SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Faye heeft volgens mij best een zieke geest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus ik zei:
episch lang sprookje geschreven door de onschuldige faye- begin en tussenstukjes
en de zieke knetter
in de pm van kabelboy
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn hand slaapt. Als ik een piemel had zou ik nu fappen.
Het is een hem en hij moet omdat ie allergisch is voor ander voer...quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Laat hem/haar lekker dooreten, ik gun het hem/haar wel...![]()
Oh jah, verder is het wel goed.
waarom denk je dat we met elkaar op kunnen schietenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft volgens mij best een zieke geest.
* heloef voelt zich aangesproken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso zelf fappen, armoede
We gaan wel meeten, maar wij doen nooit vies.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jullie gaan meeten morgen?
dat wordt vies doen
Ik kan ook goed met haar opschieten en met mijn zieke geest valt het wel mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom denk je dat we met elkaar op kunnen schieten
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan wel meeten, maar wij doen nooit vies.
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
jij onderdrukt het schat, dat is wat andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook goed met haar opschieten en met mijn zieke geest valt het wel mee.
Niet iedereen is zo'n sletje als jij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is zo niet waar he
Sowieso zelf fappen, armoede
Zeg ik sta nergens bovenaan, een mens wil ook een keertje weten hoe het is om aan de top te staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eehm heloef doet zo sneu met die lapo steeds ik dacht laat ik ook eens sneu doen![]()
jullie passen wel leuk bij elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik onderdruk niks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij onderdrukt het schat, dat is wat anders
In mijn wereld welquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n sletje als jij.
lol, dat passen gaat nog even werk wordenquote:
Ja meneertje, jij en faye zaten elkaar vorig weekend wel te bespringen, maar nette mensen zoals KG en ik doen dat niet zo snel hoor.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heuj ik ben heul niet gestoord
Tuuuuuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja meneertje, jij en faye zaten elkaar vorig weekend wel te bespringen, maar nette mensen zoals KG en ik doen dat niet zo snel hoor.
Wij hebben bijna 4 maanden!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja meneertje, jij en faye zaten elkaar vorig weekend wel te bespringen, maar nette mensen zoals KG en ik doen dat niet zo snel hoor.
ik ben knetter.. dat is heul wat andersquote:
Sowieso ben ik een man van 125 kilo, dus op je liggen in het gras gaat hem niet wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Goedenacht Fok!kers,
Hedenmiddag bereikte mij een verhaal.
Een verhaal dat vrij verontrustend is.
De aard van het verhaal belemmerde mij er echter van om dit verhaal voor mij te houden.
Het begon allemaal zo:
KG zat in de zomerzon, nog half brak van het feestje van gisteravond, lekker te genieten van zijn bakje K&G. Hij nam een slok en #&^%^^^^^#$ KUT, mijn lip! De koffie was nog te heet. Maar ook al was die koffie nog zo heet, zijn avontuur van gisteravond was nog veel heter.
Op het zelfde moment zal Cablegunmaster te genieten van koffietijd (ja, dit verhaal speelt zich in het verleden af). Maar ook hij kon zijn focus niet bij het TV programma houden. Gisteravond had zich iets voorgevallen waar hij met zijn verstand nog niet bij kon.
Knetter zat weer in haar dwangbuis, ze was een paar dagen op proefverlof geweest, haar begeleiders dachten dat het goed ging, maar vanochtend Kwam ze terug met bloed in haar haar, wat is hier gebeurd??
En ons aller Erik, de schat, nooit had hij problemen, maar afgelopen nacht heeft hij niet geslapen, enkel met zijn lieve teddybeer in de armen heeft hij liggen huilen in bed.
Wat is hier gebeurd?
Wie heeft wat gedaan?
Volgt er een ontknoping?
Oja dus eehm als je zo erg als lapo hunter boven aan staat is t nog steeds leuk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik sta nergens bovenaan, een mens wil ook een keertje weten hoe het is om aan de top te staan.
quote:Top 10 Topic-openers
1 heloef - 55
2 Zokunen - 38
3 gewoonfaye - 34
4 Outpost76 - 33
5 Jofunu-kun - 32
6 Knetterkrankjorum - 32
7 ToT - 31
8 sinterklaaskapoentje - 31
9 naatje_1 - 29
10 robdriessen - 24
ik moest hard op lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
lol, dat passen gaat nog even werk worden
Er is iemand hier zwaarder dan ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso ben ik een man van 125 kilo, dus op je liggen in het gras gaat hem niet wordenvoor Naatje
ik voel me opeens ook wat minder zwaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iemand hier zwaarder dan ik.
Ik weet nu niet of ik blij moet zijn.
maar we kunnen dus weer een Fok stelletje aan het lijstje toevoegenquote:
Wacht even dat was serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar we kunnen dus weer een Fok stelletje aan het lijstje toevoegen
Ik doe niet aan relaties, ik mag alles altijd en meteen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben bijna 4 maanden! [ afbeelding ] wij mogen dat
quote:
Ik ook bij de post van Koenquote:
Gewicht hoeft geen probleem te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iemand hier zwaarder dan ik.
Ik weet nu niet of ik blij moet zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Haifisch het volgende:
doe eens niet zo baggerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
De intro van je karakter gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook bij de post van Koen
[..]
Gewicht hoeft geen probleem te zijn
Bij mij wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook bij de post van Koen
[..]
Gewicht hoeft geen probleem te zijn
Weet ik, daarom.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik strooi altijd met mijn zaadjes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik pies in mijn broek van die stem. Of ik ben aan het soppen, dat kan ook.
Ohquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik veel, ik roep wel vaker wat![]()
Neehoor, het enige probleem is dat jij er een probleem van maakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij wel.![]()
Is eigenlijk het enige probleem wat ik heb.
Uhuquote:
Waarom sexueel gefrustreerd dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij wel.![]()
Is eigenlijk het enige probleem wat ik heb.
Enorm wijze woorden op dit tijdstip.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, het enige probleem is dat jij er een probleem van maakt.
HE CANT GET NO SATISFACTIONquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
UhuBen benieuwd
[..]
Waarom sexueel gefrustreerd dan?
We zijn geen stelletjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar we kunnen dus weer een Fok stelletje aan het lijstje toevoegen
Oh dat is een grap.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom sexueel gefrustreerd dan?
quote:
JA BEDANKTquote:
ik stook graag wat vuurtjes opquote:
goed hequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KG neukt een oplbaaskrokodil
quote:
overigens wel met respect hoor want je werkt eraan en dat is al meer dan ik kan zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm wijze woorden op dit tijdstip.
Ook al krijg ik nu een sixpack dan zijn al die problemen echt niet verdwenen als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
overigens wel met respect hoor want je werkt eraan en dat is al meer dan ik kan zeggen.
Maar uiteindelijk is dat niet het echte probleem, ookal zou het wel de oplossing kunnen zijn.
quote:
Hij gaat dus fappen en daarna slapen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga 'slapen' en slapen. Welterusten
Krokodil lenen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga 'slapen' en slapen. Welterusten
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Klopt. Ik kan het weten want ik ben ooit 25 kilo afgevallen om zelfverzekerd te worden maar dat werkt niet. Maar het kan je wel helpen, net als elk tof avondje uit een beetje meehelpt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook al krijg ik nu een sixpack dan zijn al die problemen echt niet verdwenen als sneeuw voor de zon.
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
Joe spreek very goed Englisch mijn friend.
Joe spiek it olmost betterquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
Joe spreek very goed Englisch mijn friend.
zelfverzekerdheid zit niet in uiterlijkheden, maar een uiterlijk kan wel meehelpen aan zelfverzekerheid, al moet het grotendeels uit jezelf komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan het weten want ik ben ooit 25 kilo afgevallen om zelfverzekerd te worden maar dat werkt niet. Maar het kan je wel helpen, net als elk tof avondje uit een beetje meehelpt.
eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Myra, Heloef en Faye moeten niet zo nuilen, stuk voor stuk toffe mensen en zij die het daar niet mee eens zijn moeten opbokken.
ik ben 12 en toch redelijk zelfverzekerd anders had ik dit niet gedurfdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfverzekerdheid zit niet in uiterlijkheden, maar een uiterlijk kan wel meehelpen aan zelfverzekerheid, al moet het grotendeels uit jezelf komen
Ik moet opbokken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Myra, Heloef en Faye moeten niet zo nuilen, stuk voor stuk toffe mensen en zij die het daar niet mee eens zijn moeten opbokken.
Goede vriend.quote:
jij, kom je naar mij toe? ik lig klaar gr grquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wie draait er om 2 uur?
Wat is nuilen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Ik spreek het uit op het internet omdat ik het in het echte leven dan niet hoef te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens
en eigenlijk is iedereen wel onzeker, alleen niet iedereen spreekt het uit.
ja is goed, ik zal je ff wat draaiends laten voelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij, kom je naar mij toe? ik lig klaar gr gr
Hee mattiequote:
Vast dialect ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is nuilen?als het iets als klagen of zeuren is, dan ontken ik alles. Ik vermaak me prima de laatste tijd.
Ik juist niet.. irl ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spreek het uit op het internet omdat ik het in het echte leven dan niet hoef te doen.
Denk ik.
Wat wil je?quote:
oke als kabel afgelopen is, geen idee tot hoelaat hij draait.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja is goed, ik zal je ff wat draaiends laten voelen
[..]
Hee mattie
Helemaal top! Wanneer?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
![]()
[..]
Heey, ja beter nu! ben er wel weer klaar voor
deel 1 is al gepost.. deel 2 komt straksquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kutverbinding... verhaal in een spoiler?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen is het eerste deel van het verhaal al vergeten
dus deel 1 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Nee, god ik ben een zelfhater, maar iedereen vind je tof, maak er gebruik van.quote:
veel plezier in dromenland, kusje op je neusquote:
Daar is ie weer:quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en je wilt negerpiemels, zuigen, likken, adoreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen is het eerste deel van het verhaal al vergeten
dus deel 1 :deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:
je loopt al 3 minuten uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil jij draaien? sta je in de op ?
Naar jou luistert hij wel?quote:
Komt ook omdat ik nog nooit je slaapkamer in ben geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Naar jou luistert hij wel?Doe dat vaker
Ik krijg hem nooit mn slaapkamer uit
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ja sorry, ik ben een beetje laat met mijzelf aanmelden
Is niet erg, was zelf ook in de sprookjes verdwaaldquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stem voor!Alles beter dan deze kansloze zooi.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Is niet erg, was zelf ook in de sprookjes verdwaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht op dat aparte verhaal.
C'est la vie
Geeft niet dat gebeurt zo vaak.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet de reden niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, god ik ben een zelfhater, maar iedereen vind je tof, maak er gebruik van.
Gah ontactisch posten 101 this is.
Maar echt iedereen vind je cool, zou dat geen reden hebben?
Mij vinden ze vaak "makkelijk in de omgang", zou zo ruilen voor tof hoor
ja dat geeft wel..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
mensen vinden jou tof,quote:
strax, maar horen jullie ook gestoor op de radio?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat geeft wel..
maak het eens goed
heb jij m al de nieuwe details gegeven?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat geeft wel..
maak het eens goed
Wel iets, niet extreem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
strax, maar horen jullie ook gestoor op de radio?
je bent 16quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een sigaret. Zie wat je gedaan hebt? Ik ben net 3 dagen geleden gestopt...
hij draait nu toch? dan hoeft hij ze denk ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heb jij m al de nieuwe details gegeven?
Ja dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht dat het aan mij lag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij draait nu toch? dan hoeft hij ze denk ik niet
quote:
Nee zou niet echt overtuigend zijn een slet die niet neukt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen vinden jou tof,
zook gemakkelijk in de omgang
faye schattig
mij knetter en een slet
iedereen heeft een labeltje.. wil je ruilen?
Ik had een pm van viro! maar ik heb een andere versie van SAM 4.22 en die stoort dus, ik weet niet waar het aan ligtquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil. Anders is het niet ik meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan mag je roken, niet haten jij.
wie zegt dat ik dat wel doequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zou niet echt overtuigend zijn een slet die niet neukt.
Heb je stereotools?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had een pm van viro! maar ik heb een andere versie van SAM 4.22 en die stoort dus, ik weet niet waar het aan ligt
ja dus!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef cablegunmaster het volgende:
gebruik je sam broadcaster? Fokker?
Ik 10 dagen geleden op vakantie (ja ik ben blijkbaar verslavingsgevoelig, zin in een sigaret nuquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
Ach ik rookte mn eerste peuk in groep 6 geloof ik, stiekem achter een bijgebouw
Ozone fixt een boel qua geluid met SAMquote:
Dan zeg ik het anders: niet echt overtuigend een slet die nog nooit geneukt heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat wel doe
beter gezegdquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeg ik het anders: niet echt overtuigend een slet die nog nooit geneukt heeft.
Dat heb ik dus ook en niemand snapt waar t aan ligt...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had een pm van viro! maar ik heb een andere versie van SAM 4.22 en die stoort dus, ik weet niet waar het aan ligt
leer draaien man , ik doe een pakje shag per weekquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik 10 dagen geleden op vakantie (ja ik ben blijkbaar verslavingsgevoelig, zin in een sigaret nu) en 3 dagen daarvan al gestopt. Toch ging er toen een pakje per dag doorheen. Kut dat kost veel geld man.
Nee, maar ik draai via traktor, en normaliter heb ik stereo tool dan niet nodig om goed geluid te krijgen, bij die nieuwe versie niet iig, maar ik zal hem ff downloadenquote:
+1 of ik ga er binnenkort eentje doen met een maat (van vakantie, bijna om de hoek)quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit een joint gerookt.
Ik krijg er vast nog wel een keer een in mijn handen gedrukt tijdens een meet.
Traktor?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik draai via traktor, en normaliten heb ik stereo tool dan niet nodig om goed geluid te krijgen, bij die nieuwe versie niet iig, maar ik zal hem ff downloaden
Nee want camel shift/ kent clickquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leer draaien man , ik doe een pakje shag per week
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een spacecake eten gemaakt door een vriendin van zijn moeder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1 of ik ga er binnenkort eentje doen met een maat (van vakantie, bijna om de hoek)
daar rijden de boeren op schatjequote:
Kom maar op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh soms heb ik echt zin om sommige mensen wat aan te doen
<frustie> grrrmbl
neu ik ga niet afreageren..quote:
?? dat snap ik weer niet je zin !quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee want camel shift/ kent click
Ekdom modus aanquote:
Ik dacht een boardquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mix progje, maar zend uit via SAM
Die versie die je hebt heeft vaker problemen gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het werkte altijd via SAM Maar nu dus niet meer geweldig...
Waarom niet? Wat wij hadden als vriendschap weet iedereen en dat t inm overleden is snappen ze ook allemaal dus kom maar op!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu ik ga niet afreageren..
Nja, de volgende keer zal ik wat anders proberen, dat programma van Zokunen misschien? maar kan je daarbij ook de mic. gebruiken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die versie die je hebt heeft vaker problemen gehadLas ik toen ik Versies opzocht van Sam broadcaster
Virtual DJ kan met mic .quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, de volgende keer zal ik wat anders proberen, dat programma van Zokunen misschien? maar kan je daarbij ook de mic. gebruiken?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat wij hadden als vriendschap weet iedereen en dat t inm overleden is snappen ze ook allemaal dus kom maar op!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Hangt af van je geluidskaart enzo, butt streamt in principe alles wat je hoort.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, de volgende keer zal ik wat anders proberen, dat programma van Zokunen misschien? maar kan je daarbij ook de mic. gebruiken?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..].. heeft zo zijn redenen, alleen die post was genoeg.. ik ga niet afreageren.
Er gaat weer wat langs me heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat zou wel een ideaal progje voor me zijn dan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hangt af van je geluidskaart enzo, butt streamt in principe alles wat je hoort.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..].. heeft zo zijn redenen, alleen die post was genoeg.. ik ga niet afreageren.
Jou keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DJ.Kabel- trekt je naar de radio toe, zijn stem bind je vast als kabels, zijn shows zijn excentriek net als hijzelfquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok, als ik een karakteristiek iets krijg voor mijn DJ handel een zinnetje in de OP hoe zou die luidden?
Zou je ook Edcast voor kunnen gebruiken doet ook hetzelfde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zou wel een ideaal progje voor me zijn dan!
Edcast heeft meer bugs thoughquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou je ook Edcast voor kunnen gebruiken doet ook hetzelfde.
Die vind ik liefquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
DJ.Kabel- trekt je naar de radio toe, zijn stem bind je vast als kabels, zijn shows zijn excentriek net als hijzelf
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad.quote:
afmaken dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Zokunen het volgende:
Als ik dat verhaal af ga maken gaan er echt rare dingen gebeuren
je was idd even weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
ga ff testen, zal ff 20 seconden wegvallen
Wat heb je veranderd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
ga ff testen, zal ff 20 seconden wegvallen
Maar dan moet ik echt nog bijna 20 personen toevoegenquote:
Heel goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik echt nog bijna 20 personen toevoegen
Dat wordt dan echt massive
Wel veel werkquote:
Kusje op je oog.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga
outpost doe jij guppy aan?
iedereen: kusje op je neus
kusje, op een speciaal plekjequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga
outpost doe jij guppy aan?
iedereen: kusje op je neus
Dan neuk ik tenminste nog ergens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wel veel werk
Ik bedoel, ik wil er geen porno van maken, maar jij moet gewoon sex hebben
hihi jij kwootte voor de edit van mijquote:
Bezwaar tegen dieren?quote:
Dus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja.quote:
dan weten we wat we aan elkaar hebben! kusssquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi jij kwootte voor de edit van mij
maar
Schrijf meerdere verhalen in 1 a 1,5 A4 dat is het maximum eigenlijk dat prettig voorleest .quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen jij heel onschuldig was enzo.quote:
je had mij al?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
GAH!
zit nu al op 19 personages, Zonder echt een plot te hebben, en ik WEET dat ik er nog redelijk wat mis....
Dat word dus veels te lang om voor te lezenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
GAH!
zit nu al op 19 personages, Zonder echt een plot te hebben, en ik WEET dat ik er nog redelijk wat mis....
Of hak het gewoon in partjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Mocht het verhaal langer uitvallen schrijf een ander verhaal ervan ipv een enkel verhaal. of hou het in compacte stukjes van het verhaal
Bedoel je toen ik nog niet met faye had?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen jij heel onschuldig was enzo.
Als jij het niet doet, doe ik het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat word dus veels te lang om voor te lezen
Hoe lang neuken jullie al.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bedoel je toen ik nog niet met faye had?
Spoiler > pt1 > pt2 etc...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat word dus veels te lang om voor te lezen
Ze heeft je wel verpest he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bedoel je toen ik nog niet met faye had?
Bvb, gewoon deel verhaaltjes met een Deel plot!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spoiler > pt1 > pt2 etc...
Lijkt wel een boek zo
Nee, verpest was ik al. Het komt jullie alleen nu ter ore. Zonder faye had ik nooit op internet gezet dat ik ging batsen, zegmaarquote:
Ik heb mijn t-shirtje en spandoek voor over een paar jaar al besteld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, verpest was ik al. Het komt jullie alleen nu ter ore. Zonder faye had ik nooit op internet gezet dat ik ging batsen, zegmaarWel dat ik ging fappen, maarja.
Watertornado.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Even een korte crewlist:
Stokstaart
Bellatrix
Onlogisch
Samzz
Carooltje
Naatje_1
Faye
Heloef
Outpost
Viro
Jofu
VH
Eggs
LoLa
C_A
KG
knetter
Kabel
Erik
Humorduck
(random order)
Wie mis ik nog
rob?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Even een korte crewlist:
Stokstaart
Bellatrix
Onlogisch
Samzz
Carooltje
Naatje_1
Faye
Heloef
Outpost
Viro
Jofu
VH
Eggs
LoLa
C_A
KG
knetter
Kabel
Erik
Humorduck
(random order)
Wie mis ik nog
Wat voor crew list is dit?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Even een korte crewlist:
Stokstaart
Bellatrix
Onlogisch
Samzz
Carooltje
Naatje_1
Faye
Heloef
Outpost
Viro
Jofu
VH
Eggs
LoLa
C_A
KG
knetter
Kabel
Erik
Humorduck
(random order)
Wie mis ik nog
fokker sobersoquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Even een korte crewlist:
Stokstaart
Bellatrix
Onlogisch
Samzz
Carooltje
Naatje_1
Faye
Heloef
Outpost
Viro
Jofu
VH
Eggs
LoLa
C_A
KG
knetter
Kabel
Erik
Humorduck
(random order)
Wie mis ik nog
Nu ga ik je toch iets vragen daarover.quote:
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ga ik je toch iets vragen daarover.
Vond jij het eigenlijk eng?
drizzt, symph, morph, ibenny, sting,stifflerquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef Zokunen het volgende:
Toegevoegd WT, rob, melting, mr-green, snuf en quaas
Ik ga nu nog niet afspreken of jij t moet doen of ik. We zien t wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke outpost ik doe guppy wel
komt goed
toedels
oke, maar ik ga nu van fok af.. blijf nog wel poos wakker.. dus uhmmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet afspreken of jij t moet doen of ik. We zien t wel.![]()
Dan Lutte ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drizzt, symph, morph, ibenny, sting,stiffler
Dat komt later niet goed met mij.quote:
Ik ga waarschijnlijk slapen binnen nu en een uur maar eehm dat zeg ik wel vaker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, maar ik ga nu van fok af.. blijf nog wel poos wakker.. dus uhmmm
mijn planning is 4 uur.. maar kan 5 wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk slapen binnen nu en een uur maar eehm dat zeg ik wel vaker.
Ik vraag! Wat is crew?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef Zokunen het volgende:
Toegevoegd WT, rob, melting, mr-green, snuf en quaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |