Niet waar, de confrontaties waren episch!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef DutchMan0211 het volgende:
Tja dat is SBS. De voorstukjes beloven vaak meer dan wat het daadwerkelijk voorstelt.
En als vervoersmiddel natuurlijk een scooterquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Marie30 het volgende:
Ramona![]()
Ging ze op vakantie naar een woonwagenpark?
hosselen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
HOE DE FUCK komen die tokkies aan VIJF EN VIJFTIG HONDERD EURO voor die vakantie van hen!! Ik wil ook tokkie worden
Ze krijgen waarschijnlijk een vakantie van de vakantiebankquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
HOE DE FUCK komen die tokkies aan VIJF EN VIJFTIG HONDERD EURO voor die vakantie van hen!! Ik wil ook tokkie worden
Geen haat op SBS6, daar is trouwens een centraal topic voor: Het grote Vieze Schotel-topicquote:
Hey swarma, ben je undercover jonge!1quote:
wut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey swarma, ben je undercover jonge!1
Omdat UIquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef appelschaap het volgende:
waarom word ik hier uitgemaakt voor Swarmahoer ?
Nieuw dieptepunt van onze nationale tokkiezenderquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef CE_REAL het volgende:
Alberto Stegeman biedt excuses aan op Twitter:
Sorry dat Red Mijn Vakantie vroegtijdig was gestopt. Dit was wegens een claim van een reisorganisatie eerder deze avond. #redmijnvakantie
Gelukkig biedt Juicyhil Alberto Stegeman zijn excuses aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef CE_REAL het volgende:
Alberto Stegeman biedt excuses aan op Twitter:
Sorry dat Red Mijn Vakantie vroegtijdig was gestopt. Dit was wegens een claim van een reisorganisatie eerder deze avond. #redmijnvakantie
twitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:22:03Excuses het lijkt op een technische storing. We gaan het uitzoeken en komen er op terug. reageer retweet
Net zoals die tokkies die naar het buitenland gaan om een nieuw leven op te bouwen en binnen een halfjaar terug zijn in Nederlandquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:35 schreef Ritmo het volgende:
Kut-programma trouwens, 8 van de 10 keer zijn het tokkies die gewoon zelf hun zaken niet voorbereid hebben.
Lekker tegenstrijdigquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:24 schreef Flitskikker het volgende:
twitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:22:03Excuses het lijkt op een technische storing. We gaan het uitzoeken en komen er op terug. reageer retweet
twitter:mrtsoft twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:50:26@albertostegeman een balkje mee laten lopen kost toch niet zoveel tijd ? Dat kan toch live? reageer retweet
twitter:mrtsoft twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:52:01#sbs6 had dus te weinig tijd om het even aan te geven. RT @albertostegeman: @mrtsoft Helaas hadden we daarvoor te weinig tijd. reageer retweet
Iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals die tokkies die naar het buitenland gaan om een nieuw leven op te bouwen en binnen een halfjaar terug zijn in Nederland
Dat Alberto-account is fakequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef eight het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdigtwitter:mrtsoft twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:50:26@albertostegeman een balkje mee laten lopen kost toch niet zoveel tijd ? Dat kan toch live? reageer retweet
twitter:mrtsoft twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:52:01#sbs6 had dus te weinig tijd om het even aan te geven. RT @albertostegeman: @mrtsoft Helaas hadden we daarvoor te weinig tijd. reageer retweet
Even een voorbeeld:quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iddwat snappen mensen niet aan voorbereiding?
Als ze een kamer willen ijsen gaan ze maar in een iglo zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:36 schreef amenth het volgende:
alberto steegmaan bellen ipv zelf andere kamer te ijsenals je beetje charisme heb heb je ze zo zo ver gekregen voor een dubbel op de eerste rij te zitte
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:36 schreef amenth het volgende:
alberto steegmaan bellen ipv zelf andere kamer te ijsenals je beetje charisme heb heb je ze zo zo ver gekregen voor een dubbel op de eerste rij te zitte
Ik Vertrek is een programma van de Tros .quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
edit : heel erg lang verhaal..................................................................
Natuurlijk werd dit allemaal gefilmd door een ploeg van SBS6 en wordt het uitgezonden
Boeie, SBS6 heeft er waarschijnlijk ook wel interesse in. Doe maar net alsof de Tros is wegbezuinigd en SBS6 'Ik Vertrek' heeft gekocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik Vertrek is een programma van de Tros .
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:36 schreef amenth het volgende:
Pics van die tokkiequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een kneuzen circus was het ook weer zeg.
Die kerel die 7 jaar niet op vakantie was geweest, en dan een stacaravan huurt op een aftands bungalow park
Dit, dus...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
Het tokkie gehalte was dit keer erg hoog idd. Maar wat dacht je van die gast die z'n kk lelijke manwijf ten huwelijk wilde vragenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef luckass het volgende:
Dat menneke van 15 met tattoos en sigaretten
Pics pleasequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Het tokkie gehalte was dit keer erg hoog idd. Maar wacht je van die gast die z'n kk lelijke manwijf ten huwelijk wilde vragen
Weet ik veel, ik type ze maar gewoon in bij Google afbeeldingen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Het tokkie gehalte was dit keer erg hoog idd. Maar wat dacht je van die gast die z'n kk lelijke manwijf ten huwelijk wilde vragen
Tuurlijk, anders moeten die tokkies natuurlijk geld betalen en dat hebben ze nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef fruityloop het volgende:
Je boekt gewoon de grootste dump voor net niks, en Alberto regelt je upgrade, helemaal top toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Marie30 het volgende:
Ramona![]()
Ging ze op vakantie naar een woonwagenpark?
Daar lijkt het wel op ja. Het klein beetje geloofwaardigheid die dat programma nog had is nu definitief verloren gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef fruityloop het volgende:
Je boekt gewoon de grootste dump voor net niks, en Alberto regelt je upgrade, helemaal top toch?
Een goedkoop hotel mag dan wat soberder zijn, maar overal spermavlekken en wormpjes tussen de wc borstel is weer wat anders .quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef fruityloop het volgende:
Ze kunnen ook gewoon in een tentje gaan kamperen als ze zo arm zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een goedkoop hotel mag dan wat soberder zijn, maar overal spermavlekken en wormpjes tussen de wc borstel is weer wat anders .
Moeten mensen die niet al te veel te besteden hebben dan maar meteen in een ranzige bende terecht komen ?
Als je in Egypte een twee sterren hotelletje boekt, moet je niet gaan piepen als er es een kakkerlak voorbij rent, dat bedoel ik. Maar wat jij noemt valt onder gewoon schoonmaken, en dat moet inderdaad gewoon gebeuren ongeacht het aantal sterren of wat je er voor betaald hebt. Overigens zijn gore toiletten op campings etc toch echt het gevolg van de gebruikers, en pas in de 2e plaats van het niet goed schoonmaken. Mijn zus staat as we speak op de nr. 1 camping van Nederland, en daar zijn de wc's schoon, én jatten de klanten niet de wc-rollen en pleeborstels. Goedkopere accomodaties trekken ook een bepaald publiek aan, wat hun uitstraling en netheid dan ook weer niet ten goede komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een goedkoop hotel mag dan wat soberder zijn, maar overal spermavlekken en wormpjes tussen de wc borstel is weer wat anders .
Moeten mensen die niet al te veel te besteden hebben dan maar meteen in een ranzige bende terecht komen ?
Dat is toch juist het mooie aan dit soort programma's? Ze laten allemaal tokkies zien die totaal niet zijn voorbereid en daardoor kan de kijker zich beter voelen over zichzelf. Het is eigenlijk gewoon goedkope therapie, ik vraag me af of Dr. Phil er achter zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Snever het volgende:
Blij dat ik in een 5 sterren hotel op Malta zit over een paar weken. Dan weet je tenminste zeker dat het wel goed zit.
Owja, mensen die geen recensies lezen op internet en gewoon bij een reisbureau boeken
Een deel van de mensen krijgt helemaal geen upgrade en wanneer je gaat klagen over de hygiëne, krijg je Rob op bezoek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef fruityloop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |