Vuile ramptoerist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een baas dit beest.
Is al zijn derde dodelijk slachtoffer.
Hopelijk volgen er nog meer.
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volkquote:
In DB lopen echt wel chickies rond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.quote:
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In DB lopen echt wel chickies rond.
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.![]()
Ik vind het wel mooi dat zo'n beest eens een keer iets terug doet.
Je hebt overal lekkere en minder lekkere chicks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.
Stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.
Ach, je bent jong en onbezonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezien, caroussel ofzo dat is echt een kut kroeg ja
.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.quote:
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.
Ja is al een tijd terug dat ik er op school heb gezeten en een vriend van mij werkt daar. Maar verder ken ik het in DB niet zo kwa kroegen, ging meer naar EHVquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder geval
Dat is hier volgende weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
EHV, Delft, DB![]()
Oss is the place jeweet.
Komende week kermis alles hier zo.
Lekker chickies hosseluh bij de botsauto's enzo.
Dan moet het toch easy zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Ze zijn zo arrogant als de pest, want ze worden toch wel geregeld.quote:
Het gaat om de kwaliteit, in dit verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet je eigen beschermenquote:
Gewoon proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet bang zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoiets heet je eigen beschermen
Weet ik, daarom ook op een gegeven moment niet meer gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon proberen.Levert altijd leuke situaties op.
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Matig? Die is ronduit stompzinnig...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ook echt de matigste grap ooit als je zat bent, maar daarom is hij zo leuk:
"Hee psst, je moeder belde. Ze zei... DAT ER MEER GEZOPEN MOEST WORDEN, WHAHAHAHAHA"
Die komt standaard 3 keer per avond langs.
Niet als het zo vaak gezegd wordt dat het gewoon cult is geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Matig? Die is ronduit stompzinnig...
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Maar je had wel die swag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nah, ik had geen hondedrol op mijn kop liggen soldje
Je moet meer naar de pi's kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wistquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Hahaha nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Boschquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Je hoort de verhalen de 26ste wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Bosch
Kater is geen excuus, dan sleuren Pierre en ik je wel mee
Eigenlijk niet, maar dan bij deze alsnogquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of bedoelde je de tentamens?Dankjewel, in dat geval.
Kan het wel gebruiken nu.
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
Dat dacht ik ook wel ja. Ik wil aanstaande vrijdag ook wel pilsen in Den Bosch, maar weet niet of er dan ook genoeg animo isquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.
Jongens luister naar ome Ross.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas moet ik kk hierin gelijk geven. De biercantus mag je echt niet missen, dat is het allerleukste van de hele introweek!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
SHARP!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat eigenlijk de laatste plek vullen in de OP of gaan er mensen uit?
Niet hopen Ross, jij blijft topicopa, ook al komt sharpie erin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SHARP!!!!
Die ouwe baas was al een held toen ik nog een klein Rossje was. En je weet hoe lang dat wel al niet geleden was
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter isquote:
Naakt mag niet meer hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter is
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomersquote:
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomers
[ afbeelding ]
Pretty.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoon
nee, maar het is gewoon handig als je gitaar wilt spelen (snaren zatquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?
Zo'n grote biercantus duurt meestal niet lang. De paar keren die ik heb gehad ben ik alleen dronken geworden toen ik net feut-af was en dus helemaal niks kon hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Biercantus is te gek maar vooral niet te veel tussendoor zuipen want dan gaat het gegarandeerd mis
Ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tauch, je gaat naar de uni in Tilburg?!
ik zie hem ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Er trekt hier net een monsterlijk zwarte wolk over
quote:
Sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
He! Dat is illegaal wat je doet he!
Yo gaylord,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
Moet eigenlijk wel van badboynova battieboynova maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |