abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100705758
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:59 schreef Lithia het volgende:

[..]

Je reageert op The_Dean, hij reageerde op wie?
Juist.
Hij reageerde op mij waarin ik zeg dat ik het me niet kan voorstellen. Nergens zeg ik dat mensen overdrijven dat deed heul iemand anders maar goed. (marokkaansekip geloof ik)
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:07:08 #77
333374 Lithia
Too serious
pi_100705863
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Hij reageerde op mij waarin ik zeg dat ik het me niet kan voorstellen. Nergens zeg ik dat mensen overdrijven dat deed heul iemand anders maar goed. (marokkaansekip geloof ik)
Ik zei ook niet dat jij overdreef, maar dat stond wel in mijn post. Beide posts waren direct en indirect tegen marrokkaansekip, maar ik reageerde alsnog op jouw post, om de 'en nu?' opmerking.
Hij heeft het anders meegemaakt dan jij en zo heeft iedereen wel in dit soort topics. Bijna iedereen spreekt uit ervaringen of opvattingen van de provincie, dus ik vind het raar dat je alleen mji steeds pushed om bronnen.
Iig merk ik nu dat het verwarrend is en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Alleen is dat nog steeds geen reden om die ene post te interpreteren dat ervaring geen maatstaf is. Dat was een misverstand wat niet mijn schuld is.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_100705909
Het hangt daar maar, het had gewoon van Belgie of Duitsland moeten zijn, jullie horen niet bij ons.
Ga weg!
Ajax!
pi_100705925
Waarom was mijn topic gesloten?
pi_100705937
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat jij overdreef, maar dat stond wel in mijn post. Beide posts waren direct en indirect tegen marrokkaansekip, maar ik reageerde alsnog op jouw post, om de 'en nu?' opmerking.
Hij heeft het anders meegemaakt dan jij en zo heeft iedereen wel in dit soort topics. Bijna iedereen spreekt uit ervaringen of opvattingen van de provincie, dus ik vind het raar dat je alleen mji steeds pushed om bronnen.
Iig merk ik nu dat het verwarrend is en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Alleen is dat nog steeds geen reden om die ene post te interpreteren dat ervaring geen maatstaf is. Dat was een misverstand wat niet mijn schuld is.
Maar mijns inziens is ervaring dus ook geen maatstaf. Als Pietje uit Rotterdam 3x naar Heerlen gaat en op de een of andere manier geheel toevallig 3 tokkies tegen het lijf loopt zal deze thuis zeggen dat Limburgers onbeleefd zijn. Dit is echter alleen zo in zijn ervaring maar zegt verder niks over het gros van het volk. De reden dat ik om een onderzoek vraag of een publicatie of statistieken of whatever is het volgende;

Ik word een beetje kriebelig van die posts als "Ja de meeste Limburgers zijn onbeleefd want vanuit mijn ervaring....verhaal hier....." Je kunt dan beter zeggen "Ja vanuit mijn ervaring zijn de meeste Limburgers onbeleefd want zus en zo heb ik het meegemaakt". Dit lijkt hetzelfde maar is al heel anders.

Vanuit Jantjes ervaring zijn de meeste meiden in Amsterdam hoeren. Dit wil niet zeggen dat het ook echt zo is. Het zegt waarschijnlijk meer over Jantjes interesses in Amsterdam :P

Op die manier :P
pi_100706016
Limburgers hebben gewoon een ander accent that's it.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:17:46 #82
333374 Lithia
Too serious
pi_100706081
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Maar mijns inziens is ervaring dus ook geen maatstaf. Als Pietje uit Rotterdam 3x naar Heerlen gaat en op de een of andere manier geheel toevallig 3 tokkies tegen het lijf loopt zal deze thuis zeggen dat Limburgers onbeleefd zijn. Dit is echter alleen zo in zijn ervaring maar zegt verder niks over het gros van het volk. De reden dat ik om een onderzoek vraag of een publicatie of statistieken of whatever is het volgende;

Ik word een beetje kriebelig van die posts als "Ja de meeste Limburgers zijn onbeleefd want vanuit mijn ervaring....verhaal hier....." Je kunt dan beter zeggen "Ja vanuit mijn ervaring zijn de meeste Limburgers onbeleefd want zus en zo heb ik het meegemaakt". Dit lijkt hetzelfde maar is al heel anders.

Vanuit Jantjes ervaring zijn de meeste meiden in Amsterdam hoeren. Dit wil niet zeggen dat het ook echt zo is. Het zegt waarschijnlijk meer over Jantjes interesses in Amsterdam :P

Op die manier
Ik snap jou wel hoor. :Y
Alleen probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn op basis van mijn eigen ervaringen. Ik vind mijn hele leven, genoeg om een oordeel te maken.
Zo ontmoet ik en ken ik veel mensen die de zelfde mening erover hebben. Net als dat topic wat ik linkte, heeft precies de zelfde visie als ik.

Ik zeg het voor de laatste keer (en dan ben ik er klaar mee): het maakt mij niet uit dat je mij niet gelooft. Het is tenslotte een mening op basis van een ervaring.
is dit duidelijk genoeg?
pi_100706182
Je opwinden over een internetdiscussie, waar gaat het heen met de wereld! :{
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_100706701
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef Steengeyl het volgende:
Je opwinden over een internetdiscussie, waar gaat het heen met de wereld! :{
En dan ook nog eens over zo'n dom onderwerp :')
Who motivates the motivator?
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:52:14 #85
333374 Lithia
Too serious
pi_100706722
Open er een topic over als het zo'n drama is.
pi_100706760
quote:
11s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:52 schreef Lithia het volgende:
Open er een topic over als het zo'n drama is.
Ik heb nergens gezegd dat het een drama is :'). En een topic over een topic maken? Puhlease
Who motivates the motivator?
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:55:33 #87
333374 Lithia
Too serious
pi_100706807
quote:
99s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat het een drama is :'). En een topic over een topic maken? Puhlease
Wind je niet zo op joh. :)
pi_100707170
Limburg is leuk! Dat accent met een zachte G vind ik mooi klinken. Maar ze hebben ook een eigen taal, dialect..maar dat vind ik echt lelijk, of hoe ze in bijvoorbeeld Kerkrade praten vind ik ook lelijk.
pi_100707309
Limburg :')
Brabant. *O*
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:18:49 #90
82453 friskvind
vivere pericoloso
pi_100707356
Het vervelende bij Limburgers is dat ze denken dat anderen iets tegen Limburgers hebben en zich daardoor overdreven chauvinistisch en afzetterig gaan gedragen.
Verder is er niets mis met Limburgers. Veel aardige mensen daar. Net als buiten Limburg.
Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin.
pi_100707524
Niks beter dan Zwolle, en limburg want daar woont marokkaansekip :D
pi_100707551
quote:
4s.gif Op zondag 14 augustus 2011 09:56 schreef Djeez het volgende:
Limburgers zijn arrogant en egoïstisch. Niettemin is dat de enige provincie met een PVV-meerderheid. Daarbij willen ze altijd laten horen dat ze uit Limburg komen, net als Tukkers. Een Drent, Groninger, Brabo of zelfs Fries probeert in het ABN zo goed mogelijk Nederlands te spreken. Alleen de Limburgers en Tukkers vertikken het fatsoenlijk ABN te praten.
Het zijn verdomme de Fransozen onder de Nederlanders
pi_100707572
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef friskvind het volgende:
Het vervelende bij Limburgers is dat ze denken dat anderen iets tegen Limburgers hebben en zich daardoor overdreven chauvinistisch en afzetterig gaan gedragen.
Verder is er niets mis met Limburgers. Veel aardige mensen daar. Net als buiten Limburg.
ze zijn wel beetje racistisch op bnr radio was turkse makelaar uit Nordholland en hij spraak vlekkeloos nederlands en als ze hem zagen voor een huis wouden ze niet met hem in zee.. terwijl het een dood normale makelaar was alleen een ander tintje huid snapje
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:33:29 #94
82453 friskvind
vivere pericoloso
pi_100707746
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:26 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ze zijn wel beetje racistisch op bnr radio was turkse makelaar uit Nordholland en hij spraak vlekkeloos nederlands en als ze hem zagen voor een huis wouden ze niet met hem in zee.. terwijl het een dood normale makelaar was alleen een ander tintje huid snapje
Er zijn ongeveer 1.100.000 inwoners in Limburg. Dus als incidenteel iets verkeerds gebeurd is dit moeilijk een hele provincie te verwijten. ( Ik lijk wel een Limburger.)
Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin.
pi_100707771
Waarom ligt het aantal pvv stemmers dan aanzienlijk hoger dan in bv. Friesland?
pi_100707846
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Gulmez het volgende:
Ja dat vind ik ook wel opmerkelijk...
pi_100707921
Mijn dorpje met 800 inwoners wordt anders in de zomer ongeveer 5 keer zo groot vanwege de massaal met Hollanders gevulde hotels. Dan is Limburg opeens zo erg niet.
pi_100707924
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Gulmez het volgende:
Omdat Friesland geen Limburg is.
Omdat zuur niet zoet smaakt.
Appels met peren vergelijken.

Pvv stemmers als leidraad gebruiken is al triest genoeg.
Ga maar lekker met je audi rijden TS.
Of heb je hem al kort gereden?
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:40:57 #99
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_100707940
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef friskvind het volgende:
Hoe zou dat nou komen? Als je alleen al de anti Limburg topics ziet hier op Fok! en de rest van de anti-limburgse sentimenten op het internet en TV.

Daarbij is mijn eigen ervaring, dat veel Randstedelingen hier naar Limburg komen met een attitude, dat Limburgers dom en onderontwikkeld zijn. Zo spreken ze ook tegen de Limburgers. Vind je het raar, dat ze dan chauvinistisch doen en van zich afzetten? Een beter Limburg begint bij jezelf.

Overigens moet ik erbij zeggen, dat het in Limburg niet perfect is. Limburgers hebben de neiging om niet direct te zijn en pas slecht te praten over je als je de kamer verlaten hebt. Randstedelingen hebben daarentegen de neiging om overdreven direct te zijn. Ze willen bijna altijd maar hun mening over je ventileren. Ook als het totaal niet gepast is. Veels te vaak zoeken ze de confrontatie op waar het niet nodig is of zelfs ongewenst is. Daarbij hebben randstedelingen de neiging om heel makkelijk met hun vinger naar anderen te wijzen, maar geen zelfkennis lijken te hebben.
Horrible Cunt!
pi_100707957
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Omdat Friesland geen Limburg is.
Omdat zuur niet zoet smaakt.
Appels met peren vergelijken.

Pvv stemmers als leidraad gebruiken is al triest genoeg.
Ga maar lekker met je audi rijden TS.
Of heb je hem al kort gereden?
Jaloers op mijn Audi A4 zijn :') haterz maken mij sterker ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')