quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Stepho is geweest en we mogen stoppen met spoelen. Hij was tevreden! Zalf is dus nu echt voor noppes gehaaldEn dinsdag gaan de hechtingen eruit! Kap moet tot die tijd wel omblijven.
Het is echt een meisje en met de onderkant was niks mis volgens hem, was rommel van urine en het niet kunnen wassenEr is sinds gister ook niks meer uitgekomen.
Dus jeej
ik denk eerder dat het komt omdat haar hoofdje niet helemaal de normale vorm heeft zusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef nieslief het volgende:
Nou snap ik waarom ze perse alles overal vanaf wil lopen/zitten/liggen/schuiven.ze kijkt nooooit naar oprah.
Naah, bij kittens zijn de hersenen nog iets te groot voor het koppie waardoor de ogen dus wat naar buiten gaan staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het komt omdat haar hoofdje niet helemaal de normale vorm heeft zus
sorry ik had het over de kat van mijn zusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Naah, bij kittens zijn de hersenen nog iets te groot voor het koppie waardoor de ogen dus wat naar buiten gaan staan.
Koppie kan ook niet te groot zijn want dan ontstaan er problemen bij de bevalling (zoals bij bulldogs die alleen nog met een keizersnee op de wereld kunnen komen)
Als ze groeien groeit de schedel vrij snel waardoor de ogen meer op de normale plek terecht komen.
*geheel offtopic: Lilly is een ex-zwerver die zwanger en wel gevonden is op straat. Bevallen in een gastgezin, kittens opgevoed en lekker bij ons komen wonen. De DA vermoed dat ze niet behandeld is na de aanrijding. Ze sluit haar re.oog niet (ziet hier vermoedelijk niks mee, gebruikt het derde ooglid om te kunnen slapen) , haar re.schedel kant is flink ingedeukt, re.oor werkt niet en haar staart is 1/3 korter ongeveer. Al met al mag ze blij zijn dat ze nog leeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Dan heeft die een gebroken schedeltje gehad gok ik zo.
Zielig.. sowieso zielig als ze een ongeluk krijgen omdat je je dan zo hulpeloos voelt.
Ik heb zelf dan altijd het idee dat ze geen idee hebben waarom ze "gestrafd" worden met pillen, spuitjes, enge ritten naar de dierenarts, e.d.
Aan de andere kant zijn ze het ook wel weer zo vergeten als het allemaal achter de rug is.
Eigenlijk heb je meer kat als je een kat met een gebrek hebt, je kan er meer van houden, ze krijgen meer aandacht en je doet er eigenlijk meer moeite voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef nieslief het volgende:
Goed en nu weer on-topic. Katten met 'iets' zijn m.i. altijd heel speciaal en bijzonder en dat gaat Joey ook worden.![]()
Ik ging ervanuit dat Siep een afkorting is van Siebrandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:11 schreef heaven7 het volgende:
En Siep is een jongetjeKlopt wel dus, meeste mensen denken dat Siep het meisje is en Joey het jongetje dan gok ik
Oh, ik dacht van Siepie, de kat van Jip en Jannekequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat Siep een afkorting is van Siebrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |