SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er echt walgelijk uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem het: Schotel á la klinkie.
Omdat Oosters met twee lappen vlees.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom nou a la klinkie? zelfs ik kan beter koken
Hoezo ziet dat er walgelijk uit? Is gewoon wok met soort sojasaus en 2 hamburgers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ziet er echt walgelijk uit.![]()
En ik dacht dat je niet zoveel vlees zou kopen?
Het ziet er gewoon vies uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoezo ziet dat er walgelijk uit? Is gewoon wok met soort sojasaus en 2 hamburgers.
Gewoon een chick regelen die goed kan koken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ja, ik ben dan ook geenJulius
Jaspers
in de keuken. Nog niet.
Hoeft ook niet. 14.gifquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ja, ik ben dan ook geenJulius
Jaspers
in de keuken. Nog niet.
o, dat is niet zo lekker nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Het enige wat eigenlijk niet helemaal gelukt was zijn die champignons, zijn er iets te vroeg ingegaan en waren zodoende te slap geworden.
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon een chick regelen die goed kan koken.
ja die diggen dat welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.
Na het eten op de tafel neuken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik een keer heb gescoord toen ik een diner had met een chick en toen bleek dat mijn kookkunsten best goed waren.
Datquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na het eten op de tafel neuken?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat
Klinker,
is best wel geil eigenlijk
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat
Klinker,
is best wel geil eigenlijk
janquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ooit ga ik dat ook doen met mijn man.
ik ga dat ook weleens doen. zo tussen de lege flessen wijn en de halflege borden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ooit ga ik dat ook doen met mijn man.
Tussendoor nog wat in je mond dauwen wehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ga dat ook weleens doen. zo tussen de lege flessen wijn en de halflege borden.
Ik heb wel meer dingen in me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
wat een romantisch idee jeetje, Klinker, dat jij dat in je hebt
Stroomuitval allusss.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom ging je zomaar off op msn allusss
Dauw is vochtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tussendoor nog wat in je mond dauwen wehehehe.
Of is het douwen?
Ja godverdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Wat krijgen we nou? Red Mijn Vakantie opeens afgebroken?!
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Wat krijgen we nou? Red Mijn Vakantie opeens afgebroken?!
Ja eigenlijk wel.quote:
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou meid toch, kom maar op mn schouder uithuilen.
Ik wil ook mn M&M's met je delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.
Moet je helemaal naar Irak.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar zeg ik geen nee tegen.
Oh, dat is wel heel lief van je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook mn M&M's met je delen.
Het gaat om het idee, daar kan ik al goed mee leven.quote:
O. Ik sla liever spijkers met koppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, daar kan ik al goed mee leven.
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na het eten op de tafel neuken?
Was het geil ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat kan niet altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik sla liever spijkers met koppen.
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.quote:
Kopspijkers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heette dat programma dan, met Jack Spijkerman?Dat was gaaf ja!
En oooh er heeft iemand gescoord hoor ikOmg wat een geschreeuw alles!
Extra geilquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.
Oquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Extra spanning!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral spannend omdat elk moment je huisgenoten binnen kunnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |