Sleep lekker kiddo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
Tevens nu slapen want 2 uur slaap enzo
goodnight
Welterusten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
Tevens nu slapen want 2 uur slaap enzo
goodnight
Und der DJ ist mudequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
"Ich will nach hause, die barkeeper will nach hause"
Grappig man. Ik geef toch geen neuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, een slokje teveel ophebben en dronken allemaal lui op facebook uitschelden die je wel kent maar helemaal niet mag.![]()
Ik houd mijn emoties altijd onder controle. De enkele keer dat ik dat niet doe ben ik euforisch en vind ik iedereen aardig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, een slokje teveel ophebben en dronken allemaal lui op facebook uitschelden die je wel kent maar helemaal niet mag.![]()
Ze zijn nog niet zolang bij elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij vindt zeker dat de man dat moet doen?
Ja, nu uitleggen anders ga ik huilie doenquote:
Zelfs niet bij Jeanine ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Twitter is bij niemand uit mijn vriendengroep of iets bekend, net als dit account.
Het sociale spelletje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zou je lui op facebook hebben die je helemaal niet mag?
Vriendengroep waar je af en toe dingen mee doet, bbq, stappen etc. 2 mensen die ik niet tof vind, altijd zeiken, dom doen, etc.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zou je lui op facebook hebben die je helemaal niet mag?
Hun er nog niet uit hebben gepestquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vriendengroep waar je af en toe dingen mee doet, bbq, stappen etc. 2 mensen die ik niet tof vind, altijd zeiken, dom doen, etc.
Jemig, heb jij nog vrienden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hun er nog niet uit hebben gepest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |