Dat zei ik toch, die foto's in KPDquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
GATVERDAMME DAT DAMES MET EEN MAATJE MEER TOPIC KNETTERKRANKJORUM WTF MIJN OGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
GATVERDAMME DAT DAMES MET EEN MAATJE MEER TOPIC KNETTERKRANKJORUM WTF MIJN OGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet met kwaliteitsproducten werken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
Vooral ook keischraal omdat je nog net een blik gepelde tomaten van de euroshopper ziet staan.
Ze krijgen wel complimenten, daar zullen ze het vast voor doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
Serieus, wat bezielt je om zoiets te doen?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze krijgen wel complimenten, daar zullen ze het vast voor doen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
Serieus, wat bezielt je om zoiets te doen?![]()
Goed ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Msmessy volgens mij, maar beter veranderen we het
Dat was op de evenaar.quote:
Dit gaat veel verder dan attentionwhoren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik, maar ik kan me ook moeilijk de reden erachter bedenken.
En eerstquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb de bewuste foto's nu ook gezien
Ben je nu makkelijk te doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Drollenvangertje het volgende:
Godnondeju, ik heb weer lekker bier op, heerlijk
Jij hebt het over je "verste" dansmove.quote:
quote:
Ik volg het nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het over je "verste" dansmove.
Alleeen Omdatappel is er.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef vieze_freddie het volgende:
Zijn monkyyy en omdatapel er ook ??
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef vieze_freddie het volgende:
Zijn monkyyy en omdatapel er ook ??
quote:
Overtreffende trap, vriend.quote:
Ik heb een vriend. Ik ben bezet. Als ik getrouwd ben, en hij dood is ben ik weer single.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen zorgen Monkyyy, ik vind het wel leuk als ze een beetje hardtoget spelen
Wie is je vriend?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een vriend. Ik ben bezet. Als ik getrouwd ben, en hij dood is ben ik weer single.
Ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Drollenvangertje het volgende:
Godnondeju, ik heb weer lekker bier op, heerlijk
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik volg het nog steeds niet, ben ik nu dom ?
Jij bent bij verre het meest domme persoon dat ik ken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik volg het nog steeds niet, ben ik nu dom ?
Ludo heeft gesprokenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent bij verre het meest domme persoon dat ik ken.
Wil je het voor mij uitleggen?quote:
Dat is veruit het onaardigste dat je vandaag gezegd hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ludo kent alleen mensen met een iq hoger dan 142, impressivequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn toekomstige echtgenoot (als het aan mij ligt).quote:
ITS A TRAP !!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn toekomstige echtgenoot (als het aan mij ligt).
Al verloofd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn toekomstige echtgenoot (als het aan mij ligt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |