Goeie slogan hoorquote:Krijg meer voor minder geld, wanneer je een groupon deal besteld!
van sporten krijg ik altijd zin in bierquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sporten.Komt wel weer... ooit...
Bier.
Geen idee, maar dat heb ik een nicht een keer tegen een andere horen zeggen:quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
poepkutten, das een andere naam voor daar waar jij em insteekt?
euhm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het zo vreselijk dat ik het overgenomen heb.
1? Natuurlijk een stuk of 5 met strakke abs en wasbordje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal Missb al uit elkaar getrokken zijn door zo'n gladde egyptische mooiboy?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Iek zorg voor jou en jouw zoon. Iek zweer. Jij nooit meer hoeft te werken! Wij gelukkig gaan worden"
Ben je zo gewend aan het kutweer dat je niks anders wil?quote:
Nee mafkees, ik zit binnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Ben je zo gewend aan het kutweer dat je niks anders wil?
Ja, finally! net op tijd voor de tweede verjaardag van mijn neefjequote:
Gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, finally! net op tijd voor de tweede verjaardag van mijn neefje
Ga dan naar buiten.quote:
We zijn niet allemaal Koos KansloosWerkloos.quote:
Ik hoorde het ook, en dacht ook aan Rip!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
Gezellig
Alberto was vorige week nog op de radio en toen moest ik nog aan je denken
Wat een verbondenheid toch in dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, en dacht ook aan Rip!
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt etenquote:
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fokquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal Koos KansloosWerkloos.
Dit dit kan in Nederland!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef rival het volgende:
Alberto was gisteren of eergisteren op tv.... ook ik moest toen aan rip denken
Goeie conclusie, jij komt er welquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef kedge het volgende:
[..]
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fok
Ik wist dat jij die niet kon laten gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie conclusie, jij komt er wel.
Of ik heb het gewoon goed voor elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef kedge het volgende:
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |