Vuile ramptoerist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een baas dit beest.
Is al zijn derde dodelijk slachtoffer.
Hopelijk volgen er nog meer.
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volkquote:
In DB lopen echt wel chickies rond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.quote:
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In DB lopen echt wel chickies rond.
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.![]()
Ik vind het wel mooi dat zo'n beest eens een keer iets terug doet.
Je hebt overal lekkere en minder lekkere chicks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.
Stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.
Ach, je bent jong en onbezonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezien, caroussel ofzo dat is echt een kut kroeg ja
.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.quote:
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.
Ja is al een tijd terug dat ik er op school heb gezeten en een vriend van mij werkt daar. Maar verder ken ik het in DB niet zo kwa kroegen, ging meer naar EHVquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder geval
Dat is hier volgende weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
EHV, Delft, DB![]()
Oss is the place jeweet.
Komende week kermis alles hier zo.
Lekker chickies hosseluh bij de botsauto's enzo.
Dan moet het toch easy zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Ze zijn zo arrogant als de pest, want ze worden toch wel geregeld.quote:
Het gaat om de kwaliteit, in dit verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet je eigen beschermenquote:
Gewoon proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet bang zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoiets heet je eigen beschermen
Weet ik, daarom ook op een gegeven moment niet meer gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon proberen.Levert altijd leuke situaties op.
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Matig? Die is ronduit stompzinnig...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ook echt de matigste grap ooit als je zat bent, maar daarom is hij zo leuk:
"Hee psst, je moeder belde. Ze zei... DAT ER MEER GEZOPEN MOEST WORDEN, WHAHAHAHAHA"
Die komt standaard 3 keer per avond langs.
Niet als het zo vaak gezegd wordt dat het gewoon cult is geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Matig? Die is ronduit stompzinnig...
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Maar je had wel die swag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nah, ik had geen hondedrol op mijn kop liggen soldje
Je moet meer naar de pi's kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wistquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Hahaha nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Boschquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Je hoort de verhalen de 26ste wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Bosch
Kater is geen excuus, dan sleuren Pierre en ik je wel mee
Eigenlijk niet, maar dan bij deze alsnogquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of bedoelde je de tentamens?Dankjewel, in dat geval.
Kan het wel gebruiken nu.
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
Dat dacht ik ook wel ja. Ik wil aanstaande vrijdag ook wel pilsen in Den Bosch, maar weet niet of er dan ook genoeg animo isquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.
Jongens luister naar ome Ross.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas moet ik kk hierin gelijk geven. De biercantus mag je echt niet missen, dat is het allerleukste van de hele introweek!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
SHARP!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat eigenlijk de laatste plek vullen in de OP of gaan er mensen uit?
Niet hopen Ross, jij blijft topicopa, ook al komt sharpie erin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SHARP!!!!
Die ouwe baas was al een held toen ik nog een klein Rossje was. En je weet hoe lang dat wel al niet geleden was
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter isquote:
Naakt mag niet meer hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter is
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomersquote:
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomers
[ afbeelding ]
Pretty.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoon
nee, maar het is gewoon handig als je gitaar wilt spelen (snaren zatquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?
Zo'n grote biercantus duurt meestal niet lang. De paar keren die ik heb gehad ben ik alleen dronken geworden toen ik net feut-af was en dus helemaal niks kon hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Biercantus is te gek maar vooral niet te veel tussendoor zuipen want dan gaat het gegarandeerd mis
Ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tauch, je gaat naar de uni in Tilburg?!
ik zie hem ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Er trekt hier net een monsterlijk zwarte wolk over
quote:
Sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
He! Dat is illegaal wat je doet he!
Yo gaylord,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
Moet eigenlijk wel van badboynova battieboynova maken.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maak jij het maar even goed, heb 'm niet als psd opgeslagen.
Wel tof idd! Alleen lijkt het ook een beetje op New Star Grand Prix. Trouwens ook een leuke gamequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! Dit lijkt me wel interessant! http://tweakers.net/nieuw(...)erbased-f1-game.html
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em&item=170680487792 Leuk ebay item
Dat is geen browser game toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd! Alleen lijkt het ook een beetje op New Star Grand Prix. Trouwens ook een leuke game
Het racen lijkt er op :
http://www.newstargames.com/nsgp.html
Zag ik vorige week inderdaad ja, lijkt me echt supervetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! Dit lijkt me wel interessant! http://tweakers.net/nieuw(...)erbased-f1-game.html
Maar dat doen wij hier toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.![]()
Ik vind het wel mooi dat zo'n beest eens een keer iets terug doet.
Shit, wat een baas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef badboynova het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/10370061
(pas op eerst kut reclame)
Nee dat niet, maar het race gebeuren lijkt er wel opquote:
Ja want dan ben je niet gebonden aan je eigen PCquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het race gebeuren lijkt er wel op. En het is wel leuk om te doen
Wel lijkt die browser game me erg tof
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
Ik droomde vannacht dat Koning Stoma al Modern Warfare 3 aan het spelen was, en dat ik hem uitlachte.
Toen ik wakker werd dacht ik echt bij mezelf... waarom de fuck droom ik over zoiets.
Gisteravond weinig geragequit stompie, viel me van je meequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Alleen in je dromen, inderdaad.
Herp derp derp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
Niet vaker dan normaal hoor.Op het laatst kon ik het echt niet meer hebben. steeds 6 kogels per persoon. Een heli die een half uur voor een gebouw blijft hangen. Geen kogels meer over voor een nuke en dan ook nog eens doodgeschoten worden door iemand die al dood had moeten zijn.
ben nog op werk en er is geen xbox hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die willen knallen nu?
Nicklas en ik zijn al in.
Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
Kom dan!quote:
Jij gaat ook vaker dood dan ik. Ik heb het zelfs een paar keer gehad terwijl mn capture card had aangesloten. Dit is precies waardoor ik relatief vaak doodga.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
true dat spittin 900 bullet a minute imma win itquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.
Over een kwartiertje ben ik wel onlinequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die willen knallen nu?
Nicklas en ik zijn al in.
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd.
Danger close, commando pro zijn vet stoer.
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.
dan doe je halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
Noooobbbb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhh kan natuurlijk op mijn vriend zijn account.
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah
Haal dan in october gewoon een jaar abbo, heb je nooit dat gezeik van ik heb geen gold meer
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.
Dat is niet erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2
je kent me toch, ik zeg alleen maar wijze dingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Hehe primaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, kwam goed uit! Moest nog boodschappen doen voor het eten!
vertelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb me toch een smerig verhaal gehoord net.
Huh?! Ik dacht dat je er heen moest, dus ik denk dat duurt wel ffquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe primaAl ben ik nu alweer klaar om verder te gaan, maargoed ik ga ook wel eten maken dan
IEH. Haha what the.quote:
en blijkbaar niet verteerbaar door hondenmagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IEH. Haha what the.Dat is toch zo'n plak ding wat je tegen de muur kan gooien etc?
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Leuk hoor, die verenigingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Dit dus, wat een faalactie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
Wat een trieste mongolenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Ja leuk man, vind het maar gay..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Dan ben je best wel een homo als je zo een idee hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
Die gast kon er zelf ook wel om lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
Doen ze dat bij Jackass niet vrijwillig? Ik zou trouwens aangifte gedaan hebben voor verkrachting.
Nee, ik ga geen geld in de reet van m'n maten stoppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Oke mister moraalridder, zo kan ie wel weer. Zijn gewoon allemaal chille lui, alleen soms iets te enthousiast. En daarbij, jij doet vast nooit vreemde shit als je dronken bent.
Je probeert het toch niet de verdedigen he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gast kon er zelf ook wel om lachen.
Misschien heeft 'ie zelf wel geld in z'n reetquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Als je voor barcommissie tekent, dan kan dit soort shit gebeuren. Daar zitten dan ook de grootste gekken van heel de toko bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga hier niet meer verder op door met jullie, want zodra het over verenigingen gaat, hebben jullie toch ineens een enorme plaat voor je kop, dus laat maar zitten.
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd worden
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neer
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef badboynova het volgende:
ik weet wel 1 ding, ik vraag die gozer nooit om wissel geld
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.
Ik bedoel, ik kan me absoluut niet voorstellen dat je nog nooit een maatje van je een beetje hebt lopen stangen, dat hoort er gewoon bij. Normaal gaat het ook absoluut niet zo ver, dit is denk ik het extreemste wat ik ooit gehoord heb, maar daarom vond ik het een leuk verhaal.
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggen
Fag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.
Maar ik mag hier eigenlijk niet over praten, want over 2 weken krijgen we nieuwe feutjes, en wie weet lezen ze dit topic wel.
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.quote:
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.
Uhm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.
Iedereen die bovenstaande zin snaptquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
Iedereen die loopt te haten op een studentikoze grap is
IQ > 80 ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen die bovenstaande zin snapt
Jij bent ook een true nigga bozzquote:
Dus je noemt iedereen hier eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je noemt iedereen hier een?
Wat een diss...
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Blaim Maurice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
care is niet zo heel moeilijk ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Geintjes zijn top, maar mensen expres vernederen is van die vreselijk kansloze ballenhumor waarmee die kneusjes proberen hun gecreerde vorm van macht te misbruiken.
Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen.
Van zulke mongolen verpesten het leuke van student zijn.
Heb de heetste peper ter wereld 1 minuut gekauwd voor 30e, de show gaat sowieso minder zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
Dude, man the fuck up.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.Als je daarom kan lachen ben je diep triest.
Als munten in iemand z'n aars stoppen als 'normaal' wordt beschouwd, loop ik mooi met een boogje om dat soort clubjes van omhooggevallen ballen die zich op hun twintigste nog als een kleuter gedragen heen, dat weet ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
Ohhh zeg dat dan! Dus als ik bij een studentenvereniging zit zou ik er wel om kunnen lachen, nee oke dan klinkt het inderdaad erg logisch!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
haha mist3r op je beeldschermquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Michhas het volgende:
DIT PROGRAMMA MOET IK ZIENHAHAHAHAHA
maar dan wel een rijksdaalder die zijn lekker groot of een tien gulden munt nog groterquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Dan douw ik ook iets in jouw aars.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Belevingswereld? BITCH PLEASEquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
paranormaal valt buiten de belevingswereld, een object in iemand rectum stoppen is gewoon triestquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
Inderdaad, what the hellquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan douw ik ook iets in jouw aars.
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
Verenigingswereld is gewoon een heel ander wereldje dan de "normale" mensenwereld.
[ afbeelding ]
Nope. True story.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je weer aan het trollen bent? Want als dit serieus is heb ik totaal geen respect voor je. Ik sta open voor grapjes en geintjes, allemaal prima om de meeste geintjes van Jackass moet ik ook lachen maar 9 van de 10 zijn vrijwillig en niet zo vernederend als wat jij vertelde.
Dit was dan wel een trollopmerking waar je met 2 benen bent ingetrapt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Nergens over jaloezie gesproken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!
Valt reuze mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Xblister het volgende:
Het is en blijft een mongool die kutkabout, vroeger mocht niemand hem en dat is nog steeds zo..
Grofgeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Had je dat wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.
Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
Waarom nou weer met geweld? Voor zoiets kan je voor verkrachting worden veroordeeld met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen.
Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.
Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef dreamzk het volgende:
Het is alsof ik een peuk in benzine gooi, dance my puppets
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.
In films niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.
Heb al geen eens zin meer als het zo moet gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een ding is zeker ik ga niet slapen voor je het weet staat KK met zijn handen in mijn anus te vrotten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef dreamzk het volgende:
KK het is net zoals ik zei, mensen die geen ervaring hebben met studentenverenigingen weten gewoon weg niet waarover ze het hebben. Does it sound like I care?
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.quote:
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Die meet wordt prima, en als het niks is gaan we wel bij jou waterpijpen, bier drinken en kut roepen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig.
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vondquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.
Er om lachen is net zo smerig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vond
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?quote:
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woorden
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
Dat is altijd zo met dit soort dingen over studentenverenigingen, kan avonden lang vol praten met vrienden die er niet bij zitten. Voor buitenstaanders is het een vreemd gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Lol, al bijna vijf pagina's volgeluld naar aanleiding van één post
Omdat ie lag te slapen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ook
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?
nee want mensen wisten dat ze dan zwaar klappen kregen van mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Nee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Ik ben niet bekrompen hoor. Maar vind het gewoon een smerige grap zoals ik al zei.quote:
Maar goed ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Wat zijn jullie voor rare motherfuckers
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Krijg jij eens een normale studententijd, dit gebeurd niet alleen bij studentenverenigingen maar ook bij studenten die in een studentenhuis wonen. Studenten grappen zijn de mooiste grappen die er zijn. Nu kan het nog, geniet van het leven, later ben je saai en suf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Whehehehequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
In dat geval ben ik blij dat ik er niet bij hoor want ik zou mezelf dat niet aan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |