Iedereen die bovenstaande zin snaptquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
Iedereen die loopt te haten op een studentikoze grap is
IQ > 80 ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen die bovenstaande zin snapt
Jij bent ook een true nigga bozzquote:
Dus je noemt iedereen hier eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je noemt iedereen hier een?
Wat een diss...
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Blaim Maurice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
care is niet zo heel moeilijk ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Geintjes zijn top, maar mensen expres vernederen is van die vreselijk kansloze ballenhumor waarmee die kneusjes proberen hun gecreerde vorm van macht te misbruiken.
Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen.
Van zulke mongolen verpesten het leuke van student zijn.
Heb de heetste peper ter wereld 1 minuut gekauwd voor 30e, de show gaat sowieso minder zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
Dude, man the fuck up.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.Als je daarom kan lachen ben je diep triest.
Als munten in iemand z'n aars stoppen als 'normaal' wordt beschouwd, loop ik mooi met een boogje om dat soort clubjes van omhooggevallen ballen die zich op hun twintigste nog als een kleuter gedragen heen, dat weet ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
Ohhh zeg dat dan! Dus als ik bij een studentenvereniging zit zou ik er wel om kunnen lachen, nee oke dan klinkt het inderdaad erg logisch!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
haha mist3r op je beeldschermquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Michhas het volgende:
DIT PROGRAMMA MOET IK ZIENHAHAHAHAHA
maar dan wel een rijksdaalder die zijn lekker groot of een tien gulden munt nog groterquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Dan douw ik ook iets in jouw aars.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Belevingswereld? BITCH PLEASEquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
paranormaal valt buiten de belevingswereld, een object in iemand rectum stoppen is gewoon triestquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
Inderdaad, what the hellquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan douw ik ook iets in jouw aars.
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
Verenigingswereld is gewoon een heel ander wereldje dan de "normale" mensenwereld.
[ afbeelding ]
Nope. True story.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je weer aan het trollen bent? Want als dit serieus is heb ik totaal geen respect voor je. Ik sta open voor grapjes en geintjes, allemaal prima om de meeste geintjes van Jackass moet ik ook lachen maar 9 van de 10 zijn vrijwillig en niet zo vernederend als wat jij vertelde.
Dit was dan wel een trollopmerking waar je met 2 benen bent ingetrapt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Nergens over jaloezie gesproken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!
Valt reuze mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Xblister het volgende:
Het is en blijft een mongool die kutkabout, vroeger mocht niemand hem en dat is nog steeds zo..
Grofgeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Had je dat wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.
Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
Waarom nou weer met geweld? Voor zoiets kan je voor verkrachting worden veroordeeld met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen.
Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.
Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef dreamzk het volgende:
Het is alsof ik een peuk in benzine gooi, dance my puppets
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.
In films niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon.
Heb al geen eens zin meer als het zo moet gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een ding is zeker ik ga niet slapen voor je het weet staat KK met zijn handen in mijn anus te vrotten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef dreamzk het volgende:
KK het is net zoals ik zei, mensen die geen ervaring hebben met studentenverenigingen weten gewoon weg niet waarover ze het hebben. Does it sound like I care?
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.quote:
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Die meet wordt prima, en als het niks is gaan we wel bij jou waterpijpen, bier drinken en kut roepen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig.
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vondquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.
Er om lachen is net zo smerig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vond
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?quote:
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woorden
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
Dat is altijd zo met dit soort dingen over studentenverenigingen, kan avonden lang vol praten met vrienden die er niet bij zitten. Voor buitenstaanders is het een vreemd gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Lol, al bijna vijf pagina's volgeluld naar aanleiding van één post
Omdat ie lag te slapen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ook
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?
nee want mensen wisten dat ze dan zwaar klappen kregen van mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Nee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Ik ben niet bekrompen hoor. Maar vind het gewoon een smerige grap zoals ik al zei.quote:
Maar goed ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Wat zijn jullie voor rare motherfuckers
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Krijg jij eens een normale studententijd, dit gebeurd niet alleen bij studentenverenigingen maar ook bij studenten die in een studentenhuis wonen. Studenten grappen zijn de mooiste grappen die er zijn. Nu kan het nog, geniet van het leven, later ben je saai en suf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Whehehehequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |