quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef TimeJumper het volgende:
Ja nu we het daar toch over hebben.
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen maar nu dacht ik als je poliklinisch bevalt (zo noemen ze dat toch?) dat je daarna gelijk naar huis mag.
Nu zegt de kraamverzorgster die de intake deed dat als je 's nachts bevalt je niet naar huis mag maar tot de ochtend moet blijven.![]()
Is dat zo?
Zijn er hier die midden in de nacht naar huis gingen? Of is het net zo lekker om te blijven tot in de ochtend. En je partner? mag die dan ook blijven? of moet die het zelf maar uitzoeken en 's ochtends weer op komen draven?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef flugeltje het volgende:
TJ stop nou eens met jezelf druk maken over dat soort dingen joh... Wie dan komt, die dan leeft toch? Neem van mij aan dat je het heerlijk gaat vinden als je gewoon even een paar uurtjes mag blijven liggen om uit te rusten. Het is overigens ziekenhuisafhankelijk of je partner wel/niet mag blijven, zelf heb ik Tijn na de bevalling geen seconde meer gemist omdat ik compleet voor pampus lag en al lang blij was dat ik m'n ogen even kon sluiten voor een slaapje...
Is wel handig als je de datum erbij zet danquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Flugel: zou je Ivetje en mij in de OP willen zetten? Dank!
Dat wil ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Flugel: zou je Ivetje en mij in de OP willen zetten? Dank!
Had ik al, maar geeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat wil ik welMoet je me wel vertellen wanneer ze uitgerekend is
Jullie staan erin!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Had ik al, maar geeft niet
17 feb en een echte driesterrer
Ja hequote:
BJ spannenddddddd...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, ik heb altijd volgehouden dat het 1 dag ellende is, en daarna heb je gewoon een baby, een echte, voor jezelf.. Soort mantra om me kalm te houden als de hormonen weer eens stuiterden.
[..]
Hier sluit ik me bij aan.. Ondanks dat ik een (spoed)keizersnee heb gehad was ik blij lekker in het zkh te zijn. Lekker verzorgd wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef Aventura het volgende:
Heb het al eens eerder gezegd TJ: ik beviel om 22:59 uur (leuk, meteen een kraamzorgdag minderen kon na de bevalling (lees: na de nageboorte en het hechten) zo rond een uur of half 2 's nachts echt helemaal niks meer. Niet lopen en laat staan douchen (ik mocht het niet eens proberen van de vpk, ik werd afgesponsd). Ik kon de eerste uren niet eens plassen. Ik was blij dat ik eindelijk naar een andere kamer werd gereden en daar wat kon slapen. Mijn man was ook helemaal op. Hij mocht blijven slapen (op een keihard veldbed naast mij in het piepkleine ziekenhuiskamertje), maar koos ervoor om naar huis te rijden.
Op die manier waren we allebei iets frisser de volgende dag. De kraamhulp kwam toen rond een uur of 2 's middags. Ik snap niet wat er zo erg is aan een nachtje in het ziekenhuis blijven, ik vond het een zegen.
ze stelde het zelfs voor! wel fijn hoor...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en BJ, ben benieuwd joh! en wat aardig dat ze je zo vroeg wilde strippen al
Vreesch niet, die bovenverdieping komt heus nog wel grondig aan de beurt zodra de nesteldrang begint te kriebelen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef NotTheSame het volgende:
Beessie-Jen veel succes meid! Hopelijk zet het door!!
Kan overigens iemand mij ff een trap onder m'n kont verkopen? Ben al de hele dag bezig met de bovenverdieping poetsen, maar tot op heden heb ik geen poetsdoek aangeraakt![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef Rixtje het volgende:
BJ succes![]()
Volgens mij ben ik de enige die het dus wel erg vond om een nacht te moeten blijven na de bevalling![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was zo'n kneus, dacht ik een pak newbornluiers te hebben gekocht.. heb ik micro's gekocht, voor miniatuurtjes.
dus nu moet ik maar stoppen met eten..misschien blijft ie dan onder de 2.5 kg
weeen, voorweeen, gerommelquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:37 schreef Mevr_Mus het volgende:
Misschien een wat domme vraag, maar wat wordt precies onder "voorwerk" verstaan?
Maar wat is gerommel dan? Ik heb geen ervaringquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weeen, voorweeen, gerommel
alvast wat ontsluiting..
Als 'ie nog verder indaalt valt hij er zo uitquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
kan indalen zijn
ikzelf denk dat je echte weeen wel kan herkennen, maar er zijn mensen die t tegenspreken
Wat fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef tweeoogje het volgende:
Ik had vandaag de SEO en mag een dikke vette sticker plakken! Fijn!!
BJ: spannend joh!
En verder ben ik niet zo bijgelezen
Nou ik heb het nodige oefenwerk/weeen gehad, maar toen ik eenmaal weeen kreeg, wist ik na 1 wee al dat het het echte werk was. Daarbij vergeleken is voorwerk peanuts.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
kan indalen zijn
ikzelf denk dat je echte weeen wel kan herkennen, maar er zijn mensen die t tegenspreken
daarbij, gerommel zegt geen ruk, heb al vaker aangegeven dat ik al vanaf een week of 30 waarschijnlijk al met 3 cm ontsluiting liep door wat 'voorwerk' in wk 34 konden ze dit vasstellen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nah, weeën heb ik volgens mij nog niet gehad, maar "gerommel" is het misschien wel![]()
Pfew, nu ik bijna 37 weken ben begin ik steeds meer te hopen dat ik eerder beval, maar ik weet dat de kans daarop bij een eerste kind niet zo groot is. Voelt raar, je staat aan de vooravond van misschien wel de grootste verandering in mijn leven en je weet niet wanneer het zover is. Vanaf woensdag "mag" het, maar het zou ook nog zomaar 5 weken kunnen duren... Raar, maar toch ook wel een heel bijzonder periode dit
Klinkt bemoedigendquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daarbij, gerommel zegt geen ruk, heb al vaker aangegeven dat ik al vanaf een week of 30 waarschijnlijk al met 3 cm ontsluiting liep door wat 'voorwerk' in wk 34 konden ze dit vasstellen..
en toen liep ik 10 dagen overtijd
oi! hier mag het ook gaan komen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:12 schreef Soempie het volgende:
Kruip je misschien toch voor, BJ. Hoop het in elk geval van harte voor je.
Ik had wat been en rugweeën. Wist pas wat het was toen ik in het ziekenhuis lag en de verpleegkundige vroeg of ik weeën had. Toen ik zei van niet vertelde mijn man dat ik wel erg pijn in mijn rug had en spierpijn in mijn boven benen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maar wat is gerommel dan? Ik heb geen ervaring![]()
Heb de laatste dagen wel veel harde buiken, steken en soms een wat zeurderig gevoel. Zou mooi zijn als dat ook een functie heeft
Succes! En hopelijk gaat alles goed. Met de Mama en het kindje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:59 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik lig sinds eer gister avond weer in het ziekenhuis, weeën waren erg heftig geworden
remmers weer verhoogd maar ze blijven er door heen komen en 5 cm ontsluiting dus hier gaat het ook niet lang meer duren.
oh crap MJ.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:59 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik lig sinds eer gister avond weer in het ziekenhuis, weeën waren erg heftig geworden
remmers weer verhoogd maar ze blijven er door heen komen en 5 cm ontsluiting dus hier gaat het ook niet lang meer duren.
Och jee! Heel veel succes en sterktequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:59 schreef miss-jones25 het volgende:
pff.. in ieder geval wel fijn dat je haar sowieso nog 2 weken veilig binnen hebt kunnen houden, haar kansen zijn nu stukken groter. Heel heel heel veel sterkte!!!quote:
heeeeeel veel sterkte! jullie hebben een kansquote:
nou, moet jij zeggen .. laat jij je meiske ook maar lekker aanspekken iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Klinkt ranzig, sorry..
Ik heb net een broodje kip saté salade met extra gerookte kip gemaakt.
Maar BJ, rommelt het nog? Of is het nou helemaal rustig?
Stiekem hoop ik dat je je meisje toch nog heel even binnen kan houden MJ... Elke dag is mooi meegenomen.
Moet al de hele dag aan je denken, zit ik hier lekker te genieten van het weer met m'n dikke buik, mezelf volvretend waarschijnlijk de 40 weken wel halend... Het is allemaal zo tegenstrijdig.
Gewoon nog maarOmdat je het intens hard nodig hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Ik heb net een broodje kip saté salade met extra gerookte kip gemaakt.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Aventura het volgende:
Marshmallows met slagroom? Yikes! Die tosti klinkt beter. Tijdens mijn zwangerschap was het kaas, kaas en kaas. Op brood, in een broodje, in blokjes, op een toastje...
Zij en haar vriend zijn nu helemaal op, dus dit berichtje mocht ik openbaar maken.quote:Om 13.22 is ons prinsesje L. J. geboren. 592 gram, en 28 cm. Naar omstandigheden gaat het goed, nu afwachten hoe het verder gaat.
relaxxx ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat komt ze vast wel melden als ze eraan toe is!
Hm, ik wou dat dat werktequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef McLaura het volgende:
Lekkere down-to-earth man heb je!
En BJ en ik zijn er ook allang weer uit hoor, we kennen elkaar een beetje irl.
Ja, hij is zeker down-to-earth.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef McLaura het volgende:
Lekkere down-to-earth man heb je!
En BJ en ik zijn er ook allang weer uit hoor, we kennen elkaar een beetje irl.
Nee oké, maar het voorkomt geen striae.quote:
Das net zo'n type als die van jou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Soempie het volgende:
Hoe is dat eigenlijk met de rest van de mannen van de dames hier?
Ik heb ook braaf gesmeerd, iedere avond en het leek te werken. Maar gister (36+5) ontdekte ik dat mijn huid zo op het laatste moment aan het scheuren is gegaan. Jammer maar niet dramatisch. Ben ik straks gewoon een zebramamaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb in het begin van m'n zwangerschap ook veel gesmeerd maar werd toch een zebra op m'n buik, dus dat wil nix zeggen.. Daarna maar gestopt met smeren, vond het zo'n geplak, echt vies. Tja en een zebrabuik had ik toen ondertussen toch al.. Tja niet fijn maar nix aan te doen helaas..
Dit dus, ik denk aan julliequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Miss Jones en man, gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van dit kleine wondertje, ondanks alle zorgen die voorbij komen..
Jij zegt het echt zoals ik het voel, +1 dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef octopussy het volgende:
Miss Jones en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eigenwijsjeTegelijkertijd wil ik jullie ook heel veel sterkte wensen met de droevige kennismaking met jullie andere kindje en met de zware tijden die jullie nu tegemoet gaan. Mijn gedachten gaan naar jullie en het kleine mupje uit
herkenbaar Octo; ik had ook al striae van mijn hoge BMI toendertijd... heb in beide zwangerschappen geen nieuwe gekregen. Diegene die er al zaten zijn nog steeds mooi wit. Dus dat is dan weer een voordeel.. en tja dat vel blijft slap he??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef octopussy het volgende:
Striae, achmijn buik is hoe dan ook niet meer bikiniproof (nooit geweest ook) met 5 kleine littekens en een grote van navel tot borstbeen. De striae die ik van mijn dikke periode had is niet erger geworden door de zwangerschappen, maar ik heb ondanks een flinke buik nog steeds loshangend vel. Misschien dat ik nog wel eens een buikwandcorrectie ga laten doen, maar dan moet ik niet daarna nog zwanger worden.
Ohw jij ook al. Hier ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef Kyara het volgende:
smeren moet sowieso wel. Huid is zo droog dat de vellen er af en toe bijhangen. Borsten idem dito
idem!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand een pmmetje over voor mij?
Thanx Oognip!
En wat een mooie namen! Toen ik de initialen zag, dacht ik ook meteen bij de eerste letter aan die naam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je al gevraagd wanneer je kan buidelen?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja dat weet ik ook eigenlijk niet, mijn baarmoedermond was al volledig verstreken en had al 2 cm ontsluiting (gister), dat zal mij doen denken dat die prop dan iets hoger zit??? maar heb ook geen idee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef Twinkly het volgende:
BJ, dat klinkt toch wel alsof er iets begonnen is! Spannend!
Hoe gaat dat eigenlijk als een VK je stript, gaan ze dan dwars door de slijmprop heen
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Miss Jones en man, gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van dit kleine wondertje, ondanks alle zorgen die voorbij komen..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Oooh, wat een perfect klein mensje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |