Goeie slogan hoorquote:Krijg meer voor minder geld, wanneer je een groupon deal besteld!
van sporten krijg ik altijd zin in bierquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sporten.Komt wel weer... ooit...
Bier.
Geen idee, maar dat heb ik een nicht een keer tegen een andere horen zeggen:quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
poepkutten, das een andere naam voor daar waar jij em insteekt?
euhm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het zo vreselijk dat ik het overgenomen heb.
1? Natuurlijk een stuk of 5 met strakke abs en wasbordje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal Missb al uit elkaar getrokken zijn door zo'n gladde egyptische mooiboy?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Iek zorg voor jou en jouw zoon. Iek zweer. Jij nooit meer hoeft te werken! Wij gelukkig gaan worden"
Ben je zo gewend aan het kutweer dat je niks anders wil?quote:
Nee mafkees, ik zit binnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Ben je zo gewend aan het kutweer dat je niks anders wil?
Ja, finally! net op tijd voor de tweede verjaardag van mijn neefjequote:
Gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, finally! net op tijd voor de tweede verjaardag van mijn neefje
Ga dan naar buiten.quote:
We zijn niet allemaal Koos KansloosWerkloos.quote:
Ik hoorde het ook, en dacht ook aan Rip!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
Gezellig
Alberto was vorige week nog op de radio en toen moest ik nog aan je denken
Wat een verbondenheid toch in dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, en dacht ook aan Rip!
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt etenquote:
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fokquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal Koos KansloosWerkloos.
Dit dit kan in Nederland!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef rival het volgende:
Alberto was gisteren of eergisteren op tv.... ook ik moest toen aan rip denken
Goeie conclusie, jij komt er welquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef kedge het volgende:
[..]
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fok
Ik wist dat jij die niet kon laten gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie conclusie, jij komt er wel.
Of ik heb het gewoon goed voor elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef kedge het volgende:
jij bent toch ook werkloos ? anders had je geen tijd voor fok
Altijd makkelijk net doen alsof je er een hekel aan hebt, alleen omdat je het niet kunt betalen. Is niet erg hoor, mag je best zeggen.quote:
hoef het ook niet te betalen... heb een iphone van de zaak en een ipad lekker boeiendquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk net doen alsof je er een hekel aan hebt, alleen omdat je het niet kunt betalen. Is niet erg hoor, mag je best zeggen.
Je bent er echt geen fan van hequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Zie ze different en creative zijn. Amazing! Wonderful! Nice!
wat de boer niet kent.......quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je bent er echt geen fan van he
Ik heb er 1. Maar ik ga zo toch maar even een Android telefoon kopen. Omdat het beter is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd makkelijk net doen alsof je er een hekel aan hebt, alleen omdat je het niet kunt betalen. Is niet erg hoor, mag je best zeggen.
De Boer is een top trainer.quote:
Is een Android telefoon beter dan? Dacht juist van niet (heb overigens zelf geen Apple)..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Maar ik ga zo toch maar even een Android telefoon kopen. Omdat het beter is.
Ronald is de man.. Frank zuigt..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Boer is een top trainer.
Kampioen in een half jaar. 9 goals uit 2 wedstrijden.Niet fucken met Frank! Die man kan alles
Apple is gewoon goed in wat het doet. Het is alleen erg duur en als je er iets afwijkends (usb op je ipad?) mee wil dan kan dat niet. Tevens zit er niets universeels aan zo'n telefoon/ipad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
Mij maakt het niet uit wie het gemaakt heeft, als het ding maar doet wat ik wil
Maar mijn iPad was wel heel handig die drie weken in het buitenland overigens
Tis net alsof ze het met opzet doen hequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Apple is gewoon goed in wat het doet. Het is alleen erg duur en als je er iets afwijkends (usb op je ipad?) mee wil dan kan dat niet. Tevens zit er niets universeels aan zo'n telefoon/ipad.
De Boerquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Boer is een top trainer.
Kampioen in een half jaar. 9 goals uit 2 wedstrijden.Niet fucken met Frank! Die man kan alles
Ik heb USB op mijn iPadquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Apple is gewoon goed in wat het doet. Het is alleen erg duur en als je er iets afwijkends (usb op je ipad?) mee wil dan kan dat niet. Tevens zit er niets universeels aan zo'n telefoon/ipad.
Ronald? die met zo'n feestbril incl neus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ronald is de man.. Frank zuigt..
Ja dat is em!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ronald? die met zo'n feestbril incl neus?
[ afbeelding ]
Nieuw wijf, nieuwe lookquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ronald? die met zo'n feestbril incl neus?
[ afbeelding ]
Dat zeg ik. Ideaal. Totdat je een flash website wil laden. Of een pdf op je iphone wil bekijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Ripley het volgende:
dat er geen usb poort in zit is inderdaad heel onhandig. Maar verder heb ik er veel aan gehad en is het handig dat ik het dingetje gewoon in mijn handtas kan meenemen
Flash is gezeik iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ideaal. Totdat je een flash website wil laden. Of een pdf op je iphone wil bekijken.
Aan de andere kant zitten er veel toffe dingen op, zoals zeer eenvoudig apps killen die stroom vreten.
Maar goed. Ik moet nu dus wel weer een nieuwe (universele mini-usb) autolader kopen omdat die van de iPhone weer es 'uniek' is.
Dat ben ik met je eens.. Jammer idd.. Maar wel duidelijk naar de rest van het team dat er geen uitzonderingen zijn. Hoe goed je ook bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Liever de Boer dan Adriaanse trouwens.. 45 minuten lang je beste speler die op het punt staat te vertrekken aan de kant houden uit principe, is nogal jammer.
Hij leest alles, maar een e-reader is veel beter voor in de zon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de iPad ook gebruiken als ereader? Of leest ie alleen .pdf's?
/helpdesk
Het doel van een passant, want dat is het, is winnen. Elke wedstrijd. Dat doe je met de beste 11. Ruiz is geen onruststoker, dus die stel je op. Simpel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.. Jammer idd.. Maar wel duidelijk naar de rest van het team dat er geen uitzonderingen zijn. Hoe goed je ook bent.
Ja, zijn apps voor zoals goodreader en de ingebouwde books appquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de iPad ook gebruiken als ereader? Of leest ie alleen .pdf's?
/helpdesk
zo simpel is het niet helaas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het doel van een passant, want dat is het, is winnen. Elke wedstrijd. Dat doe je met de beste 11. Ruiz is geen onruststoker, dus die stel je op. Simpel.
Ja daar was ik al bang voor, ook vanwege de betere leesbaarheid van eInk enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij leest alles, maar een e-reader is veel beter voor in de zon.
Mijn visite gister was gezellig. Niet echt een date. Alhoewel we gaan van de week wel samen eten.quote:
In je profiel zet je jezelf neer als een lelijke alto met saaie hobby's. Kun je dat fotovisueel bevestigen, danwel ontkrachten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Running_free het volgende:
Mijn visite gister was gezellig. Niet echt een date. Alhoewel we gaan van de week wel samen eten.
PDF is toch geen probleem? Die kon ik laatst heul gewoon wel openen in m'n mailbox op de aajphone... dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ideaal. Totdat je een flash website wil laden. Of een pdf op je iphone wil bekijken.
Aan de andere kant zitten er veel toffe dingen op, zoals zeer eenvoudig apps killen die stroom vreten.
Maar goed. Ik moet nu dus wel weer een nieuwe (universele mini-usb) autolader kopen omdat die van de iPhone weer es 'uniek' is.
Welke wil je gaan halen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Maar ik ga zo toch maar even een Android telefoon kopen. Omdat het beter is.
Das een handige tip!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij leest alles, maar een e-reader is veel beter voor in de zon.
Bij mij werkt het vaak niet als ik het via een website wil openen. Via de mail gaat wel goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PDF is toch geen probleem? Die kon ik laatst heul gewoon wel openen in m'n mailbox op de aajphone... dacht ik
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Welke wil je gaan halen?
Ik mag eind deze maand weer een telefoon uitzoeken en weet totaal niet welke ik zal nemen/kopen.
het is gewoon een zwak punt van de iPad. Ik gebruik hem wel als e-reader, maar ideaal is het niet als je buiten bent.quote:
Prive heb ik een HTC desire HD echt een aanrader, maar dr zijn zoveel keuzes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Welke wil je gaan halen?
Ik mag eind deze maand weer een telefoon uitzoeken en weet totaal niet welke ik zal nemen/kopen.
Me 2.. Echt een fijne telefoon. Alleen hoor vaak dat mensen hem te groot vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Prive heb ik een HTC desire HD echt een aanrader, maar dr zijn zoveel keuzes.
Niet veel zin in als je dat op die manier brengt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
In je profiel zet je jezelf neer als een lelijke alto met saaie hobby's. Kun je dat fotovisueel bevestigen, danwel ontkrachten?
Ik heb nu nog een Nokia N97 en eerlijk gezegd ben ik er erg tevreden over. Maar ik wil graag een Android en geen Symbian meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik ga voor het eerst in mijn leven een Samsung kopen.
. Galaxy S 2.
Ik wil dus iets van een e-reader hebben maar eigenlijk niet alleen om boeken te lezen. Dat vind ik aan de ene kant weer zonder. Maar ik denk dat als de iPad in de zon niet ideaal is dat de meeste tablets dat dan niet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een zwak punt van de iPad. Ik gebruik hem wel als e-reader, maar ideaal is het niet als je buiten bent.
Vies?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, die vieze nymfo.
Nee, ook de Galaxy TAB heeft dat, vrijwel alle tablets hebben een LCD scherm. Ik heb zelf ook nog een e-reader, maar die neem ik toch niet mee...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een Nokia N97 en eerlijk gezegd ben ik er erg tevreden over. Maar ik wil graag een Android en geen Symbian meer.
[..]
Ik wil dus iets van een e-reader hebben maar eigenlijk niet alleen om boeken te lezen. Dat vind ik aan de ene kant weer zonder. Maar ik denk dat als de iPad in de zon niet ideaal is dat de meeste tablets dat dan niet zijn.
Ja, ik weet het wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef Ripley het volgende:
Ik ga ook niet in de volle zon zitten lezen, dus dan is de iPad prima hoor hw
Ik bracht niks. Kan je mij de foto's PM'en?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Running_free het volgende:
[..]
Niet veel zin in als je dat op die manier brengt.
Wat ben je toch een nuchtere tukkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker vies, hè. Dat kan ook.
Of zo'n velletjequote:
T gaat me voornamelijk om epubs te lezen maar ffies surfen of mn mail checken zou ook handig zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook de Galaxy TAB heeft dat, vrijwel alle tablets hebben een LCD scherm. Ik heb zelf ook nog een e-reader, maar die neem ik toch niet mee...
Genoeg koffie gehad vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ai lijkt me niet heel gezond..
Dan maar koffie?
Dat is dan ook slechts voorbehouden aan de elite. En af en toe een foutje tussendoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef Running_free het volgende:
als hij zo doet hoef ik hem in iedergeval niet te daten
Dat gelukkig niet. Ze maken de automaat hier niet altijd goed schoon of zo. Neem je net die laatste teug, krijg je al die klontjes in de mond...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie met? Denk dat ik vanavond de Grand Marnier er weer bij pakquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg koffie gehad vandaag.Vanavond weer.
Wassen is overrated. Als je allebei stinkt, zit je gewoon op 1 lijn en dan ruik je het vanzelf niet meer. Wel lastig dat je soms over je nek gaat als je stukjes tegenkomt in de rosbief van je vriendin.quote:
Grand wát?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Koffie met? Denk dat ik vanavond de Grand Marnier er weer bij pak
Dat klinkt goed trouwens, ook eens proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Koffie met? Denk dat ik vanavond de Grand Marnier er weer bij pak
..........................quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wassen is overrated. Als je allebei stinkt, zit je gewoon op 1 lijn en dan ruik je het vanzelf niet meer. Wel lastig dat je soms over je nek gaat als je stukjes tegenkomt in de rosbief van je vriendin.
snap niet dat honingvodka jouw eetlust kan verpestenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Running_free het volgende:
Ik ga maar eens eten maken inplaats van hier lezen voordat mijn eetlust verpest is....
Als ik doorga ga je huilen hè?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Running_free het volgende:
Ik ga maar eens eten maken inplaats van hier lezen voordat mijn eetlust verpest is....
Honingvodka? Nog nooit gehad.. Lijkt me wel speciaal smaakje hebben..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
snap niet dat honingvodka jouw eetlust kan verpesten
Eet smakelijk alvast.. (neem aan dat je goed kunt koken)quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Running_free het volgende:
ik ken het ook pas sinds kort.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Honingvodka? Nog nooit gehad.. Lijkt me wel speciaal smaakje hebben..
Heb je merk enz voor mij? En waar kun je het halen?
Ke.. let me knowquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het ook pas sinds kort.
Ik krijg het via via... het komt volgens mij uit polen.
vrijdag weet ik een merk e.d.
zal ik doen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ke.. let me know
En nu..
Vrij! Adios
Joooooooooooooooow.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ke.. let me know
En nu..
Vrij! Adios
Kom je snel weer terug?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Running_free het volgende:
Dat niet dat klinkt lekker. Drink je dat puur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
snap niet dat honingvodka jouw eetlust kan verpesten
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dat niet dat klinkt lekker. Drink je dat puur?
Als ik voor iemand anders kook krijg ik nooit klachten, vind wat ik kook zelf ook lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast.. (neem aan dat je goed kunt koken)
Ik ben zo vast wel weer hier af en toe.quote:
Ik huil niet zo snel hoor, ik vind het alleen wat onsmakelijk wat je te melden had.quote:
Nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:56 schreef Running_free het volgende:
Ik ben zo vast wel weer hier af en toe.
hoiquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Wat een heerlijke drukte hier weer zeg!
Hey rennend meisjequote:
Ik ren weer naar de keuken, en dan naar het balkon om daar mijn eten op te eten in het zonnetje. Ben er later wel weer misschien, krijg even visite vanavond als het goed is.quote:
Wat ben je aan het koken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ren weer naar de keuken, en dan naar het balkon om daar mijn eten op te eten in het zonnetje. Ben er later wel weer misschien, krijg even visite vanavond als het goed is.
quote:
Je kan toch wel benoemen wat je kookt? Of heb je met een blinddoek wat uit de koelkast gegraaid en in de blender gegooid?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:24 schreef Running_free het volgende:
Geen idee wat het is, iets geimproviseerd...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef Running_free het volgende:
Nee varkens filet, met courgette, aardappeltjes en wat andere groente uit de wok, sausje er bij....
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Om nom nom..."
Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Om nom nom..."
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahastiekem vind ik haar wel een beetje lekker
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahastiekem vind ik haar wel een beetje lekker
Jaloersquote:
Dan nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik blijf bezig, maar seriously:quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie inhoudelijke discussie echt singles
Beterschapquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben echt ziek ofzo.... ik liep langs de snackbar... neuh geen zin in snacken
langs de mac... ook geen zin in... geen pizza... geen zin in koken
dan maar 2 sneetjes brood met beleg.... WaT is dA?
Ik ben GOEDquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Langs de mac lopen is altijd verstandig
Hoe is het met je deadline op je werk?
YRWquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, thnx dat jullie over eten praten, heb nog een toetje in de koelkast staan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben GOEDik heb namelijk vandaag een projectje t.g aangeboden aan de chef.... en tot nu toe vond ie het tof dat het vooral al klaar was.... >>>> dwz tot zo ver ik alle info had.
Ja en een meeting gehad met nieuwe dame... dus projectje 2 wordt morgen met een andere chef besproken.... we hebben al wat speerpuntjes... maar komt goedquote:
En dat laatste is zeker het probleemquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja en een meeting gehad met nieuwe dame... dus projectje 2 wordt morgen met een andere chef besproken.... we hebben al wat speerpuntjes... maar komt goedkwestie van INSPIRATIE... en een werkende PC....
klinkt als ik.. en toch heb ik macaroni gemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben echt ziek ofzo.... ik liep langs de snackbar... neuh geen zin in snacken
langs de mac... ook geen zin in... geen pizza... geen zin in koken
dan maar 2 sneetjes brood met beleg.... WaT is dA?
Neuh... met wat kunst en vliegwerk krijgen we een laptop aan de gang.... het probleem is dat we nog niet alle toestemming binnen hebben... komt goed ... ik ga gewoon iemand stalken en spammenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat laatste is zeker het probleem
Welkom op the interwebz!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie inhoudelijke discussie echt singles
Macaroni is tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klinkt als ik.. en toch heb ik macaroni gemaakt
Morgen klaar dus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... met wat kunst en vliegwerk krijgen we een laptop aan de gang.... het probleem is dat we nog niet alle toestemming binnen hebben... komt goed ... ik ga gewoon iemand stalken en spammen
is dit nu internetquote:
pan maken waarmee je 4 dagen vooruit kan. Heerlijkquote:
Neuhquote:
Alleen macaroni?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pan maken waarmee je 4 dagen vooruit kan. Heerlijk
Succes dan maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... ik heb wel meer te doen dan PC-mannetjes stalken en spammen... dat ga ik hoogstens pas woensdag mee beginnen
ja, zonder sausje, gehakt, champignons en een bolletje knoflookquote:
-Engel-quote:
Dat ga ik ook eens proberen. Mag ik het receptquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zonder sausje, gehakt, champignons en een bolletje knoflook
Puur en droog
ja het is echt altijd zonder pesto en gehakt of kip en groenten natuurlijk... voedzaam zo zonder datquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zonder sausje, gehakt, champignons en een bolletje knoflook
Puur en droog
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en goed nieuws.. donderdag mag ik weer naar een huisje gaan kijken
Ik had totaal geen zin om te koken vandaag dus heb maar shoarma besteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja het is echt altijd zonder pesto en gehakt of kip en groenten natuurlijk... voedzaam zo zonder dat
kokend water, 1/3e zak macaroni. 6 minuten koken. Afgieten. Klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Mag ik het recept
Zonnig en lekker. Hoest in Amersfoort?quote:
Je moet mee doen met de klub... je had geen zin in iets maar je hebt je laten overhalen om shoarma te bestellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had totaal geen zin om te koken vandaag dus heb maar shoarma besteld.
pesto en gehakt is geen goede combi. Groenten is zelden een goed ietsquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja het is echt altijd zonder pesto en gehakt of kip en groenten natuurlijk... voedzaam zo zonder dat
Was regenachtig maar momenteel droogquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonnig en lekker. Hoest in Amersfoort?
Je zeurt nog ouderwets als een echte vrouw hoor, dus ik denk dat het wel meevalt met dat ziek zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Je moet mee doen met de klub... je had geen zin in iets maar je hebt je laten overhalen om shoarma te bestellen
Lekker, maar ook geen zin in*ik ben echt ziek
*
Vind jijquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pesto en gehakt is geen goede combi. Groenten is zelden een goed iets
Dat hangt ervan af. Soms ben ik bijzonder goed in het posten van mijn favoriete smiliequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zoiets nog leuk he..
tijdelijk.. slechts tijdelijk.. nu ben ik op zoek naar een vaste woningquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]tof, maar je had toch al een huisje???
Ik had er ook niet echt zin in, maar moest toch iets eten he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet mee doen met de klub... je had geen zin in iets maar je hebt je laten overhalen om shoarma te bestellen
Lekker, maar ook geen zin in*ik ben echt ziek
*
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zeurt nog ouderwets als een echte vrouw hoor, dus ik denk dat het wel meevalt met dat ziek zijn.
Hoop het niet voor jequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja dus.... verdwijnen mijn tieten dan als ik ziek ben?
Die woning in nijmegen niet door gegaan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdelijk.. slechts tijdelijk.. nu ben ik op zoek naar een vaste woning
ik zie geen gehakt/pesto combiquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind jij
Ik hou wel van rare combi'
pesto op brood... beetje kaas... onder de grill et voilá
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
ja dus.... verdwijnen mijn tieten dan als ik ziek ben?
A okequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdelijk.. slechts tijdelijk.. nu ben ik op zoek naar een vaste woning
Zo ver was ik al. Nu de rest nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kokend water, 1/3e zak macaroni. 6 minuten koken. Afgieten. Klaar.
nope, nu mag ik naar een flatje kijken, tegenover die van zusquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die woning in nijmegen niet door gegaan?
Neeeeee... dat vind jij vies... ik eet het wel zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie geen gehakt/pesto combidat is gewoon vies (and I have tried it)
Gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, nu mag ik naar een flatje kijken, tegenover die van zus
welke rest?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver was ik al. Nu de rest nog
Gehakt en knoflookquote:
Mocht je dan een tuin missen om in te werken dan kun je altijd in mijn tuin terecht hequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, nu mag ik naar een flatje kijken, tegenover die van zus
Oh ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wees maar niet bang
Ze zijn er nog
brood met kaas en pesto is geen gehakt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeeeee... dat vind jij vies... ik eet het wel zo
ik haat tuinierenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht je dan een tuin missen om in te werken dan kun je altijd in mijn tuin terecht he
Verdorie, lukt maar niet om iemand te vinden die mijn tuin wil opknappenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat tuinieren![]()
Ik ben hier nog niet 1x in mn tuin gaan zitten, want spinnen
Das hele goede shizzle ja! Goede smaak!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind jij
Ik hou wel van rare combi's
pesto op brood... beetje kaas... onder de grill et voilá
Hehe...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Soms ben ik bijzonder goed in het posten van mijn favoriete smilie
Mijn broertje wil vast wel. Tegen een kleine vergoedingquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdorie, lukt maar niet om iemand te vinden die mijn tuin wil opknappen
3,5 ons gehakt bakken, 7 teentjes knoflook snijden, erdoorheen, blikje champignons erdoorheen, ff bakken, 100ml water, zakje knor macaroni, roeren, macaroni erdoorheen scheppen. Klaar.quote:
And the beat goes on....quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das hele goede shizzle ja! Goede smaak!
[..]
Hehe...is inderdaad een mooie lul!
Nog? Dat impliceert dat ze mogelijk aan het verdwijnen zijn.quote:
Kratje bier?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn broertje wil vast wel. Tegen een kleine vergoeding
Gebruik eens verse ingrediënten jijquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3,5 ons gehakt bakken, 7 teentjes knoflook snijden, erdoorheen, blikje champignons erdoorheen, ff bakken, 100ml water, zakje knor macaroni, roeren, macaroni erdoorheen scheppen. Klaar.
paar kratten bier, wat scheppen regelen en wat vrienden uitnodigen voor een uitgraaffestijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdorie, lukt maar niet om iemand te vinden die mijn tuin wil opknappen
Dat kan zelf ik makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3,5 ons gehakt bakken, 7 teentjes knoflook snijden, erdoorheen, blikje champignons erdoorheen, ff bakken, 100ml water, zakje knor macaroni, roeren, macaroni erdoorheen scheppen. Klaar.
Daar komt hij vast wel voorquote:
de knoflook was vers? Ik ben al een week niet in een winkel geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebruik eens verse ingrediënten jij
Hebben er weinig zin in, eikelsquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
paar kratten bier, wat scheppen regelen en wat vrienden uitnodigen voor een uitgraaffestijn?
uit pure luiheid moet je toch iets hequote:
heb je een hoog hek dat op slot kan?quote:
't was een vb.... ik snij ook wel eens een croisje open en besmeer dat met tomatenmuk, wat it. kruiden en salami..... heeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
brood met kaas en pesto is geen gehakt!
Nee nog niet, dat eerst maar regelen danquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je een hoog hek dat op slot kan?
Ik weet wel wat lekker isquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das hele goede shizzle ja! Goede smaak!
Ik wil mijn buikje kwijt... en ja raad eens wat er dan gebeurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog? Dat impliceert dat ze mogelijk aan het verdwijnen zijn.
haha, ik had t puur over de combi gehakt/pestoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't was een vb.... ik snij ook wel eens een croisje open en besmeer dat met tomatenmuk, wat it. kruiden en salami..... heeeeeeeeeeeeerlijk
of natuurlijk getoast wit brood met roomboter
Ik weet niet wat zijn tarief isquote:
ik weet hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, ik had t puur over de combi gehakt/pesto
Echt he, een orgasme van anti-climaxen ditquote:
vergeet dan niet om veiligheidsglas in je achterdeur te zetten en een grote rol gaas met prikkeldraad over je hek te spannen zodat ze er niet overheen kunnen klimmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat eerst maar regelen dan
Ervaring mee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet dan niet om veiligheidsglas in je achterdeur te zetten en een grote rol gaas met prikkeldraad over je hek te spannen zodat ze er niet overheen kunnen klimmen
Als jij dat nu eens gaat regelen voor Royquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet dan niet om veiligheidsglas in je achterdeur te zetten en een grote rol gaas met prikkeldraad over je hek te spannen zodat ze er niet overheen kunnen klimmen
Het deed gewoon fysiek pijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he, een orgasme van anti-climaxen dit
ik had geen zin om naar een winkel te gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he, een orgasme van anti-climaxen dit
ik geef m tips, dat moet genoeg zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat nu eens gaat regelen voor Roy
Ik geef jou de mogelijkheid om mannen te vernederen en die laat jij liggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef m tips, dat moet genoeg zijn
nee, ik ben gewoon psychopaatquote:
als het me moeite kost doe ik het niet deze week. Ik ben nog nooit zo lui geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef jou de mogelijkheid om mannen te vernederen en die laat jij liggenBen je ziek?
Dat je borsten verdwijnen en je buikje blijft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil mijn buikje kwijt... en ja raad eens wat er dan gebeurd
ja hoe raad je het zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je borsten verdwijnen en je buikje blijft.
dat ken k. Dus ik ga pas afvallen als ik geld heb voor fakeboobs <3quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je borsten verdwijnen en je buikje blijft.
is die er niet? O...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Waarom is er bij Ikea niet de mogelijkheid om online te winkelen?
Ik ben afgestudeerd in de borstologie dus inmiddels weet ik er wel e.e.a. van.quote:
Goed planquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken k. Dus ik ga pas afvallen als ik geld heb voor fakeboobs <3
Tennisballenboobsquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat ken k. Dus ik ga pas afvallen als ik geld heb voor fakeboobs <3
hehehequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd in de borstologie dus inmiddels weet ik er wel e.e.a. van.
ik hou van neptettenquote:
Dat kunnen wij veul beter he, L-E?quote:
voor de nepboobs moeten er eerst nog wat inkt-spaarpotjes gevuld wordenquote:
iiiiieeeeuuuuuwwwwquote:
Als ik lui ben trek ik een pot appelmoes open en haal ik friet hier op de hoek. Eigenlijk ben ik niet veel beter hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kunnen wij veul beter he, L-E?
Nou ja, dat dus.quote:
inktquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor de nepboobs moeten er eerst nog wat inkt-spaarpotjes gevuld worden
niet cupmaat dubbel Zquote:
En dat! Mooi != nep.quote:
maar ik wel, je mag wel meesparen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
inkt![]()
neeeeeeeeeeeeheee ik wil geen tattooooooooo
Ben niet zo bang voor degene die het over zichzelf zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon psychopaat
Ik heb echt wel eens mooie gezien die nep waren, zagen er heel natuurlijk uit. Als we aan nepperds denken, denken we aan pornboobs, maar ik denk dat de meeste neptieten wel wat subtieler zijn.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik wel, je mag wel meesparen?
Beschuldig jij mij nou van porno kijken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt wel eens mooie gezien die nep waren, zagen er heel natuurlijk uit. Als we aan nepperds denken, denken we aan pornboobs, maar ik denk dat de meeste neptieten wel wat subtieler zijn.
komt nog welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor degene die het over zichzelf zeggen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschuldig jij mij nou van porno kijken?
Nee, ik geef toe dat ik zelf porno kijk, wel opletten!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschuldig jij mij nou van porno kijken?
erg jammer weerquote:
Gewoon de loterij winnenquote:
quote:
En dan nog wel neptettenporno. De belediging.quote:
Als je zo graag een tatto wil, kan ik er wel eentje inprikken hoor... met een naaldje en wat inktquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik lui ben trek ik een pot appelmoes open en haal ik friet hier op de hoek. Eigenlijk ben ik niet veel beter hoor.
Hehehehequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog wel neptettenporno. De belediging.
nee, met bamboequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je zo graag een tatto wil, kan ik er wel eentje inprikken hoor... met een naaldje en wat inkt
doen ze dat niet zo bij de indianen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |