SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Oh zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
Nee outpost ik wou een sprookje gaan schrijven maar het lijkt iets te veel te worden daarvoor
Zit nu op 40 mensen uit deze reeks die ik er in wil passen
Mensen die draaien en betrokken zijn bij dit geheel om de show gaande te houdenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die draaien en betrokken zijn bij dit geheel om de show gaande te houden
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
Nee outpost ik wou een sprookje gaan schrijven maar het lijkt iets te veel te worden daarvoor
Ik val hier ook half in slaap.quote:
Gaaaaaaaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
slaap lekker! geile slet van me!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef cablegunmaster het volgende:
maar lieve meisjes ik ga slapen
We zitten in hetzelfde schuitje.quote:
Draai jij? Ik kan niet op hey rooster kijkenquote:
Fappppen maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde schuitje.![]()
Ik zit hier half weg te dutten met een boner.
Dat was de trailerquote:Hedenmiddag bereikte mij een verhaal.
Een verhaal dat vrij verontrustend is.
De aard van het verhaal belemmerde mij er echter van om dit verhaal voor mij te houden.
Het begon allemaal zo.
KG zat in de zomerzon, nog half brak van het feestje van gisteravond, lekker te genieten van zijn bakje K&G. Hij nam een slok en #&^%^^^^^#$ KUT, mijn lip! De koffie was nog te heet. Maar ook al was die koffie nog zo heet, zijn avontuur van gisteravond was nog veel heter.
Op het zelfde moment zal Cablegunmaster te genieten van koffietijd (ja, dit verhaal speelt zich in het verleden af). Maar ook hij kon zijn focus niet bij het TV programma houden. Gisteravond had zich iets voorgevallen waar hij met zijn verstand nog niet bij kon.
Knetter zat weer in haar dwangbuis, ze was een paar dagen op proefverlof geweest, haar begeleiders dachten dat het goed ging, maar vanochtend Kwam ze terug met bloed in haar haar, wat is hier gebeurd??
En ons aller Erik, de schat, nooit had hij problemen, maar afgelopen nacht heeft hij niet geslapen, enkel met zijn lieve teddybeer in de armen heeft hij liggen huilen in bed.
Wat is hier gebeurd?
Wie heeft wat gedaan?
Volgt er een ontknoping?
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef cablegunmaster het volgende:
maar lieve meisjes ik ga slapen
Viro!quote:
Excuusnegerquote:
quote:
Hebben jullie het nou tegen de verkeerde neger?quote:
Nee its the return of DJ ERIK!!!!! AKA FOKKERT!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Draai jij? Ik kan niet op hey rooster kijken
Nice , die draait wel baas meestalquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee its the return of DJ ERIK!!!!! AKA FOKKERT!!![]()
Waar is die dislike button als je hem nodig hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik vond het verhaal dat over mij vind niet zo leuk
quote:
Alles kits mannen?quote:
Laat ze maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie het nou tegen de verkeerde neger?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice , die draait wel baas meestal
nee, dat is te veel inspanningquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fappen dus. Of je buurmeisje neuken.
Ik wil niet.quote:
Geneukt worden door je buurmeisje?quote:
Je moet je zaad sparen?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
Oh en buurmeid is op vakantie naar Spanje
Nee ik wil nu even niet fappen.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geneukt worden door je buurmeisje?
Liggen als een plank en haar het werk laten doen?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
Beetje een lekker wijf?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
Pics.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze heeft blauwe/grijze ogen en is een brunette
Maar, maar...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze heeft blauwe/grijze ogen en is een brunette
Slaap lekker!quote:
Hmzzz ja minder...quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel goed naar omstandigheden, hoest met jou nep necrofiel?
pics. nee wacht doe maar nietquote:
Oh ik heb je dat verhaal nog niet verteld?quote:
Jij ging van Fok! toch schat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pics. nee wacht doe maar niet
Gewoon solozeilenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Moe en nu vriendje moe. Ook maar slapen dan
Slaap lekker Fayetjepeteetje!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Binnen een minuut.quote:
ja niet dusquote:
truste zusjequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
neequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
welk verhaal?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik heb je dat verhaal nog niet verteld?
Nou om een lang verhaal kort te houden ik heb haar amper gesproken op de laatste dag na en toen kwam ik er achter dat ze iets ouder was dan ik had verwacht.quote:
Hoe oud was/is ze?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou om een lang verhaal kort te houden ik heb haar amper gesproken op de laatste dag na en toen kwam ik er achter dat ze iets ouder was dan ik had verwacht.
Doe eens een gok?quote:
Nee je denkt veel te laag vriend.quote:
Jullie zijn er ook echt trots op he?quote:
Min 2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:13 schreef Viro het volgende:
[..]
No don't tell you were hitting on a to be milf?
30?
Ik las gewoon:quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zijn er ook echt trots op he?
Ik vind die haat altijd zo schattig om te zien.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:13 schreef Outpost76 het volgende:
fokkert is weer terug dus possie viert een feestje!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Idd celebration omdat fokker89 terug is
Iedere nacht chille muziekjens om te gaan slapen![]()
Laters theosoofjequote:
Een kind krijgen op je 11de het moet niet gekker worden.quote:
Slaap lekker!quote:
vandaag de dag kan allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Een kind krijgen op je 11de het moet niet gekker worden.
Maar ik heb er in ieder geval weer een briljant verhaal bij.quote:
Daar over gesproken.quote:
2 en half tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar over gesproken.
Tot over een paar minuten.
Het is geen vast aantal minuten.quote:
Wanneer heb je weer zo'n sekxshow ik heb een serieuze vraag?quote:
sexshow? sexysongshow doe ik niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer zo'n sekxshow ik heb een serieuze vraag?
foeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
Oh wacht, wat ik eerder hoorde was The Riddle van Gigi
nee hoor, je had het goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
Oh wacht, wat ik eerder hoorde was The Riddle van Gigi
Jij wilt echt een spanking ofnie? Dan haal ik wel een zweep bij samzz en handboeien bij c_a vandaanquote:
wie zegt dat ik die niet al krijgquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij wilt echt een spanking ofnie? Dan haal ik wel een zweep bij samzz en handboeien bij c_a vandaan
achja, die knetter verdient gewoon spankie tegen der bipsquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij wilt echt een spanking ofnie? Dan haal ik wel een zweep bij samzz en handboeien bij c_a vandaan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die niet al krijg
kom je geven?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
achja, die knetter verdient gewoon spankie tegen der bips
*zucht* duurt laaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaangquote:
door jou valt mijn muziek uit!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
*zucht* duurt laaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaang
Jammerquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sexshow? sexysongshow doe ik niet meer.
wil nog wel een keer weer een lieve knetter show doen.. maar moet eerst een nieuwe headset halen.
maar je mag ook wel dm en
Deel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
En zo prangend is het nu ook weer niet, meer een inside vraagje over standjes
nee, jij gaat eerst rode billetjes krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik maar weg gaan dan
Hen je geprobeerd jezelf te pijpen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
Ben ik weer, heb opeens last van mijn nek.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hen je geprobeerd jezelf te pijpen?
Hihiquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
En zo prangend is het nu ook weer niet, meer een inside vraagje over standjes
Nee natuurlijk niet man.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hen je geprobeerd jezelf te pijpen?
sex met over jou is altijd goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi
pm/dm mag altijd.. en miss ga ik het dan gebruiken voor een show
maar ik heb nu geen werkende headset.. en weet niet of mensen wel zitten te wachten op weer een show over sex van mij![]()
je hebt je broekslang natuurlijk in je nek gelegd en daarna hem een flinke aai over de bol gegevenquote:
Hoe vaak gaat het hier over seks?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi
pm/dm mag altijd.. en miss ga ik het dan gebruiken voor een show
maar ik heb nu geen werkende headset.. en weet niet of mensen wel zitten te wachten op weer een show over sex van mij![]()
Hij snapt het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:41 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt je broekslang natuurlijk in je nek gelegd en daarna hem een flinke aai over de bol gegeven
ja maar anders word ik die dj die het altijd over sex heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het hier over seks?
Dan weet je wel dat er animo voor is.
Wat verandert er dan precies?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar anders word ik die dj die het altijd over sex heeft
sollyquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, in slaap vallen doen we nie he
ik zou verbaasd zijn als je dat niet wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand zei dat ik dronken was
wiequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand zei dat ik dronken was
maar, maar.. mijn andere shows zijn dus kut, en alleen goed als ik het over seks hebquote:
alsof ik een zuiplap benquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou verbaasd zijn als je dat niet was
weismanquote:
trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:48 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar slapen het werk is weer gedaan met als gevolg pijn in de nek.![]()
Tschuss!
kom er aan, who the fuck is knetter?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
better off allone.. hmm kheb toch liever iemand naast me liggen heur
fokker waar blijf je?
slaapze!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
Ah wat leuk een muziekje voor mij, okee nu ben ik echt weg.
wacht je wel ffiesquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoorde mijn naamik kwam bijna
oh maar ik kan vaker dan 1 keerquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die draaien en betrokken zijn bij dit geheel om de show gaande te houden
Niet-luisteraar personage die naast luisteraar zijnde een functie heeft in het geheel.
Zijn oudere meisjes hier not done? Mijn grootste verschil was 18-37. En nee, het was niet mn moederquote:
ja, maar om nou meteen in zo'n natte boel te moeten beginnen, is ook weer wat he!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh maar ik kan vaker dan 1 keer
Heeft voordelen hoor, weet je zeker dat je je toompje niet scheurtquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, maar om nou meteen in zo'n natte boel te moeten beginnen, is ook weer wat he!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, maar om nou meteen in zo'n natte boel te moeten beginnen, is ook weer wat he!
dat dan weer wel!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft voordelen hoor, weet je zeker dat je je toompje niet scheurt
i like 'm till a certain agequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is mijn functie dan? Een modje koest houden?
[..]
Zijn oudere meisjes hier not done? Mijn grootste verschil was 18-37. En nee, het was niet mn moeder
Ik dacht altijd dat 40 de grens was, tot een maand geledenquote:
mwah 40 is voor mij ook de grens, maar ook afhankelijk van de anderquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 40 de grens was, tot een maand geledenmaar daar kwam ik pas later achter
Niet opeens een andere mening ervan maken hequote:
pas 23, nu voel ik me bejaardquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet opeens een andere mening ervan maken heMaar jij bent toch ook al heel oud?
Denk aan me, dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even wat doen denk ik
tozo
als je het maar laat!!! xxxquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even wat doen denk ik
tozo
Dude serieus?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dude serieus?Ik dacht dat je in ieder geval ouder was dan moi
26quote:
Is Fokker je meester?quote:
Wie dan?quote:
quote:
neehoor, jij mag mijn meesteres zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he
homoquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je had vast verwacht dat ik 17 was he
Komt door mijn gezichtscreme
Toyboyquote:
hmmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
neehoor, jij mag mijn meesteres zijn![]()
Ik kom niet zo snelquote:
oh je was nog niet bezig, net als de restquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh je was nog niet bezig, net als de rest
quote:
quote:
Ik ben constant bezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh je was nog niet bezig, net als de rest
niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeveel heb jij gedronken
picsquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ondertussen het filmpje van c_a en mij weer aan het bekijken.. tjemig ik was daar echt dronken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ondertussen het filmpje van c_a en mij weer aan het bekijken.. tjemig ik was daar echt dronken
heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
volgens mij ben ik vrijdag en zaterdag echt non-stop dronken geweestquote:
Ik hoop dat je daar wel wat van geleerd hebt, want dat kan natuurlijk niet hequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij ben ik vrijdag en zaterdag echt non-stop dronken geweest
ja ik heb al op mijn kop gekregen van de fysioquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar wel wat van geleerd hebt, want dat kan natuurlijk niet he
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik nietHoor faye en naatje meezingen op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en valhallenquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoor faye en naatje meezingen op de achtergrond
Dus als je niet dronken was geworden was je een heel fatsoenlijk meisje geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik heb al op mijn kop gekregen van de fysio
maar ik was dronken maar heb niet gesekst, niet gekotst en voornamelijk veel gelachen.. dus zo erg was het niet
ik heb zin in stripmuziekjens
waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:29 schreef Fokker89 het volgende:
GVD knetter , wat een geile neuksex!!!!!
dat was ik nu alquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus als je niet dronken was geworden was je een heel fatsoenlijk meisje geweest
Afgelopen vrijdag? Daarom die opdracht?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarik wil ook
[..]
dat was ik nu al
vrijdag niet though
vrijdag met vriendinnen naar friesland geweest.. o.a en striples gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag? Daarom die opdracht?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag met vriendinnen naar friesland geweest.. o.a en striples gehad
nope, striples nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Striples is niet erg toch?
Opdracht, straf, weet ik veel hoe je het noemdequote:
waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag met vriendinnen naar friesland geweest.. o.a en striples gehad
ik weet van niks.. en shhhquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Opdracht, straf, weet ik veel hoe je het noemde
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet van niks.. en shhh
geen ideequote:
ik ben ook nog niet wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh nee had je er tot 5 uur opgezet
je bent ook nog niet hierquote:
je had hier alang heen kunnen rijden majaquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent ook nog niet hier
kheb geen auto jonguh.. alleen een fietsquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je had hier alang heen kunnen rijden maja
ja zing jij maar een slaapliedjequote:
nou trappen met die donder!!!, nee ik rij nu naar je toe, coevorden was het toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb geen auto jonguh.. alleen een fiets
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou trappen met die donder!!!, nee ik rij nu naar je toe, coevorden was het toch?
veel plezierquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga weer een filmpje kijken, tot later![]()
kusje op je neusquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga weer een filmpje kijken, tot later![]()
quote:
quote:
Utrecht, kom maarquote:
Ik heb bier staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |