Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, ik weet echt niet hoe die dingen werken
Ik ben wel eens in de sportschool geweest ja. Gek genoeg werk ik in de techniek. Dus alles wat met wattage te maken heeft, is stroom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Duidelijker kan ik het niet maken.
edit: hij heeft trouwens wel veel kleding aan voor binnen
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen naar Porlezza, woei! Lekker even ontspannen en af en toe een klein toertje op de fiets.
Zullen jullie hard trainen en braaf benen scheren als ik weg ben?
Ah mooi man, naar aanleiding van mijn tip? Goede vakantie!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen naar Porlezza, woei! Lekker even ontspannen en af en toe een klein toertje op de fiets.
Zullen jullie hard trainen en braaf benen scheren als ik weg ben?
Dank voor de tip iig, ik twijfel nog steeds, ik wil ook wel naar Lago Maggiore. daar is een eiland met een botanische tuin waar ik me wellicht helemaal kan uitleven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Patroon het volgende:
Ah mooi man, naar aanleiding van mijn tip? Goede vakantie!
Geen dank, ik hoop dat het bevalt. En misschien is een paar dagen Lago Maggiore nog mogelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dank voor de tip iig, ik twijfel nog steeds, ik wil ook wel naar Lago Maggiore. daar is een eiland met een botanische tuin waar ik me wellicht helemaal kan uitleven.
Je vriendin heeft het goed bekeken..lekker achterop zitten en niet trappenquote:
Inderdaad. Ik trap me de pleuris..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je vriendin heeft het goed bekeken..lekker achterop zitten en niet trappen
Ja, ik. Vandaar dat ik dit ook al vroegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef Patroon het volgende:
Zijn er nog mensen die zaterdag de Reichswald Posbanktoer gaan rijden?
Als ik het zo zie slapen ze niet in een tentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Oksel, met z'n tweeen hebben jullie minder bagage dan ik alleen (of er moet stiekem een volgwagen achter jullie aanrijden).
Groot gelijk, fietsvakantie en dan ook nog kramperen? Brrquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik het zo zie slapen ze niet in een tent
Bedankt maar ik ben niet meer bezig met het miepen over mijn afstelling van de fiets, ik zit goed nu. Ik zat naar een andere fiets te kijken en vroeg het me af of dat te berekenen is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:01 schreef SuperWeber het volgende:
Dat valt niet uit te rekenen op deze manier (voor zover ik zo snel kan zien). Volgens mij moet je daarvoor minimaal weten op welk punt de bovenbuis de zitbuis raakt, de lengte van de onderbuiis zal handig zijn en het punt waar beide buizen de head tube raken ook.
Misschien moet je trouwens eens gewoon gaan fietsen en doen wat goed voelt, in plaats van lopen miepen over millimeters afstelling. Naar mijn mening is een fiets afstellen deels meten en deels trial and error...
Ik bedoel je kunt wel eens een op papier optimale afstelling bereikt hebbern, terwijl dat in de praktijk eigenlijk helemaal niet lekker fietst, waardoor je bv. na 100 km al met lichaamsproblemen kampt...
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |