quote:
+1quote:
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Het meest nutteloze aan Google is die knop.
En hij is terug! Feestje!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef banapples het volgende:
Verdomme Nectar, ik dacht serieus dat je vertrokken was van Fok!
Het is FOK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef banapples het volgende:
Verdomme Nectar, ik dacht serieus dat je vertrokken was van Fok!
Niet zeuren SWJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
lol die had je een keer voor me gemaakt, maar toen had ik je daarover helemaal vernederd. De geruchten zeggen dat je toen een maand lang niet meer op FOK! durfde.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef banapples het volgende:
[..]
Niet zeuren SWJSwJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, die UI heb ik niet gemaakt. Over die geruchten kan ik niks zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol die had je een keer voor me gemaakt, maar toen had ik je daarover helemaal vernederd. De geruchten zeggen dat je toen een maand lang niet meer op FOK! durfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |