Niet waar, de confrontaties waren episch!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef DutchMan0211 het volgende:
Tja dat is SBS. De voorstukjes beloven vaak meer dan wat het daadwerkelijk voorstelt.
En als vervoersmiddel natuurlijk een scooterquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Marie30 het volgende:
Ramona![]()
Ging ze op vakantie naar een woonwagenpark?
hosselen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
HOE DE FUCK komen die tokkies aan VIJF EN VIJFTIG HONDERD EURO voor die vakantie van hen!! Ik wil ook tokkie worden
Ze krijgen waarschijnlijk een vakantie van de vakantiebankquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
HOE DE FUCK komen die tokkies aan VIJF EN VIJFTIG HONDERD EURO voor die vakantie van hen!! Ik wil ook tokkie worden
Geen haat op SBS6, daar is trouwens een centraal topic voor: Het grote Vieze Schotel-topicquote:
Hey swarma, ben je undercover jonge!1quote:
wut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey swarma, ben je undercover jonge!1
Omdat UIquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef appelschaap het volgende:
waarom word ik hier uitgemaakt voor Swarmahoer ?
Nieuw dieptepunt van onze nationale tokkiezenderquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef CE_REAL het volgende:
Alberto Stegeman biedt excuses aan op Twitter:
Sorry dat Red Mijn Vakantie vroegtijdig was gestopt. Dit was wegens een claim van een reisorganisatie eerder deze avond. #redmijnvakantie
Gelukkig biedt Juicyhil Alberto Stegeman zijn excuses aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef CE_REAL het volgende:
Alberto Stegeman biedt excuses aan op Twitter:
Sorry dat Red Mijn Vakantie vroegtijdig was gestopt. Dit was wegens een claim van een reisorganisatie eerder deze avond. #redmijnvakantie
twitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:22:03Excuses het lijkt op een technische storing. We gaan het uitzoeken en komen er op terug. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |