zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffen)
Averechts resultaat. Ik strijk nooit. Hang alles op hangertjes te drogen, en stofzuig 2 keer per jaar de plinten in mijn slaapkamer
Ja, die heb ik verslonden!! Stonden bij ons thuis in de boekenkast. En ik snapte (naderhand) niet dat ik die niet eerder ontdekt had.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bedenk me opeens een item uit mijn jeugd, de thrillers van Sjöwall & Wahlöö. Nog meer mensen die deze lazen? Ik had de Bob Evers stukgelezen en wilde meer.
Dank u, dank u....je moet echt giga snel klikken om nog hoger te komen plus dat je dus alle vragen moet weten. 48-ste op ruim 5600 deelnemers is oké.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:00 schreef Eska het volgende:
Indrukwekkende cijfers, Kingstown.Maar toch gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:10 schreef Kingstown het volgende:
Even patsen met mijn mooie positie bij Per seconde wijzer:
[ afbeelding ]
Doen, doen! Leuk!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
MazzelpikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die krulspeldenarm kind...
Ik ga filmpie kijken ....
Oké. Zojuist ook maar eens even geprobeerd. En ik faal. Hard.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef Kingstown het volgende:
Dank u, dank u....je moet echt giga snel klikken om nog hoger te komen plus dat je dus alle vragen moet weten. 48-ste op ruim 5600 deelnemers is oké.
Doe jij mee met dat programma heb toevallig gisteren gekeken..quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:10 schreef Kingstown het volgende:
Even patsen met mijn mooie positie bij Per seconde wijzer:
[ afbeelding ]
Ik word altijd nerveus van die spelletjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doen, doen! Leuk!
We kunnen zelfs een vriendenklassementje bijhouden (als 40 plussers onder elkaar)![]()
De eerste 3 rondes kun je alle tijd nemen, gewoon zorgen dat je er door komt. Pas bij de laatste (superronde) gaat het echt om de tijd en punten. Als het fout gaat in ronde 4 hoef je niet weer vanaf ronde 1 te beginnen, maar kun je zo vaak je wilt die superronde opnieuw beginnen.
Ik kijk morgen even, nu te sufquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doen, doen! Leuk!
We kunnen zelfs een vriendenklassementje bijhouden (als 40 plussers onder elkaar)![]()
De eerste 3 rondes kun je alle tijd nemen, gewoon zorgen dat je er door komt. Pas bij de laatste (superronde) gaat het echt om de tijd en punten. Als het fout gaat in ronde 4 hoef je niet weer vanaf ronde 1 te beginnen, maar kun je zo vaak je wilt die superronde opnieuw beginnen.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klassementje denk ik nog even over na, ik kan namelijk niet tegen mijn verlies
Er zit een categorie tussen (sport) waar ik echt heel veel van weet en dat is ook de enige die ik speel. De andere 4 categorieën haal ik ook veel minder punten en sommige (kunst bijv.) kom ik ronde 1 amper door.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Oké. Zojuist ook maar eens even geprobeerd. En ik faal. Hard.
Met terugwerkende kracht dus m'n gemeende waardering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |