Ik wilde jullie gewoon een spannende episode uit mijn leven vertellenquote:
Een M3?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Binnenkort rij ik je omver met mijn m3.
Had jij ruzie met een joodse dude?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet nog dat ik ooit voor de grap tegen een Joodse dude zei van "ik sla je neer en upload de video op jewtube.com", die bestaat inmiddels dus gewoon echt!
IKSDEE LUEKEN FOPJEN MANGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee en wat nu?
Wat ga je eraan doen?
De polisi bellen zeker
Faux. tovert altijd een glimlach op mijn volmaakt knappe gezicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Faux. het volgende:
ORDE ORDE DIT IS DE POLITIE IEDEREEN LIEV DOEN TEGEN ELKAAR OK OK OK? GROETJES DE POLIZEI.
Mwah nee, 't is gewoon een maat met een half-Joodse vader ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had jij ruzie met een joodse dude?
meneer polisiagent TS is aan 't baggeren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Faux. het volgende:
ORDE ORDE DIT IS DE POLITIE IEDEREEN LIEV DOEN TEGEN ELKAAR OK OK OK? GROETJES DE POLIZEI.
Jij krijgt gelijk levenslang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
meneer polisiagent TS is aan 't baggeren!
Wat nu?
Hup de lik in zeg ik ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |