I feel you.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef jogy het volgende:
Zit ik hier in mijn haarlemmer[b]meer.[/b]
Aan de andere kant, ik heb watertrappelen geleerd. Komt goed.
Zojuist een regenbuitje en wat onweer gehad hier in Alkmaar, maar helaas nog geen zeehonden voorbij zien zwemmen.quote:
De dag is nog niet om...quote:
Dat is al week 35.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
De dag is nog niet om...![]()
En we hebben zondag nog... de dag waarop iedereen naar het strand gaat
Dat is maandag pas. Zondag is nog steeds de 7de en laatste dag van de week.quote:
Goh, dat ik ik echt niet verwachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
Niks gebeurd. We hebben het overleefd
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:58 schreef Bastard het volgende:
Toch heb ik natte voeten als ik buiten loop
Die tsunami was niet letterlijk bedoelt. Het betekende gewoon dat het veel zou gaan regenen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:43 schreef Fogel het volgende:
Goh, dat ik ik echt niet verwacht
Kom maar op met de "goede verklaringen"...
Tja zo kan je alles verdraaien totdat je het wel goed hadquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die tsunami was niet letterlijk bedoelt. Het betekende gewoon dat het veel zou gaan regenen.
Misschien waren ze aan het testen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef semexo het volgende:
Er is wel een uitzonderlijke aardbeving geweest bij Noorwegen, echter was deze niet krachtig genoeg om een significante tsunami op te wekken. Daarvoor had het >7 op de schaal van Richter moeten zijn. De plek van de zeebeving was wel op de juiste plek om een tsunami te bereiken.
Aardbevingen zijn daar dagelijkse kost.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef semexo het volgende:
Er is wel een uitzonderlijke aardbeving geweest bij Noorwegen, echter was deze niet krachtig genoeg om een significante tsunami op te wekken. Daarvoor had het >7 op de schaal van Richter moeten zijn. De plek van de zeebeving was wel op de juiste plek om een tsunami te bereiken.
Een flink gedeelte van Gelderland zit boven de 10 meter, bovendien zit dat dingetje dat de Utrechtse Heuvelrug heet er ook nog voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het testen.
Een beving van 8 op Schaal R; en een vloedgolf van 10 meter hoog voor de kust van Nederland, betekent dat je zelfs in Gelderland niet veilig zit.
Saturday, January 29, 2011, 14:00quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef semexo het volgende:
Tja Noorwegen... Is natuurlijk niet hetzelfde als IJSLAND...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Saturday, January 29, 2011, 14:00
Strong earthquake hits off Norwegian island, no tsunami alert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |