Mensen die niet vragen zullen niet krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben al aan de beurt geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zeurt komt zelf aan de beurt was een betere reactie geweest.
Moet je hem nu ook eten als een appel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Legenda: van links naar rechts: Aansteker, aardbei, 2 euromuntstuk. Check hoe groot die aardbei is jonguh!
Pic met aardbei op de elektronische weegschaal:
[ afbeelding ]
35 gram.
Geen idee, ga ik niet over en vind het daarnaast verre van een interessant gespreksonderwerp.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
Welke feiten leveren een 120 uur ban op? (pure interesse)
Ja, kroontje eraf, in stukjes snijden, alles. Hij rust nu in mijn buikje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je hem nu ook eten als een appel?
Picsquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, kroontje eraf, in stukjes snijden, alles. Hij rust nu in mijn buikje.
Pics van opgebraakte aardbei?quote:
het is een aardbeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
Is een aardbei trouwens mannelijk of vrouwelijk?
Onzijdigquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
Is een aardbei trouwens mannelijk of vrouwelijk?
Waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet me echt nodig gaan scheren
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Vragen die mij bezighouden zo om dit tijdstip.
Keer wassen zou wellicht helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gezicht, het jeukt aan alle kanten
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In mijn broekje , het jeukt aan alle kanten
quote:
Als ik het lijf van MsMessy heb beloof ik pics te sturen. Zonder dat je erom hoeft te vragen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet vragen zullen niet krijgen
Mensen die wel vragen krijgen alsnog niet
Ik weet nog steeds niet wie dat isquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik het lijf van MsMessy heb beloof ik pics te sturen. Zonder dat je erom hoeft te vragen.
Als je dat lichaam hebt hoef je voor mij niets te posten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik het lijf van MsMessy heb beloof ik pics te sturen. Zonder dat je erom hoeft te vragen.
Nog een kilo of 30 te gaan meid. Moet lukken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er nog heb.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Ludo, ik heb er weer één hoor. Iemand die een foto heeft gemaakt van een pan met zooi wat uiteindelijk tomatensoep met worden.
Is Msmessy 70 kilo ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nog een kilo of 30 te gaan meid. Moet lukken.
Wacht, mannen vinden zwangerschapslittekens niet aantrekkelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie dat is
Ik hoor alleen mensen zeggen "What has been seen, can not be unseen"
Ik welquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wacht, mannen vinden zwangerschapslittekens niet aantrekkelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen KPD-toegang dus ik kan niet zien enzo ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
GATVERDAMME DAT DAMES MET EEN MAATJE MEER TOPIC KNETTERKRANKJORUM WTF MIJN OGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |