quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maak jij het maar even goed, heb 'm niet als psd opgeslagen.
Wel tof idd! Alleen lijkt het ook een beetje op New Star Grand Prix. Trouwens ook een leuke gamequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! Dit lijkt me wel interessant! http://tweakers.net/nieuw(...)erbased-f1-game.html
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em&item=170680487792 Leuk ebay item
Dat is geen browser game toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd! Alleen lijkt het ook een beetje op New Star Grand Prix. Trouwens ook een leuke game
Het racen lijkt er op :
http://www.newstargames.com/nsgp.html
Zag ik vorige week inderdaad ja, lijkt me echt supervetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! Dit lijkt me wel interessant! http://tweakers.net/nieuw(...)erbased-f1-game.html
Maar dat doen wij hier toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.![]()
Ik vind het wel mooi dat zo'n beest eens een keer iets terug doet.
Shit, wat een baas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef badboynova het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/10370061
(pas op eerst kut reclame)
Nee dat niet, maar het race gebeuren lijkt er wel opquote:
Ja want dan ben je niet gebonden aan je eigen PCquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het race gebeuren lijkt er wel op. En het is wel leuk om te doen
Wel lijkt die browser game me erg tof
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
Ik droomde vannacht dat Koning Stoma al Modern Warfare 3 aan het spelen was, en dat ik hem uitlachte.
Toen ik wakker werd dacht ik echt bij mezelf... waarom de fuck droom ik over zoiets.
Gisteravond weinig geragequit stompie, viel me van je meequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Alleen in je dromen, inderdaad.
Herp derp derp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
Niet vaker dan normaal hoor.Op het laatst kon ik het echt niet meer hebben. steeds 6 kogels per persoon. Een heli die een half uur voor een gebouw blijft hangen. Geen kogels meer over voor een nuke en dan ook nog eens doodgeschoten worden door iemand die al dood had moeten zijn.
ben nog op werk en er is geen xbox hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die willen knallen nu?
Nicklas en ik zijn al in.
Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
Kom dan!quote:
Jij gaat ook vaker dood dan ik. Ik heb het zelfs een paar keer gehad terwijl mn capture card had aangesloten. Dit is precies waardoor ik relatief vaak doodga.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
true dat spittin 900 bullet a minute imma win itquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.
Over een kwartiertje ben ik wel onlinequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die willen knallen nu?
Nicklas en ik zijn al in.
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd.
Danger close, commando pro zijn vet stoer.
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.
dan doe je halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
Noooobbbb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhh kan natuurlijk op mijn vriend zijn account.
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah
Haal dan in october gewoon een jaar abbo, heb je nooit dat gezeik van ik heb geen gold meer
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.
Dat is niet erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2
je kent me toch, ik zeg alleen maar wijze dingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Hehe primaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, kwam goed uit! Moest nog boodschappen doen voor het eten!
vertelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb me toch een smerig verhaal gehoord net.
Huh?! Ik dacht dat je er heen moest, dus ik denk dat duurt wel ffquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe primaAl ben ik nu alweer klaar om verder te gaan, maargoed ik ga ook wel eten maken dan
IEH. Haha what the.quote:
en blijkbaar niet verteerbaar door hondenmagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IEH. Haha what the.Dat is toch zo'n plak ding wat je tegen de muur kan gooien etc?
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Leuk hoor, die verenigingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Dit dus, wat een faalactie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
Wat een trieste mongolenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Ja leuk man, vind het maar gay..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Dan ben je best wel een homo als je zo een idee hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
Die gast kon er zelf ook wel om lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
Doen ze dat bij Jackass niet vrijwillig? Ik zou trouwens aangifte gedaan hebben voor verkrachting.
Nee, ik ga geen geld in de reet van m'n maten stoppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Oke mister moraalridder, zo kan ie wel weer. Zijn gewoon allemaal chille lui, alleen soms iets te enthousiast. En daarbij, jij doet vast nooit vreemde shit als je dronken bent.
Je probeert het toch niet de verdedigen he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gast kon er zelf ook wel om lachen.
Misschien heeft 'ie zelf wel geld in z'n reetquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Als je voor barcommissie tekent, dan kan dit soort shit gebeuren. Daar zitten dan ook de grootste gekken van heel de toko bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga hier niet meer verder op door met jullie, want zodra het over verenigingen gaat, hebben jullie toch ineens een enorme plaat voor je kop, dus laat maar zitten.
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd worden
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neer
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef badboynova het volgende:
ik weet wel 1 ding, ik vraag die gozer nooit om wissel geld
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.
Ik bedoel, ik kan me absoluut niet voorstellen dat je nog nooit een maatje van je een beetje hebt lopen stangen, dat hoort er gewoon bij. Normaal gaat het ook absoluut niet zo ver, dit is denk ik het extreemste wat ik ooit gehoord heb, maar daarom vond ik het een leuk verhaal.
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggen
Fag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.
Maar ik mag hier eigenlijk niet over praten, want over 2 weken krijgen we nieuwe feutjes, en wie weet lezen ze dit topic wel.
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.quote:
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.
Uhm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |