gefeliciteerdquote:
quote:
ik hoop dat ik het red, het is bij mijn werk in de straat namelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:41 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Ben zelf net geslaagd in 1x voor de AVB
Succesquote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef pindaplukker het volgende:
13:05 AVDEerst nog maar eens anderhalf uur lessen! zin in
![]()
Ik ben bekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:50 schreef thenxero het volgende:
Heb je gelezen wat er met Tankiejs motor gebeurde? Daar betaal je ook dik voor.
Die heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij had een oud gs'je toch?
Niemand die daar garantie voor gaat geven, of je betaalt er minimaal het dubbele voor.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo! Geslaagd!
Helemaal op het einde van de rit, 100 meter van het CBR verwijderd viel mijn motor opeens uit!![]()
Allemaal lichtjes knipperen, die laatste 100 meter heb ik de motor moeten duwen.
Examinator kon er wel om lachen![]()
Netjesquote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo! Geslaagd!
Helemaal op het einde van de rit, 100 meter van het CBR verwijderd viel mijn motor opeens uit!![]()
Allemaal lichtjes knipperen, die laatste 100 meter heb ik de motor moeten duwen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo! Geslaagd!
Thx! Nou er was een soort van metalen draadje tussen het schakelding gekomen waardoor ie bleef hangen tussen de eerste versnelling en neutraal.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
De motor nog wel aan de praat gekregen om terug naar de rijschool te kunnen rijden?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo! Geslaagd!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:41 schreef JoostPayne het volgende:
Ben zelf net geslaagd in 1x voor de AVB
Gefeliciteerd allen!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |