abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:42:08 #101
82453 friskvind
vivere pericoloso
pi_100707975
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Gulmez het volgende:
Waarom ligt het aantal pvv stemmers dan aanzienlijk hoger dan in bv. Friesland?
Chauvinisme vooral. Vergelijk het grote aantal stemmen voor Marijnissen in Oss.
Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin.
pi_100707982
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef Adames het volgende:
Mijn dorpje met 800 inwoners wordt anders in de zomer ongeveer 5 keer zo groot vanwege de massaal met Hollanders gevulde hotels. Dan is Limburg opeens zo erg niet.
Hollanders :')
pi_100707991
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen? Als je alleen al de anti Limburg topics ziet hier op Fok! en de rest van de anti-limburgse sentimenten op het internet en TV.

Daarbij is mijn eigen ervaring, dat veel Randstedelingen hier naar Limburg komen met een attitude, dat Limburgers dom en onderontwikkeld zijn. Zo spreken ze ook tegen de Limburgers. Vind je het raar, dat ze dan chauvinistisch doen en van zich afzetten? Een beter Limburg begint bij jezelf.

Overigens moet ik erbij zeggen, dat het in Limburg niet perfect is. Limburgers hebben de neiging om niet direct te zijn en pas slecht te praten over je als je de kamer verlaten hebt. Randstedelingen hebben daarentegen de neiging om overdreven direct te zijn. Ze willen bijna altijd maar hun mening over je ventileren. Ook als het totaal niet gepast is. Veels te vaak zoeken ze de confrontatie op waar het niet nodig is of zelfs ongewenst is. Daarbij hebben randstedelingen de neiging om heel makkelijk met hun vinger naar anderen te wijzen, maar geen zelfkennis lijken te hebben.
Daar is een zo ijstentje bij Vaals en die gozer zegt altijd hoe laat het ook is : goeiemorgen :')

en ik zeg doe normaal het is middag man je maakt jezelf belachelijk, gaat ie stom staan lachen
pi_100708007
quote:

[..]

Hoe zou dat nou komen? Als je alleen al de anti Limburg topics ziet hier op Fok! en de rest van de anti-limburgse sentimenten op het internet en TV.

Daarbij is mijn eigen ervaring, dat veel Randstedelingen hier naar Limburg komen met een attitude, dat Limburgers dom en onderontwikkeld zijn. Zo spreken ze ook tegen de Limburgers. Vind je het raar, dat ze dan chauvinistisch doen en van zich afzetten? Een beter Limburg begint bij jezelf.

Overigens moet ik erbij zeggen, dat het in Limburg niet perfect is. Limburgers hebben de neiging om niet direct te zijn en pas slecht te praten over je als je de kamer verlaten hebt. Randstedelingen hebben daarentegen de neiging om overdreven direct te zijn. Ze willen bijna altijd maar hun mening over je ventileren. Ook als het totaal niet gepast is. Veels te vaak zoeken ze de confrontatie op waar het niet nodig is of zelfs ongewenst is. Daarbij hebben randstedelingen de neiging om heel makkelijk met hun vinger naar anderen te wijzen, maar geen zelfkennis lijken te hebben.
Dit inderdaad, heb dan ook weinig met mensen van boven de rivieren. Belgen zijn dan weer veel fijner vanwege die manier van opvoeden. Duitsers zijn ook enorm fijn in de omgang in hun eigen land, alleen zijn het kleine tirannetjes als ze in Nederland zijn.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:43:26 #105
333374 Lithia
Too serious
pi_100708011
quote:

Agreed.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_100708012
en niet te vergeten, wij hebben landgraaf!!!
en landgraaf heeft snowworld!!!
dus limburg is gewoon de mooiste provincie in nederland :D
sup?
pi_100708029
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Jaloers op mijn Audi A4 zijn :') haterz maken mij sterker ;)
A4 is zo burgerlijk.
Koop dan een Audi A6 of A8.

En als je van haterz sterker moet worden, is het nog slechter met je gesteld dan ik dacht.
pi_100708032
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Dit inderdaad, heb dan ook weinig met mensen van boven de rivieren. Belgen zijn dan weer veel fijner vanwege die manier van opvoeden. Duitsers zijn ook enorm fijn in de omgang in hun eigen land, alleen zijn het kleine tirannetjes als ze in Nederland zijn.
:') :') en als je in Zuid holland was opgegroeid zou je het weer andersom zeggen, generalisatie ten top
pi_100708046
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef 2l33t4u het volgende:
en niet te vergeten, wij hebben landgraaf!!!
en landgraaf heeft snowworld!!!
dus limburg is gewoon de mooiste provincie in nederland :D
hoe je mond Zoetermeer heeft ook snowworld
pi_100708048
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:42 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Hollanders :')
Aangezien het gros uit Noord en Zuid-Holland komt, lijkt me het geen slechte benaming. Brabanders, Friezen en Drentenaren zie je hier veel en veel minder.
pi_100708067
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

:') :') en als je in Zuid holland was opgegroeid zou je het weer andersom zeggen, generalisatie ten top
Oh vast wel natuurlijk.
pi_100708095
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hoe je mond Zoetermeer heeft ook snowworld
ja, maar snowworld landgraaf is veeeeeeeeel chiller en groter dan zoetermeer, in de rest van het land heb je ook nog van die kleinere overdekte skibanen, maar landgraaf, dat is gewoon de baas op dit gebied
sup?
pi_100708105
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

ja, maar snowworld landgraaf is veeeeeeeeel chiller en groter dan zoetermeer, in de rest van het land heb je ook nog van die kleinere overdekte skibanen, maar landgraaf, dat is gewoon de baas op dit gebied
Zoetermeer krijgt uitbreiding balhaar dan zijn we de grootste
pi_100708129
Ben zelf ook Limburger en ik snap wel wat jullie bedoelen, er zijn idd veel van die tokkies hier. Maar daar heb ik zelf ook een schijthekel aan dus dat ligt echt niet aan Limburg zelf.
pi_100708151
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef datisstom het volgende:
Ben zelf ook Limburger en ik snap wel wat jullie bedoelen, er zijn idd veel van die tokkies hier. Maar daar heb ik zelf ook een schijthekel aan dus dat ligt echt niet aan Limburg zelf.
Goede post dit
pi_100708216
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zoetermeer krijgt uitbreiding balhaar dan zijn we de grootste
[ afbeelding ]
stuur maares een mooie link ipv alleen een afbeelding, shoopen is niet zo moeilijk meer tegenwoordig. Als het in de link staat, geef ik toe ;)
sup?
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:51:04 #117
305049 antidood1
De enige echte.
pi_100708241
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 04:06 schreef Rezania het volgende:
Mijn persoonlijke mening: Limburg :') onderontwikkeld achterland :')

Randstad is het gewoon helemaal *G* *G* *G*
Leuke combinatie van TS en zijn topic :')

Tevens: Limburg en alles eromheen :')
Geen garantie.
pi_100708313
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:50 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

stuur maares een mooie link ipv alleen een afbeelding, shoopen is niet zo moeilijk meer tegenwoordig. Als het in de link staat, geef ik toe ;)
Zoek lekker zelf op op google uitbreiding snowworld zoetermeer grappemaker :')
pi_100708398
Reservebelgen, staat ook wel bekend als Limbabwe.
Sommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
pi_100708423
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Limland.
pi_100708432
Randstad hoeeeeerrrreeeeuuuuh
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:11:10 #122
286187 Handdoekje
Hiphop Hitler.
pi_100708927
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Wateenkankermongool
pi_100710033
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Daar is een zo ijstentje bij Vaals en die gozer zegt altijd hoe laat het ook is : goeiemorgen :')

en ik zeg doe normaal het is middag man je maakt jezelf belachelijk, gaat ie stom staan lachen
Camerig
pi_100710239
Limburg ! ^O^
pi_100717722
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Hoezo dat? Daar is juist het direct zijn wel in balans. Niet achterbaks, en niet overdreven direct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')