SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er echt walgelijk uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem het: Schotel á la klinkie.
Omdat Oosters met twee lappen vlees.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom nou a la klinkie? zelfs ik kan beter koken
Hoezo ziet dat er walgelijk uit? Is gewoon wok met soort sojasaus en 2 hamburgers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ziet er echt walgelijk uit.![]()
En ik dacht dat je niet zoveel vlees zou kopen?
Het ziet er gewoon vies uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoezo ziet dat er walgelijk uit? Is gewoon wok met soort sojasaus en 2 hamburgers.
Gewoon een chick regelen die goed kan koken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ja, ik ben dan ook geenJulius
Jaspers
in de keuken. Nog niet.
Hoeft ook niet. 14.gifquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ja, ik ben dan ook geenJulius
Jaspers
in de keuken. Nog niet.
o, dat is niet zo lekker nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Het enige wat eigenlijk niet helemaal gelukt was zijn die champignons, zijn er iets te vroeg ingegaan en waren zodoende te slap geworden.
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon een chick regelen die goed kan koken.
ja die diggen dat welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.
Na het eten op de tafel neuken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.
Datquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na het eten op de tafel neuken?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat
Klinker,
is best wel geil eigenlijk
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat
Klinker,
is best wel geil eigenlijk
janquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ooit ga ik dat ook doen met mijn man.
ik ga dat ook weleens doen. zo tussen de lege flessen wijn en de halflege borden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ooit ga ik dat ook doen met mijn man.
Tussendoor nog wat in je mond dauwen wehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ga dat ook weleens doen. zo tussen de lege flessen wijn en de halflege borden.
Ik heb wel meer dingen in me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
wat een romantisch idee jeetje, Klinker, dat jij dat in je hebt
Stroomuitval allusss.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom ging je zomaar off op msn allusss
Dauw is vochtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tussendoor nog wat in je mond dauwen wehehehe.
Of is het douwen?
Ja godverdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Wat krijgen we nou? Red Mijn Vakantie opeens afgebroken?!
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Wat krijgen we nou? Red Mijn Vakantie opeens afgebroken?!
Ja eigenlijk wel.quote:
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou meid toch, kom maar op mn schouder uithuilen.
Ik wil ook mn M&M's met je delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.
Moet je helemaal naar Irak.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.
Oh, dat is wel heel lief van je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook mn M&M's met je delen.
Het gaat om het idee, daar kan ik al goed mee leven.quote:
O. Ik sla liever spijkers met koppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, daar kan ik al goed mee leven.
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na het eten op de tafel neuken?
Was het geil ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat kan niet altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik sla liever spijkers met koppen.
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.quote:
Kopspijkers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heette dat programma dan, met Jack Spijkerman?Dat was gaaf ja!
En oooh er heeft iemand gescoord hoor ikOmg wat een geschreeuw alles!
Extra geilquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.
Oquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Extra spanning!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.
Moet ik het nou opladen en that's it? Dus in zo'n geel apparaat stoppen?quote:Beste student,
Jouw aanvraag voor het koppelen van het studentenreisproduct aan jouw persoonlijke OV-chipkaart met nummer XXXXXXXXXXXXXXX is verwerkt.
Klaarmaken voor gebruik
Heeft de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) jou een studentenreisproduct (week- of weekendabonnement) toegekend en wil je hier gebruik van maken? Dan laad je het studentenreisproduct op bovengenoemde persoonlijke OV-chipkaart bij een ophaalautomaat. Kijk in de bijgesloten folder hoe en waar je dit kunt doen.
Ophalen: Wanneer?
Is je studiefinanciering nog niet ingegaan? Jouw studentenreisproduct staat voor je klaar vanaf de 15e van de maand vóórdat je studiefinanciering ingaat. Je kunt ermee reizen vanaf de ingangsdatum. Heb je al studiefinanciering? Jouw studentenreisproduct staat 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van deze brief voor je klaar.
Let op! Houd er rekening mee dat je geen product kan ophalen tijdens een reis (dus als je bent ingecheckt, maar nog niet uitgecheckt).
Kaart verloren, gestolen of defect?
Ben je jouw kaart kwijt of is hij defect? Meld verlies, diefstal of defect bij de Klantenservice OV-chipkaart (0900-0980; ¤ 0,10 p.m.).
Had je het studentenreisproduct al op je oude kaart geladen? Dan ontvang je automatisch een vervangende kaart met daarop hetzelfde product.
Stond het studentenreisproduct voor je oude kaart klaar op de ophaalautomaten? Dan kun je met je vervangende kaart naar een ophaalautomaat om je reisproduct erop te laden.
Had je het studentenreisproduct nog niet voor je oude kaart klaar laten zetten op de ophaalautomaten? Bestel dan opnieuw het Aanvraagformulier Koppeling Studentenreisproduct via www.studentenreisproduct.nl/aanvragen/.
Meer informatie
In de bijgesloten folder (PDF) en op www.studentenreisproduct.nl vind je meer informatie over het gebruik van je studentenreisproduct en het reizen met de OV-chipkaart. Meer informatie over studiefinanciering en je recht op een studentenreisproduct vind je op www.duo.nl.
Wij wensen je veel reisgemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart, afdeling Studentenreisproduct
Herkenbaar, dat mailtje heb ik dus ook gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef -tape- het volgende:
Mensen, jullie gaan ook allemaal beginnen met studeren en zullen ook allemaal wel een ov-kaart moeten regelen. Nu heb ik een 'probleempje'; Ik heb alles aangevraagd, gekoppeld e.d. Nu kreeg ik een mailtje met daarin een vage toelichting van wat ik nou moet gaan doen.
[..]
Moet ik het nou opladen en that's it? Dus in zo'n geel apparaat stoppen?
Misschien vraag ik iets doms, maar ik heb de brief nu 3x gelezen en word er niet echt wijzer van.
Je moet hem in een oplaad/ophaalpunt douwen, de instructies volgen en daarna kan je 'm gebruiken. Ik raad trouwens week-OV aan, ook al ga je op kamers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef -tape- het volgende:
Mensen, jullie gaan ook allemaal beginnen met studeren en zullen ook allemaal wel een ov-kaart moeten regelen. Nu heb ik een 'probleempje'; Ik heb alles aangevraagd, gekoppeld e.d. Nu kreeg ik een mailtje met daarin een vage toelichting van wat ik nou moet gaan doen.
[..]
Moet ik het nou opladen en that's it? Dus in zo'n geel apparaat stoppen?
Misschien vraag ik iets doms, maar ik heb de brief nu 3x gelezen en word er niet echt wijzer van.
Nee joh, dat laat je haar opruimen. Zelf gewoon een beetje op de bank zitten en naar de tv kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
Lijkt me vooral geinig dat je in alle geilheid glazen van de tafel stoot, jezelf bij ongeluk besmeurt met de restjes eten en de haren van het meiske per abuis in de pan met saus deponeert, om na de gemeenschap de ravage te bewonderen en het samen voldaan op te ruimen.
Maar ja, jij gaat dat toch niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
Lijkt me vooral geinig dat je in alle geilheid glazen van de tafel stoot, jezelf bij ongeluk besmeurt met de restjes eten en de haren van het meiske per abuis in de pan met saus deponeert, om na de gemeenschap de ravage te bewonderen en het samen voldaan op te ruimen.
Dat mist wat intimiteit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh, dat laat je haar opruimen. Zelf gewoon een beetje op de bank zitten en naar de tv kijken.
Waarom niet waarom die haat waarom die insinuatiesquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ja, jij gaat dat toch niet doen.
Omdat ik dat niet toe sta.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom niet waarom die haat waarom die insinuaties
Nee, nee, voor `uitzoeken` is geen tijd, dit komt voort uit spontaniteit, onbeheersbare opwinding en dierlijke lust.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Kutstudent het volgende:
Je zoekt natuurlijk wel een lege tafel uit.
Echt hequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
waarom zijn jongens zo RAAR
wat heb je eraangodallemachtig
Ik heb een week-OV, en ga niet op kamers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet hem in een oplaad/ophaalpunt douwen, de instructies volgen en daarna kan je 'm gebruiken. Ik raad trouwens week-OV aan, ook al ga je op kamers.
Jan ook niet toch? Of wel? Twijfels twijfels. En R_R ook niet joh. Sukkel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
doodknuppelen, ALLEMAAL(behalve mezelf en dastan)
R_R hoeft ook niet, maar als hij toch liever wel wil, dan welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan ook niet toch? Of wel? Twijfels twijfels. En R_R ook niet joh. Sukkel.
Nee, maar veelbelovend voor de toekomst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet niet, Faaluser is nog zo'n beginnende pubor alles.
Zoveel praat ik niet meer met hem ofzo.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij voelde zich aangesproken 'faaluser' whahahahhwhwhwowhwhmauahaahahsdoheeoeh![]()
![]()
Hij gaat naar de dancing man.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar veelbelovend voor de toekomst.
Moet kunnen. Die tijd hebben we allemaal gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij gaat naar de dancing man.
Nee, ik wil nog wel blijven leven op zich.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
R_R hoeft ook niet, maar als hij toch liever wel wil, dan wel
vrouwtjes boeien me nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar dan moeten de andere vrouwtjes ook dood hoor, anders teveel concurrentie.
JA MAAR MIJ WEL ALS ALLE MANNEN DOOD ZIJN OP JULLIE NA DAN WILLEN ALLE VROUWTJES JULLIE HALLO ZO KNAP BEN IK NU OOK WEER NIETTTT.quote:
tuurlijk welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR MIJ WEL ALS ALLE MANNEN DOOD ZIJN OP JULLIE NA DAN WILLEN ALLE VROUWTJES JULLIE HALLO ZO KNAP BEN IK NU OOK WEER NIETTTT.
ben ik het mee eensquote:
Ik ga jullie vrouwen dan allemaal een keertje af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR MIJ WEL ALS ALLE MANNEN DOOD ZIJN OP JULLIE NA DAN WILLEN ALLE VROUWTJES JULLIE HALLO ZO KNAP BEN IK NU OOK WEER NIETTTT.
Dat laat ik dus echt niet toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga jullie vrouwen dan allemaal een keertje af.
Voor altijd maagd dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe eens niet ik ga blozen.![]()
[..]
Dat laat ik dus echt niet toe.![]()
Ik neem jou wel als eerste dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen mij of niemand. Aan jou de keus.
Nee.quote:
Welterusten liefjequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen, dastannetje het is 23.02 geweest jouw beloftes zijn allemaal loossss dit dat doein
Goede respons.quote:
Goede serie was dat. Best veel naar gekeken vroeger.quote:
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede serie was dat. Best veel naar gekeken vroeger.
Trunks de ondergoedman.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goku en trunks door elkaar halen.
Vroeger vond ik dat goed. Dat mag ik vinden. Jij mag het kut vinden. Er is hier sprake van een mening en geen feit.quote:
Nee, mijn meningen zijn feiten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat goed. Dat mag ik vinden. Jij mag het kut vinden. Er is hier sprake van een mening en geen feit.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mijn meningen zijn feiten.
Verder is deze post niet te verwerpen.
Maakt niet uit, ik had ook niet de verwachting dat jij ging kijken. Ik ga lekker zelf kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn internet kan hyoutube niet aan.
ja, da's ook weer geen genot natuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
Achternichtjes zijn ver genoeg dat je ze mag neuken.
het is te hopen, ik wil eigenlijk niet dat zijn inferieure genen verspreid worden over de wereld.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het is te hopen, ik wil eigenlijk niet dat zijn inferieure genen verspreid worden over de wereld.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vast niet. Er lopen veel kutkinderen op de aarde.
Idd, stomme Kutstudent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
We weten nu tenminste wie we de schuld kunnen geven.
Popi jopi doet popi jopiquote:
Je bedoelt dat je me lelluk vindt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutstudent is mn type niet, sorry.
Daar zou ze wel een punt mee hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je me lelluk vindt?
Hoe heet jij op feestboek?>quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ze wel een punt mee hebben.
B.A. Baracus, fool!quote:
Als ik niet lelijk ben dan is R_R de paus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, niet lelijk. Maar blond.Ik val niet op blonde jongens. Wel op bruinharige jongens ehehe.
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, niet lelijk. Maar blond.Ik val niet op blonde jongens. Wel op bruinharige jongens ehehe.
![]()
De paus, B.A. Baracus, klein verschil.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik niet lelijk ben dan is R_R de paus.Maar looks ain't everything.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik niet lelijk ben dan is R_R de paus.Maar looks ain't everything.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat? ???
Je bent niet lelijk man.Dude. En alsof ik alleen op uiterlijk let.
Ik.
Ik ga wss standje terminaal binnenkort.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstudent gaat morgen z'n haren verven dus.
Staat je dat wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga wss standje terminaal binnenkort.
Je weet het maar nooit met die gekke, vreemde, ietwat aparte, rare jongemanquote:
Vast niet, maar het hoort bij een ontgroening die ik nog steeds moet doen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die gekke, vreemde, ietwat apart, rare jongeman
vieeeessssquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moest laatst zo lachen om zo'n gozer die ik ken, was altijd een metalgozer met kilometerslang haar, had ie alles eraf laten halen. Hij zag er echt uit als een patientje.
Sterke teksten, 8.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Etsu het volgende:
Net vroeg een of andere reclamegast of ik 18 jaar of ouder was, ik zei trots: nee sorry, ik ben 17.
Maar ik moest de metro halen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon in discussie gaan, die kerel tot waanzin drijven en dan gewoon verder lopen.
Had je eerder moeten vertrekken.quote:
Ik mocht pas om 13:00 weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je eerder moeten vertrekken.
ik wil het ook weten ;$quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Etsu het volgende:
Dastannetje, als je dit leest, dan moet je op msn komen want ik heb nieuws over jeweetwel.
hihihi fluister het me ;$ of op msn gewoon jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja over gisteravond ;$
R_R mag niet weten waarover, dus sst.
Waarom mag ik het niet weten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja over gisteravond ;$
R_R mag niet weten waarover, dus sst.
Die heb ik nog wel. Heb me niet echt netjes geschoren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heerlijk die stoppeltjes tijdens het zoenen omg ja zo prikken daar omg
kzou een retourtje doen voor de zekerheidquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
enkeltje irak boeken momentje wacht ff hoor
waaromquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kzou een retourtje doen voor zekerheid
kende ook weer terugquote:
wie zegt dat ik terug wilquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kende ook weer terug
Jij hebt geen stoppels.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
enkeltje irak boeken momentje wacht ff hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |