Beiden is geen optiequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Voor tieten moet je gewoon in KPD zijn. Of in de crewfora.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 21:33:41 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beiden is geen optieWacht maar tot ik developer ben!
Neem een abbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dan kun je in ABO posten.quote:
Apart forum waar je zoveel tieten mag posten tot je van je lang zal ze leven geen zaad meer aan kan maken.quote:
Prima topic.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Geen woorden voor nodig lijkt mij.
Denken dat ik iets met jouw posts/mening doequote:
Dude serieus:quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Denken dat ik iets met jouw posts/mening doe
Je komt alleen maar om te zieken.
Kort gezegd kun je dus in de stront zakken.
Ja ik weet
Ok bedankt voor je input man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dude serieus:
On topic: Het is niet voor niets een Feedback topic. Dus als ik wat te melden heb dan meld ik het. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Maar je kan ook op een andere toon tegen me praten want ik ben geen een of andere oostblokker waarmee je op de basisschool hebt geknikkert.
Amen
Hypocriet. Je bent zelf geen haar beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
krokdown
TS blijft maar bagger uitspugen
Mijn topics hebben dan nog enigzins een OP en bevatten meestal meer dan "post iets, TS begint niet want hij is te lui"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hypocriet. Je bent zelf geen haar beter
Ik typte voor de grap "jewtube.com" in mijn browser....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn topics hebben dan nog enigzins een OP en bevatten meestal meer dan "post iets, TS begint niet want hij is te lui"
Ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn topics hebben dan nog enigzins een OP en bevatten meestal meer dan "post iets, TS begint niet want hij is te lui"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Ik typte voor de grap "jewtube.com" in mijn browser....
Jaja, dat is bij deze bagger weer te zien ja [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde jullie gewoon een spannende episode uit mijn leven vertellenDaar is ONZ toch voor bedoeld als ik zo door de actieve topiclijst blader?
Het is niet leuk geweest, hij mag wel dicht ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Faux. het volgende:
Omdatappel
't Is leuk geweest, hij mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |