Hallo
Ons meisje is dus om 13.22 geboren, 592 gram en 28 cm.
Bevalling is snel gegaan, had natuurlijk al wel aantal dagen weeën, maar werden steeds meer en zwaarder, rond 10 uur had ik 5 cm ontsluiting,11.30 7cm, rond 1 uur uur zaten er geen tussen pauzes meer tussen de weeën en had ik enorme persdrang.
En naar 3 pers weeën is ons prinsesje geboren.
Ze huilde gelukkig, dat was al een hele opluchting om te horen, heb haar een paar seconden kunnen zien, niet kunnen vasthouden en toen werd ze al meegenomen.
20 minuten later is de placenta er uitgekomen met ons overleden meisje, wat heel naar was om te zien, heb er ook een heel rot gevoel door, denk nu dat het misschien beter was geweest als ik toch niets had gezien, en het mooie beeld voor me had kunnen houden van een klein baby'tje, tuurlijk wist ik dat ze er niet mooi en perfect uit zou zien, maar haar dan toch zo zien is toch heel naar en schokkend, en doet het ons veel pijn en verdriet.
Ik ben net op de afdeling geweest en heb ons prinsesje L.J (
naam mag via pm wel bekend gemaakt worden) langer kunnen bewonderen.
Ze is zo ienieminie, en het is zo eng om haar zo te zien met al die apparatuur en slangetjes.
Het is nu allemaal afwachten hoe sterk ons meisje is en hoe alles verder verloopt.
Kan niet wachten tot ik haar vast kan houden.
Ik voel me wel oke, erg moe, mn lichaam voelt aan alsof er een vrachtwagen is overheen gereden ?
En heb
HONGER ! had namelijk nog niets gegeten.
We zijn erg verdrietig om Cloë maar ook blij en gelukkig met L.J.
Foto houden jullie nog even te goed van me.
Ga nu eerst beginnen aan het lekkere eten van mn schoonmams, voel ik me vast al wat beter door.
Bedankt voor alle berichtjes !