Eerst wil je Anita op het middenveld en nu wil je meer creatievelingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, is ook zo. Maar ik houd daar ook wel van, maar ik vind wel dat er véél meer uitgespeelde kansen moeten komen. Oftewel, méér creatievelingen op het middenveld.
En het combinatiespel moet véél sneller gaan. Tegen Heerenveen komt Ajax hier nog mee weg, maar wat als een team écht druk zet?
Lodeiro ben ik wel een fan van, maar ik denk wel dat de Jong beter is en die onze eerste wissel is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ik denk het idd.Anita als CVM en Janssen en Eriksen daarvoor kan ik mee leven. Serero en Lodeiro worden te duchte concurrenten voor Janssen en Eriksen, denk ik.
Anita is toch wel meer creatief dan De Jong. ( creatief in het zoeken naar oplossingen ) Anita kan trouwens ook in een aanvallende rol op het middenveld spelen. Maar dat zal niet gebeuren onder De Boer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst wil je Anita op het middenveld en nu wil je meer creatievelingen
Het combinatiespel moet inderdaad veel sneller, maar dat is een proces. Als je het verschil tussen Ajax nu en Ajax een half jaar geleden al ziet. Dat is levensgroot.
Zo weinig kansen komen er natuurlijk ook weer niet. Je kunt ook niet verwachten dat ze elke 5 minuten de mogelijkheid krijgen om er 1 in te leggen. Ruimtes worden zo klein als jij de hele tijd balbezit hebt en de tegenstander gaat inzakken dat het best kan dat je niet heel veel kansen krijgt. Als je er uiteindelijk 2 of 3 per wedstrijd in schiet ben je al een heel eind.
Lodeiro kan best een hele goede speler zijn/worden, maar hij nog zo weinig in het eerste gespeeld dat je absoluut hem niet al in een basiselftal kan zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lodeiro ben ik wel een fan van, maar ik denk wel dat de Jong beter is en die onze eerste wissel is.
In wat denk je precies dat Lodeiro minder is dan De Jong?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lodeiro ben ik wel een fan van, maar ik denk wel dat de Jong beter is en die onze eerste wissel is.
Ik denk dat De Jong verder is in zijn ontwikkeling, en daardoor meer het team kan dragen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In wat denk je precies dat Lodeiro minder is dan De Jong?
Maar hij is voetballend nog geen 20% van Sorero.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk dat De Jong verder is in zijn ontwikkeling, en daardoor meer het team kan dragen.
Ik had het dan ook over de vergelijking Lodeiro - De Jong.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij is voetballend nog geen 20% van Serero.²
Jawel, maar voor het voetbal wat Frank de Boer voor ogen heeft, lijkt je Lodeiro dan niet daar beter voor gemaakt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk dat De Jong verder is in zijn ontwikkeling, en daardoor meer het team kan dragen.
Ja, Hiddink zou een droom zijn, mocht hij komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop dat Hiddink komt, dat zou een hoop problemen en discussies oplossen.
Maar Boerrigter is wel een authentieke flankspeler en dat bevalt mij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat Ajax Boerigter al heeft maar o wat zouden we smullen van Assaïdi bij Ajax.²
Ja, die zijn echt uitgestorven. Boerrigter is uniek en scoort erg makkelijk. Misschien kan hij Ebecelio nog wat leren wat schieten betreft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Maar Boerrigter is wel een authentieke flankspeler en dat bevalt mij wel.
Zou Ebecilio daar niet te eigenwijs voor zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt uitgestorven. Boerrigter is uniek en scoort erg makkelijk. Misschien kan hij Ebecelio nog wat leren wat schieten betreft.²
16 miljoen maar op de bank?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar beiden horen dan eigenlijk te spelen. Kan misschien ook wel.
Ajax, en Nederlands voetbal in het algemeen, zijn al aanzienlijk afgetakeld door de jaren heen. Dan vind ik een dubbele bezetting met dit soort spelers wel het minste wat we nog zouden moeten nastreven. Beetje ballen laten zien man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar beiden horen dan eigenlijk te spelen. Kan misschien ook wel.
Eens, alleen zal Frank de Boer Sulejmani bijna altijd laten spelen en één van de drie uit Sulejmani, Assaidi en Boerrigter op de bank zou doodzonde zijn voor de ontwikkeling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax, en Nederlands voetbal in het algemeen, zijn al aanzienlijk afgetakeld door de jaren heen. Dan vind ik een dubbele bezetting met dit soort spelers wel het minste wat we nog zouden moeten nastreven. Beetje ballen laten zien man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |