Ik ken een meisje dat Joey heet, een Amerikaanse. Ik moest er ff aan wennen, maar vind het nu eigenlijk wel mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef pasopikbijt het volgende:
Maar dus toch een poes die Joey?
Ach er zijn ook mannen die Ashley heten...moet allemaal kunnen toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat Joey heet, een Amerikaanse. Ik moest er ff aan wennen, maar vind het nu eigenlijk wel mooiMaar dat kan ook komen omdat het een mooi meisje is
quote:Where she may come from
Where she may go
Who she may run from
No one will know
Why she was late may trouble you some
Still you wait for joey to come.
Helaas :quote:
quote:This video has been removed because it is too long.
Sorry about that.
Die arme Siep vindt het allemaal zo eng, maar gelukkig is ze heel voorzichtig (haast alsof Joey een rat is).quote:
Dat is dus toepasselijk ;-)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef Banshee_Beat het volgende:
Nick Drake heeft ooit een liedje geschreven genaamd Joey over een meisje.
[..]
Misschien dat Joey nog niet heel soepel springt omdat het landen wat druk en pijn geeft op het oog maar goed, verder is ze toch behoorlijk levendig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef mvdejong het volgende:
Die arme Siep vindt het allemaal zo eng, maar gelukkig is ze heel voorzichtig (haast alsof Joey een rat is).
Joey is duidelijk nog wat zwakjes, als ze ergens vanaf springt komt ze wat minder elastiek-achtig over dan zou moeten voor een kitten van die leeftijd, maar goed, dat komt wel weer als alle ontstekingen over zijn en ze heeft kunnen aansterken.
Die kap maakt Siep niks uit hoor. Ook met kap gaat het net zo goed. Hij heeft altijd alleen ff wat tijd nodig om te wennen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Joey lekker levendig zonder kap en wat groeit ze goed. Leuk ook dat Siep haar nu meer opzoekt, heel voorzichtig dat wel, maar Joey is voor Siep nu lang zo eng niet meer nu ze geen kap meer op heeft.
Bij onze eigen dierenarts kost ie de helft hoor ik netquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet niet wat t gekost heeft maar anders wil ik m wel.van je overnemen?
Bij sommige katten ontwikkeld zich geen miauw. Ik heb er hier thuis een die alleen maar iep-iep zegt en dat is toch echt een poes en geen muis. En dat dan nog alleen maar op fluisterniveau dus als die eens opgesloten zit kan dat best even duren voor we haar gevonden hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Wat het groot of klein zijn betreft.. het is een echte kitten wat betreft onmundig spelen en het miauwtje is geen miauwtje maar een piepje. De miauw ontwikkelt zich toch wel gewoon ondanks ondervoeding?
Ik heb een poesje gehad (Pippi) die altijd de volgende geluiden maakte: piep-piep of rrr-rrrquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Wat het groot of klein zijn betreft.. het is een echte kitten wat betreft onmundig spelen en het miauwtje is geen miauwtje maar een piepje. De miauw ontwikkelt zich toch wel gewoon ondanks ondervoeding?
Cafzalf is altijd makkelijk om op voorraad te hebben, mijn cavia's hebben nog al eens een oogontsteking doordat er een hooitje in hun oog geprikt heeft... En als jij hem niet terug kunt brengen wil ik mijn steentje wel bijdragen om hem over te nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bij onze eigen dierenarts kost ie de helft hoor ik netHeb je de zalf nodig dan?
dat was ook mijn eerste gedachte: lekker actief en levendig bezig. gaat goed zo Heaven!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze is echt levendig nu zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |