ja hoor heb er ook geen problemen mee, net een emmertje met water en sop gebracht, ze zijn nieuwe ramen aan het inzetten nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Altijd gastvrij zijn Heksie..doen wij ook als de buitenschilders onze woning van de stichting moeten gaan verven krijgen ze tussen door paar keer koffie! tijdens de lunch en s'middags rond een uur of half 3.
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Kingstown het volgende:
Tip voor mensen die weer willen gaan studeren....ga naar Navassa!![]()
Studeren op onbewoond eiland mag
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.
Het is ook een zelfstudie, komt goed uit daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.
Leuk, helaas kan ik het geluid niet aanzetten hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door Tong zit ik nu weer toepjes van Jiskefet te kijken![]()
Trusten allemaal !!!
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:56 schreef Maes het volgende:
Hoi
Oef een hersenbloeding, dat is verschrikkelijk. Ligt ze nog in het ziekenhuis Haaibaaike?
ai...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen.. vanmiddag op zieken bezoek naar een jonge vrouw die hersenbloeding heeft gekregen.
pppfffftt heftig Haaitjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.quote:
Ja wij schrokken ook toen wij dat hoorde.. Ze gaat ook veel slapen overdag's ze kan de drukte niet aan. En zijn moeder doet de was en het huis schoon maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat komt dan zo akelig dichtbij heh, je schrikt toch iedere keer weer als het in je
nabije omgeving is of familie, maar het hoort er nu eenmaal bij, maar of het ooit
went.... ik weet het niet.
Nou ja... terug naar het heden, tijd om te eten !
honger...
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel hersteltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
Ah, dat is beter nieuws !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
ah... dat heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef Maes het volgende:
Is het eten weer op???
Mike de Boer op visite bij 'huilen is voor jou te laat' Corrie Konings op RTL4. Daar heeft ze toch een leuk huis aan over gehouden
Nee is niet raar om dat te zeggen ..Omdat je niet weet of het ernstig is of niet ernstig met haar is. gelukkig na omstandigheden gaat het prima. Ze kwam naar ons gelopen toen wij bij hun in de tuin liepen...ze wonen niet ver van ons vandaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah, dat is beter nieuws !
Ik zag haar in gedachte al als een kasplantje half verlamd liggenen dat
lijkt me zooooooooo verschrikkelijk, als mij dat zou gebeuren zou ik echt een
spuitje willen.
is misschien een raar moment om nu te zeggenmaar die gedachte ging echt
even door me heen
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel herstelt
en een PI voor haar schoonmoeder !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.
Ik vergeet haar schoonouders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een PI voor haar schoonmoeder !
even om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vergeet haar schoonouders.
Dankje wel Fanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
even om je op te vrolijken...![]()
ga ik nog een uurtje Griekse les nemen
doei doei...
Dat zou je toch ook niet zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel Fan![]()
![]()
![]()
Barry was gisteren jarig 63 jaar geworden.
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fan....leg me eens uit hoe je dit doet?
De ene keer staat je volledige username er en de keer erna wordt die afgekort. Vlak na elkaar in m'n AT.![]()
Heb je special powerrrrrrrs?![]()
[ afbeelding ]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeen ideemisschien weet Karina dat...
Nee, heb ik niet, Ik ben wel de derde kloon van mezelf is dat sappig genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |