Die 17feb is inderdaad van de freedomfighters. Heb het ook van een site van hun afgehaald, vandaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, zo. Ja, ok. Omdat ik feb17 zag staan. Maar het is dus inderdaad een SMS-je van de regering. Tsja, zal een vage situatie zijn nu in Tripoli.
Nou ja, niemand zal geloven in Khaddafi de persoon. Er zijn echter altijd belangen, vrezen, emoties.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:55 schreef waht het volgende:
Het kan best snel gaan als die vermeende steun voor Kadaffi waarmee hij de afgelopen maanden heeft zitten pronken allemaal gebakken lucht blijkt te zijn. De inwoners van Tripoli moesten simpelweg enige zekerheid hebben dat ze niet ten prooi zullen vallen aan de veiligheidstroepen van Kadaffi. Als genoeg mensen er eenmaal in geloven zit er voor elk individu veiligheid in de massa.
A la Dr. No?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:59 schreef svann het volgende:
Zou hij door het gangenstelsel van zijn man-made-river gevlucht zijn?
Ik heb wel eens gehoord dat daar een voertuig door kan rijden.
Maar misschien was hij de laatste tijd wel niet in Tripoli.
Het lijkt me inmiddels duidelijk genoeg dat steun voor Kadaffi tevergeefs is. Alleen z'n naaste familie en wellicht wat extreem loyale aanhangers blijven bij hem. Ik verklaar al die lui in ieder geval voor gek als ze in Libie blijven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, niemand zal geloven in Khaddafi de persoon. Er zijn echter altijd belangen, vrezen, emoties.
twitter:FreeBenghazi twitterde op zondag 21-08-2011 om 00:49:22#Tunisia'n government spokesman said Safi Gaddafi arrived in Tautoine on the way to Djerba island #Libya v libyaalahrar reageer retweet
twitter:FreeBenghazi twitterde op zondag 21-08-2011 om 00:51:55Majority of the resorts in #Djerba island are owned by Gaddafi (ie. property of the #Libya'n people)... #Tunisia #Nowhere2hide reageer retweet
twitter:Liberty4Libya twitterde op zondag 21-08-2011 om 00:51:58Tunisians surround Djerba airport to prevent Seif Gadafi from leaving the country. #Libya reageer retweet
Mooi, dan ga ik maar slapen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:26 schreef rakotto het volgende:
Gevehten in Tripoli zijn begonnen. Sommige gebouwen staan in de fik en overheid gebouwen zijn overgenomen
quote:
Als ik het zo bekijk op TV ziet het er na uit dat Tripoli snel zal vallen. Laten we hopen van wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg je wel, ja, geen twee weken, maar twee dagen.
Er is iets te zien op tv?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk op TV ziet het er na uit dat Tripoli snel zal vallen. Laten we hopen van wel.
Enkele beelden kwamen langs op Al-Arabiya, Al-Jazeera en Al-Sharqiya. Diverse wijken in Tripoli zouden in handen van de rebellen zijn.quote:
Ja, maar geen beelden, toch>quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Enkele beelden kwamen langs op Al-Arabiya, Al-Jazeera en Al-Sharqiya. Diverse wijken in Tripoli zouden in handen van de rebellen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |