Is de moederquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:37 schreef Saisai het volgende:
heeft zijn moeder zien vreemdgaan met de buurman toen hij 6 jaar oud was. heeft er nog steeds niet over durven praten
verzamelt sperma, doopt er papier in en eet het papier opquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
kan zijn onderbroek dikwijls rechtop omhoog houden omdat het hard is geworden vanwege vloeistoffen
lolwhut?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
verzamelt sperma, doopt er papier in en eet het papier op
Ik heb pics gezien, dm me voor een beschrijving / mening..quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Volgensmij is saisai fucking knap maarja kan ik niet beoordelen zonder pics
amenth heeft mijn foto gezien, je weet wel die met dat haar op mn voorhoofdquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Volgensmij is saisai fucking knap maarja kan ik niet beoordelen zonder pics
Pm de pics maar ffquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik heb pics gezien, dm me voor een beschrijving / mening..
kloner.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:00 schreef Haifisch het volgende:
Haifisch heeft contacten in duitse muziekwereld/heeft contacten onder russische bootleg traders
Ik typ niet, ik spreek het in en me pc maakt er een zin van . Verder vind ik je een mafkees jonge.quote:
Weet je nog nog toen ik deel 2 van deze reeks opende dat jij samen met nog 2 users dat hele topic hebt vol gebaggerd?quote:
's nie waar.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef MrShiithappenss het volgende:
ken ik niet vast heel onbekend
jaquote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
's nie waar.
Ik ken jou ook niet maar je bent vast heel liefig
ik wil zijn baardje likken.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
Zou hem zeker weleens in zn billetjes willen knijpen
Ook niet zo gek is net 20 minuten lid, en nu al een kut userquote:
Is een meisje van chocoladequote:
Niet waarquote:
Meiden worden gek van hemquote:
quote:
varkentjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |