Ja, ik heb soms nogal "gemene"gedachtes en twitter is zoiets waar je dat meteen met de hele wereld kan delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan genieten van zulke uitspraken gewoon. Verder zal het me aan mijn kont oxideren wat iedereen aan het doen is.
Mijn Twitter is bij niemand uit mijn directe vriendengroep of iets bekend, net als dit account.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb soms nogal "gemene"gedachtes en twitter is zoiets waar je dat meteen met de hele wereld kan delen.
Ik ben bang dat ik een "verkeerde tweet" maak en dat mijn vrienden me allemaal gaan haten ofzo en ik alllemaal dingen moet uitleggen de volgende keer dat ik ze zie.
Mijn FOK!-account is bij twee vrienden van mij bekend omdat die mee gingen naar die gratis film in Groningen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Twitter is bij niemand uit mijn directe vriendengroep of iets bekend, net als dit account.
Nog 50 posts minstens?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
bijna lapo en ik post hier alleen maar omdat BBQSausage er om vroeg. Wat mij betreft bagger nog lekker verder ik ga
Daar ben ik ook bang voor, een slokje teveel ophebben en dronken allemaal lui op facebook uitschelden die je wel kent maar helemaal niet mag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Je moeder op Facebook hebben en dan elke dag posten dat je aan de alcohol zit.
Oké, interessant. Van mij had het niet gehoeven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
bijna lapo en ik post hier alleen maar omdat BBQSausage er om vroeg. Wat mij betreft bagger nog lekker verder ik ga
Sleep lekker kiddo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
Tevens nu slapen want 2 uur slaap enzo
goodnight
Welterusten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
Tevens nu slapen want 2 uur slaap enzo
goodnight
Und der DJ ist mudequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
"Ich will nach hause, die barkeeper will nach hause"
Grappig man. Ik geef toch geen neuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, een slokje teveel ophebben en dronken allemaal lui op facebook uitschelden die je wel kent maar helemaal niet mag.![]()
Ik houd mijn emoties altijd onder controle. De enkele keer dat ik dat niet doe ben ik euforisch en vind ik iedereen aardig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, een slokje teveel ophebben en dronken allemaal lui op facebook uitschelden die je wel kent maar helemaal niet mag.![]()
Ze zijn nog niet zolang bij elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij vindt zeker dat de man dat moet doen?
Ja, nu uitleggen anders ga ik huilie doenquote:
Zelfs niet bij Jeanine ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Twitter is bij niemand uit mijn vriendengroep of iets bekend, net als dit account.
Het sociale spelletje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zou je lui op facebook hebben die je helemaal niet mag?
Vriendengroep waar je af en toe dingen mee doet, bbq, stappen etc. 2 mensen die ik niet tof vind, altijd zeiken, dom doen, etc.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zou je lui op facebook hebben die je helemaal niet mag?
Hun er nog niet uit hebben gepestquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vriendengroep waar je af en toe dingen mee doet, bbq, stappen etc. 2 mensen die ik niet tof vind, altijd zeiken, dom doen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |