achterkant he? :P Of iig dat die teentjes wat naar buiten kijken zegmaar. Ziet er wel heel schattig uit, maar krijgt ze daar later geen last mee verder?
Siep is ook een mooierd btw en wat is ze schattig nieuwsgierig naar Joey O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 03:55:14 #265
45 SiGNe
pi_100964610
O-benen is totaal geen probleem, eerder een teken van "spring" poten.
Mijn ouders hebben een burmees en een burmilla en vooral die burmees heeft ook van die lange achterpoten (ze hebben er al eerder 2 gehad en die hadden ook zulke lange achterpoten)
Hoe dan ook is Joey ook nog in de groei dus daar zal ook nog wel flink wat aan uiterlijke kenmerken veranderen, zeker nu ze weer zo goed als gezond is :)
pi_100966040
Ze stuitert er aardig mee de kamer rond iig :D Er zat net weer wat rommel dus we hebben het schoongemaakt met afgekookt water en daarna heeft ze zichzelf zitten wassen dus dat is helemaal goed ^O^

En Siep is een jongetje ;) Klopt wel dus, meeste mensen denken dat Siep het meisje is en Joey het jongetje dan gok ik _O-
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:38:38 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_100966400
Ze doet t goeoeoed :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:29:02 #268
45 SiGNe
pi_100977275
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:11 schreef heaven7 het volgende:
En Siep is een jongetje ;) Klopt wel dus, meeste mensen denken dat Siep het meisje is en Joey het jongetje dan gok ik _O-
Ik ging ervanuit dat Siep een afkorting is van Siebrand
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:32:34 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_100977355
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik ging ervanuit dat Siep een afkorting is van Siebrand
Oh, ik dacht van Siepie, de kat van Jip en Janneke
pi_100982108
Eigenlijk is het de naam van de oude kat van een vriendinnetje van me :) Ook een mannetje.

Joey meets the little big bunnies :D

Wat eet jij? Dat wil ik ook! (En Siep aan de kant en die lampenkap in zijn bakje 2 seconden later he :'))

Vensterbank helemaal zelf verkennen (lees, met een hoop gepiep aangeven dat je erop wil en dan word je er vanzelf wel opgezet)

En nog gekke Siep omdat hij geen eigen topic heeft en al onze dieren in harmonie samenleven :P

O+
pi_100982742
Lieve foto's O+
pi_100982852
Geweldig zeg dat het zo goed gaat tussen alle beesjes O+
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:58:01 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_100983040
Joey en de bunnies!! Wat vonden ze van elkaar?
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:46:03 #274
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100984429
Wat een leuke foto's O+
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100992555
O+ zo lief. En geweldig wat jullie doen!
pi_100996576
Joey vond de konijntjes enorm interessant en de konijnen boeit het allemaal helemaal niks :D Die beestjes zijn al 8 jaar allerlei soorten dieren om hen heen gewend en deinzen nergens voor terug :P

We hebben zo'n doos gekocht met een 400 grams kittensverpakking van Royal Canin en daarin zit ook een spaarkaart, als je 5 streepjescodes van eenzelfde grootte verpakking en voer spaart krijg je 1 zak gratis. Wie o wie gebruikt Royal Canin (kitten) voer en doet niks met de streepjescodes? :)
pi_100997326
Ik heb hier nog wel 'n streepjescode (misschien nog meer dan 1), maar da's van 2kg zakken. Als je die wil, laat maar weten! :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:11:01 #278
45 SiGNe
pi_100997984
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef heaven7 het volgende:
Joey vond de konijntjes enorm interessant en de konijnen boeit het allemaal helemaal niks :D Die beestjes zijn al 8 jaar allerlei soorten dieren om hen heen gewend en deinzen nergens voor terug :P

We hebben zo'n doos gekocht met een 400 grams kittensverpakking van Royal Canin en daarin zit ook een spaarkaart, als je 5 streepjescodes van eenzelfde grootte verpakking en voer spaart krijg je 1 zak gratis. Wie o wie gebruikt Royal Canin (kitten) voer en doet niks met de streepjescodes? :)
Ik weet trouwens wel dat je bij Whiskas ook een kittenpakket kan krijgen, daar zit ook een kortingsbon bij voor catsan kattenbakkorrels.
Pro-Plan heeft ook zo'n actie waarbij je een gratis zak(je) voer kan krijgen
pi_101000416
Leuk om toch te zien hoe dat Siep als een soort van ouder over Joey waakt O+
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_101012332
@Holyme, graag :) Het maakt niet uit welke streepjescodes je plakt, als ze maar allemaal hetzelfde zijn, dan krijg je zo'n zelfde verpakking gratis dus heel graag! :)

@Signe, goeie tips, thanks!
pi_101074620
Vandaag mogen de hechtingen eruit! Over 2.5 uur :D

En Siep is in veel-te-ruwe-speelmodus gegaan }:| Hij klemt haar tegen de grond en gaat dan een beetje op der buik liggen kauwen. En zij piepen :')
pi_101074699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef heaven7 het volgende:
Vandaag mogen de hechtingen eruit! Over 2.5 uur :D

En Siep is in veel-te-ruwe-speelmodus gegaan }:| Hij klemt haar tegen de grond en gaat dan een beetje op der buik liggen kauwen. En zij piepen :')
Op zich maakt dat niet zoveel uit hoor. Als Joey met piepen aangeeft dat het te ruw gaat of pijn doet, dan zal Siep dat vanzelf leren dat ie wat rustiger moet doen. Zo hebben mijn katten ook leren stoeien.
pi_101074746
Siep hoort niks die debiel en gaat gewoon door :') Ben bang dat ze hier nog te klein voor is.
pi_101076256
Oh wat fijn, de hechtingen er uit. Hoe gaat het eigenlijk? Moeten jullie nog steeds spoelen en zalven? Fijn dat het goed gaat tussen Siep en Joe. Ook al gaat het nog wat lomp, dat komt wel goed. Enne, pics vinden we altijd leuk!
pi_101076499
Een sfeerimpressie :)

Het gaat goed, we mochten vrijdag al stoppen met spoelen en zalven (dat staat vast ook wel ergens in het topic). Alleen uit der fruttepetut komt na het plassen, als het niet wordt schoongemaakt, nog wat troep. Ga dat zometeen ook bespreken.
pi_101076818
_O- dat gespartel als ze op d'r rug ligt! Ze ziet er goed uit :) Succes straks bij de DA!
Ik had je trouwens 'n PM gestuurd over die streepjescode, weet niet of je die gezien had?
pi_101076919
Ja, ik heb je teruggepmt?
pi_101076938
Hmm, niks gehad, inbox is ook niet vol!
pi_101078104
Hmmm, probeer het nog een keer dan! :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:02:40 #290
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101078717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef heaven7 het volgende:
Een sfeerimpressie :)

Het gaat zó helemaal goedkomen met de kleine :Y O+ *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101079190
O+ Vast wel!

Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:42:49 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_101080073
Oh wat groeit ze hard!! Zeker sinds de laatste keer dat ik haar zag :o
pi_101080235
hihi dat filmpje!! hij is wel enthousiast die siep!
en super foto's !!
haken is cool
pi_101080702
Wow, ze wordt echt al een stevig meisje! Je ziet er per keer inderdaad groeien!
En wat ziet haar wond er netjes uit!

O+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:21:21 #295
92409 Twinky
Little star.
pi_101081420
;)
pi_101081526
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef heaven7 het volgende:
O+ Vast wel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh O+
Ben benieuwd hoe ze eruit ziet zonder de hechtingen. ;)
pi_101084124
Kaal :D ;) Alles was goed! Hechtingen zijn eruit en de infectie daar is nu echt helemaal weg. De oormijt was ook weg. *O*
Der fruttepetut was volgens hem van verstoorde zuurgraad en gebrek aan wassen dus dat kijken we nu nog even aan. De antibiotica stopt morgenochtend en het kapje is af dus ze kan zich weer wassen dus het zou dan beter moeten worden.

We hebben nog een klassieke ontwormingskuur gekocht en over 2 weken mogen we weer ¤80,- dokken voor de vaccinatie :{

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 14:29:41 ]
pi_101084227
Joepie! *O* *O*
Is het nu ook helemaal dicht? Ik vind het zo raar dat je oogleden zo snel aan elkaar vast kunnen groeien. Met dr fruttepetut gaat het ook vast goed nu ze zich altijd goed kan wassen.

Tja, die kosten. Je wordt er niet goed van maar het is voor een goed doel! :*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:27:07 #299
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_101086414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef heaven7 het volgende:
We hebben nog een klassieke ontwormingskuur gekocht en over 2 weken mogen we weer ¤80,- dokken voor de vaccinatie :{
Mijn 19+ mormel was vorige week weer eens in de stromende regen buiten gaan lopen, en de resulterende verkoudheid gaat niet meer vanzelf over, dus vanochtend weer naar de DA : EUR 53. En dat een paar keer per jaar, naast natuurlijk de reguliere jaarlijkse prikken, de dagelijkse 2 pilletjes Felimazole voor zijn schildklier, en de nierdieet versies van het droogvoer van Hills en Royal Canin.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_101086618
Foto's van kap- en hechtingloze Joey? *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_101091601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Foto's van kap- en hechtingloze Joey? *O*
Dat, ik ben ook wel benieuwd! En wat een zalig filmpje, zo heerlijk actief! Die sprongetjes O+ En wat zalig dat dat lampenkappie ook verleden tijd is. Echt super!!!

Openen jullie zelf een nieuw topic om de OP aan te kunnen passen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')